Stran 1 od 2

TOYOTA CARINA NOČE VŽGATI

Objavljeno: Če jul 17, 2008 7:48 pm
Napisal/-a urukhai
Toyota Carina 1,6 XLI, let. 95, 79 kw, benzin prevoženih 300 000 km se mi je pred nekaj dnevi ustavila, ko smo se vračali z dopusta in sicer mi je razneslo hladilnik v ekspanzijski posodi pa je ostala voda. Po tem smo na BS za silo zakrpali hladilnik vozilo vžgali na vleko tako, da sem nekaj časa vozil potem pa se je vse ponovilo, ko se je hladilnik ponovno odprl. Po tem vozila nisem mogel več vžgati tako, da je " verglal " vendar ni prišlo do vžiga. Sledila je avtovleka. Sedaj smo zamenjali na motorju tesnila, napenjalec, jermen in vodno pumpo vendar motor ponovno noče vžgati in sicer na isti način. Pri kontaktu " vergla " daje iskro vendar noče odpreti šob ( mislim, da za gorivo ). Med kontaktom so prižgane tudi vse kontrolne lučke med drugim tudi oranžni znak za motor ( mislim, da pomeni za elektrosnki vžig ). Pravijo mi, da bi bila lahko napaka v računalniku vendar ne vem kje in kako se da to ugotoviti, da ne bi avto ponovno z avtovleko vozil na servis. Danes nisem uspel dobiti nikogar na servisu ( že zaprto ) tako, da prosim za odgovr v kolikor ima kdo izkušnjo s tem.

Hvala v naprej. :(

Objavljeno: Če jul 17, 2008 8:16 pm
Napisal/-a im nobody
računalnik resetirat

Objavljeno: Če jul 17, 2008 8:58 pm
Napisal/-a urukhai
Hvala za odgovor vendar ali mi lahko pomagaš in poveš kako računalnik resetiram. Nekje sem zasledil, da lahko odklopiš akumulator za nekaj minut in to je to. Vendar pri meni je bil akumulator odklopljen dalj časa, ko smo sestavljali mašino.

LP

Objavljeno: Če jul 17, 2008 8:59 pm
Napisal/-a im nobody
na servis peit pa ti naj izbrišejo shranjene napake..na tester ti ga naj dajo

Objavljeno: Če jul 17, 2008 9:09 pm
Napisal/-a urukhai
Saj to je problem, ker moram avto naložiti na avtovleko in ga odpeljati na servis. Sem pa z Jesenic tako, da jo do servisa kar nekaj km. Edino ali obstaja možnost, da računalnik snamem in ga odnesem na servis. Ne vem ali je to ta ECU ( siva škatla, ki se nahaja poleg sovoznikovega sedeža ).

Objavljeno: Če jul 17, 2008 9:16 pm
Napisal/-a urukhai
Pa še to sem našel na forumu pa ne vem ali to drži:

- Ja odklopi akumulator za 15 min, pa pritisni zavoro parkrat da razelektriš sistem.
Še lažje pa je, da ssamo odpreš box z varovalkami in povlečeš ven varovalko za računalnik in

- Nobene škode ne bo. Pod razelektriti pa nisem mislil karoserije temveč elektronske sklope v notranjosti. Malce napetosti vseeno ostane.
Torej varovalko od kompjutra ven, pa enkrat lahko zaverglaš avto da posrka ves štrom, varovalko nazaj in normalno prižgi.

Objavljeno: Če jul 17, 2008 9:17 pm
Napisal/-a im nobody
no to pa pomoje ne bo šlo ane ;) ;) ne poskušaj tega ker ti ga tud na servisu ne dajajo ven ampak sam priklopijo...kabel.press :D

Objavljeno: Če jul 17, 2008 9:19 pm
Napisal/-a im nobody
urukhai je napisal/-a:Pa še to sem našel na forumu pa ne vem ali to drži:

- Ja odklopi akumulator za 15 min, pa pritisni zavoro parkrat da razelektriš sistem.
Še lažje pa je, da ssamo odpreš box z varovalkami in povlečeš ven varovalko za računalnik in

- Nobene škode ne bo. Pod razelektriti pa nisem mislil karoserije temveč elektronske sklope v notranjosti. Malce napetosti vseeno ostane.
Torej varovalko od kompjutra ven, pa enkrat lahko zaverglaš avto da posrka ves štrom, varovalko nazaj in normalno prižgi.


