Stran 1 od 2
Problem - avto ostane brez moči
Objavljeno: Po jul 14, 2008 1:10 pm
Napisal/-a gecco
No, gre se za Stilota 1.9 JTD, problem je pa tak...na začetku avto laufa normalno po določenem času (največkrat se problem pojavi ko pridem na avtocesto in gre mal hitreje) mi avto izgubi vso moč. Maksimalna hitrost na ravnem rata 120kmh, pospeševanje od recimo 90 do 120 je ubitačno dolgo, opazil sem pa tudi da ga ne morem spraviti čez 2500 obratov. Ugotovil sem tudi, da če avto stoji in mašina laufa, se potem lahko nekaj časa spet skoraj normalno peljem, s tem da obrate zablokira nekje pri 3500 sam hitro pade nazaj na 2500.
Prvo kar sem pomislil da je narobe je da je luftmeser odpovedal...mehanik ga je zamenjal ampak problem je še vedno tukaj. Sedaj nimam več idej kaj bi bilo lahko še narobe.
Jutri gre avto nazaj k mehaniku, zanima me pa sam, če se tukaj komu sanja kaj bi bilo lahko še narobe??
Hvala

Objavljeno: Po jul 14, 2008 1:42 pm
Napisal/-a hribko
kaj pa če je kakšen naftni filter zapacan al pa luft filter?
a to si že pogledal?
nevem no,samo ugibam
Objavljeno: Po jul 14, 2008 2:00 pm
Napisal/-a gecco
hribko je napisal/-a:kaj pa če je kakšen naftni filter zapacan al pa luft filter?
a to si že pogledal?
nevem no,samo ugibam
tavelik servis je bil narjen pred manj kot mesecem tko da mislm da ne bo to
Objavljeno: Po jul 14, 2008 2:07 pm
Napisal/-a hribko
aha.
kolk pa imaš prevoženih kilometrov,kaj pa če ti turbina kaj kiksa?
lahko da ti ne fila dovolj,al pa da imaš kako cevko do turbine preperelo in ti vleče "favš" luft,...
Objavljeno: Po jul 14, 2008 2:17 pm
Napisal/-a gecco
kilometru je 120.000.
Turbina je tut men zdj glavni sumljivc. Čudn mi je to k na začetku avto dela čist normalno, šele ko se res segreje začne neki zajbavat.
Objavljeno: Po jul 14, 2008 2:22 pm
Napisal/-a hribko
mislim da ti ne polni tako kot mora,pač ko se zagreje se določeni materiali raztegnejo in potem ti ne dela tako kot bi ti morala

upam da je samo kakšna malenkost,da ti nebo potrebno menjati cele turbine
Objavljeno: Po jul 14, 2008 2:28 pm
Napisal/-a JustMuC
Lahko, da je zapacana (turbina) in ti računalnik preklopi v zasilni program.
Koliko ti pa kaj olja pije? Je turbina glasna/žvižga...?
Objavljeno: Po jul 14, 2008 3:20 pm
Napisal/-a uros11
Pri meni, passat tdi, sem imel podobne probleme, avto ni šel nikamor, čez 2200 skoraj ni več šlo, šlo pa je tipalo tlaka turbine. lp
Objavljeno: Po jul 14, 2008 6:10 pm
Napisal/-a cammy
pri nas pa mondeo 2001, 2.0 TDI, 180000 prevoženih km. Na avtobahnu ga nisem spravla čez 3500 obratov, po bregu navzgor pa je moč čisto pošla. Bla pa je počena cev od turbine. Nam so se še sicer črne saje pri auspuhu kadile, to pa zaradi zamašenih dizelskih šob.
Lp, Cammy
Objavljeno: Po jul 14, 2008 7:34 pm
Napisal/-a gecco
zgleda da bo res neki na turbini. ko ga je priklopil na računalnik zadnjič je sicer pokazal kao eno napako sam nič definiranga, tko da tist je pol sam resetiral.
bomo vidl jutri kaj se bo pokazal
hvala vsem

Objavljeno: Po jul 14, 2008 7:44 pm
Napisal/-a Doche
Ko je meni enako delalo smo menjali lmm za foro pa ni blo efekta. Na računalniku nič kazalo potem pa ugotovili da je bla cev od IC počena. Ni mi jasno kak je lahko tam plastična cev

Objavljeno: Po jul 14, 2008 10:00 pm
Napisal/-a Končar
kaj pa EGR ventil? LP TADEJ
Objavljeno: To jul 15, 2008 7:24 am
Napisal/-a bzzero
Zamenjaj ali zablendiraj EGR ventil! Poglej še ne fiatov forum, tam je ogromno napisanega.
Objavljeno: To jul 15, 2008 7:33 am
Napisal/-a gecco
EGR ventil je bil blokiran pa to ni bic spremenilo
Objavljeno: To jul 15, 2008 2:12 pm
Napisal/-a gecco
evo...mehanik ni pogruntal nič. Turbina laufa tko kot mora, računalnik ne pokaže nobenih napak in njemu se ne sanja več.
Tko da zdj mi ostane sam še da se najavm na uraden fiat servis pa naj se tam igrajo

Objavljeno: To jul 15, 2008 2:19 pm
Napisal/-a cammy
Ti je turbino pregledal al sta ugotavljala samo preko računalnika. Ker nam so na pooblaščenem servisu naredli kopletno analizo mašine in turbine pa ni pokazalo nič. Šele potem ko so dali šobe na čiščenje so ugotovili da je cev počena.
Objavljeno: To jul 15, 2008 2:25 pm
Napisal/-a gecco
turbino je gledal. računalnik je sprobou sam zato k prvič ko sem ga peljal tja je pokazal eno napako, sedaj pa nič

ma čudn mi je že use in se mi sploh ne da več zajbavat. pejlal ga bom na uradn servis in ga nočem več vidt dokler ne bo delal use, k res nimam cajta se še z avtom zdj zajbavat
edit: zdj pa res ne vem več kaj naj

avto sem poštenu zgonu dons (skuru pol tanka

), skus v takih pogojih kje mi je prej začel štekat (visoki obrati) in zgleda da dela. sam kokrvem edina stvar k jo je mehanik zares naredu je blu da je blokirou EGR ventil

tko da zaenkrat se bom vozu naprej pa upam da je to to in da se ne bo spet kej pojavlu

Objavljeno: Sr avg 13, 2008 9:58 pm
Napisal/-a gecco
glede na vse kar smo sprobal na avtu je očitn bil problem v EGR ventilu...pač, ko je bil blindiran ni bilo problemov. Sedaj je nov in avto dela tko kot se spodobi

Objavljeno: Sr avg 13, 2008 10:01 pm
Napisal/-a nero9
hribko je napisal/-a:aha.
kolk pa imaš prevoženih kilometrov,kaj pa če ti turbina kaj kiksa?
lahko da ti ne fila dovolj,al pa da imaš kako cevko do turbine preperelo in ti vleče "favš" luft,...
kolega meu isto sranje pr tdi golfu, mislm da mu je turbina šla.
Objavljeno: Sr avg 13, 2008 10:30 pm
Napisal/-a gecco
tle smo preizkusl vse od turbine do luftmesra in na konc se je izkazal da je bla edina sprememba če je bil EGR ventil blokiran...tko da zdj je nov notr in avto dela brez problemov
