Stran 1 od 1
Kako preveriti delovanje alternatorja
Objavljeno: Sr jul 09, 2008 11:15 am
Napisal/-a Petterr
Zdravo,
Danes se mi je na Meganu izpraznil akumulator, kljub temu, da nisem pustil nobenega porabnika prižganega. S kabli sem sicer avto vžgal.
Sedaj pa me zanima, kako bi najlažje preveril, če alternator polni akumulator? Ker sumim, da je tukaj nekaj narobe? Ne bi namreč rad kupil novega akumulatorja in potem ugotovil, da je v resnici alternator.
Torej, kako na Meganu preverit, če alternator polni akumulator?
Hvala!
Objavljeno: Sr jul 09, 2008 11:39 am
Napisal/-a mevden
moraš izmeri moč akumolatorja ko je avto prižgan.
ko je avto prižgan mora biti malce na 14V.
Če ni prižgan tm okol 12V.
kar je pa manj pa itak ni dobr.
kok je pa star akumolator?
Objavljeno: Sr jul 09, 2008 11:45 am
Napisal/-a paskvale
mevden je napisal/-a:moraš izmeri moč akumolatorja ko je avto prižgan.
ko je avto prižgan mora biti malce na 14V.
Če ni prižgan tm okol 12V.
kar je pa manj pa itak ni dobr.
kok je pa star akumolator?
×2

Objavljeno: Sr jul 09, 2008 2:51 pm
Napisal/-a Petterr
Akumulator ima že kake 3 leta na grbi.
Kaj akumulator izmerim kar z voltmetrom med obema klemama?
Objavljeno: Sr jul 09, 2008 2:56 pm
Napisal/-a zlabon
ja, z voltmetrom zmeri napetost med klemama.
Pa meri se napetost in ne moč, kot je bilo zgoraj napisano (in to celo 2x

)
Objavljeno: Sr jul 09, 2008 9:01 pm
Napisal/-a paskvale
zlabon je napisal/-a:ja, z voltmetrom zmeri napetost med klemama.
Pa meri se napetost in ne moč, kot je bilo zgoraj napisano (in to celo 2x

)
Res se meri napetost, toda hkrati tudi moč. Če kje "pušča" pomeni, da ni moči in posledično napetost pade, got it?

Bistvo je bilo povedano. Ponavadi mora voltmeter pokazati 14,5 V.
Objavljeno: Sr jul 09, 2008 9:06 pm
Napisal/-a zlabon
paskvale je napisal/-a:zlabon je napisal/-a:ja, z voltmetrom zmeri napetost med klemama.
Pa meri se napetost in ne moč, kot je bilo zgoraj napisano (in to celo 2x

)
Res se meri napetost, toda hkrati tudi moč. Če kje "pušča" pomeni, da ni moči in posledično napetost pade, got it?

Bistvo je bilo povedano. Ponavadi mora voltmeter pokazati 14,5 V.
majster ne ti men "got it" kar se štroma tiče. Napetost je napetost, moč je pa produkt napetosti in toka, ok? Aja, štrom ne pušča ker ni voda...
Objavljeno: Sr jul 09, 2008 9:08 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Meri se napetost, ker merimo Volte. Bodimo eksaktni, saj ni to debata na kulinaričnem forumu o temi avtoelektrike.
Objavljeno: Sr jul 09, 2008 9:12 pm
Napisal/-a Končar
Prižgi avto,in izmeri z voltmetrom napetosm med obema klemama,če ti pokaže 14..3-14.6 potem alternator polni akumulator,če ne ga ne,pa ko daš kontak ti mora lučka za alternator posvetit,če ti ne posveti je lahko tudi žarnica zanič in tudi brez nje alternator ne dela. LP TADEJ
Objavljeno: Če dec 25, 2008 7:13 pm
Napisal/-a batek
Evo mene zanima naslednje: ali alternator dela ves čas s polno močjo (ima enak uporna gredi) in pobira moč motorju ali se sklaplja kot npr. kompresor klime.

Objavljeno: Če dec 25, 2008 8:11 pm
Napisal/-a phoebus
Alternator se ne odklaplja kot kompresor.
Objavljeno: Če dec 25, 2008 8:16 pm
Napisal/-a sebaveh
Regulator v alternatorju je povečini sestavljen iz enega močnostnega tranzistorja, in nekaj manjših, krmilnih. Tako kot je regulator zgrajen, deluje v linearnem načinu. To pomeni da sproti prilagaja moč, odvisno od toka ki ga potegnejo porabniki, oziroma od izpraznjenosti akumulatorja. Tako enkrat vzame več moči motorju, drugič manj.