če boš dal ven varovalko za računalnik ti še zaverglal ne bo...logika...če pa akumulator izklopiš je pa isto sranje kokr če bi dal zihrungo vn.tista mala napetost kokr pa ostane oziroma kar je naelektreno pa nima veze

Objavljeno: Če jul 17, 2008 9:47 pm
Napisal/-a urukhai
im nobody je napisal/-a:
urukhai je napisal/-a:Pa še to sem našel na forumu pa ne vem ali to drži:

- Ja odklopi akumulator za 15 min, pa pritisni zavoro parkrat da razelektriš sistem.
Še lažje pa je, da ssamo odpreš box z varovalkami in povlečeš ven varovalko za računalnik in

- Nobene škode ne bo. Pod razelektriti pa nisem mislil karoserije temveč elektronske sklope v notranjosti. Malce napetosti vseeno ostane.
Torej varovalko od kompjutra ven, pa enkrat lahko zaverglaš avto da posrka ves štrom, varovalko nazaj in normalno prižgi.


če boš dal ven varovalko za računalnik ti še zaverglal ne bo...logika...če pa akumulator izklopiš je pa isto sranje kokr če bi dal zihrungo vn.tista mala napetost kokr pa ostane oziroma kar je naelektreno pa nima veze


Sedaj sem šele zbegan, ker nekdo pravi, da ga lahko tako resetiram ( na roke ) im nobody ti mi pa svetuješ, da s tem ne bom nič dosegel. Najbolje, da jutri probam vse variante in se probam obrniti na nekoga, ki bi lahko prišel z autodato do vozila in ga pregledal. Upam pa, da bo potrebno računalnik samo resetirati in da ni crknil, ker se mi stroški kar nabirajo za že tako star avto.

Objavljeno: Po jul 21, 2008 10:00 pm
Napisal/-a urukhai
Danes sem bil obveščen, da vozilo nima kompresije vendar dalje ga ni uspel pogledati. Ali se komu kaj sanja kaj bi lahko bilo narobe.

Objavljeno: To jul 22, 2008 12:44 am
Napisal/-a Primoz_86
Verjetno je zvilo glavo ko je zakuhal, pa pušča na tesnilu

Objavljeno: To jul 22, 2008 9:09 am
Napisal/-a urukhai
Primož glavo sem dal brusit in ne vem ali je ni mogoče dobro pobrusil.

Objavljeno: To jul 22, 2008 10:16 am
Napisal/-a hermand
Mogoče je problem pri ventilih. A ventili so bili zunaj, ko si dal glavo brusit, mogoče ni nastavil zračnosti ventilov? Ali pa zobati jermen ni nastavljen pravilno?

Objavljeno: To jul 22, 2008 12:02 pm
Napisal/-a Primoz_86
Morda zobat jermen ni bil prav montiran, kar razloži odsotnost kompresije

Objavljeno: To jul 22, 2008 2:28 pm
Napisal/-a trs
ne zamerit,ampakvozilo je za razhod-prodaja po delih.
ker je toliko star s tolkimi tkm,motor je večkrat zakuhal in ni kompresije.
daj poglej na auto dato,kolika mora biti kompresija in,če je 25% manj,se ne več ukvarjat z vžiganjem.Pa naj ti nekdo izmeri,preden boš odločal o usodi avta.

Objavljeno: To jul 22, 2008 8:26 pm
Napisal/-a tristan01
Primoz_86 je napisal/-a:Verjetno je zvilo glavo ko je zakuhal, pa pušča na tesnilu


Glede na to da je avto 2x zakuhal, vprašanje s koliko vode v sistemu je vozil je povsem možno da so nastali risi na stenah valjev in kompresijo pušča tudi tam.

Kdo pa je delal popravilo glave? Je vse sestavljeno kot mora biti?

Glede na to da ni kompresije pa mislim da bo najboljša varianta dobiti motor ki deluje in opraviti transplantacijo.

LP Tristan01

Objavljeno: Sr jul 23, 2008 12:33 am
Napisal/-a urukhai
Najprej hvala za odgovore:

Hermand, ventili so bili zunaj , ko se je glava brusila tako, da smo jih naknadno dajali noter in ne vem ali je naštimal zračnost ventilov, ker to ne vem kako se dela - bom vprašal. Za zobati jermen ne vem ali je nastavljen pravilno, ker je tast mašino razdrl in je sedaj na morju pred tem pa ni označil kako so bili zobniki naštimani in moram sedaj nekje dobiti dokumentacijo o nastavitvah.

TRS: danes dopoldne pred službo in še potem zvečer sem poskušal uštimato autodato, da preverim nastavitve vendar mi nikakor ni uspelo, da to uredim tako, da z autodato zaenkrat ne bo nič ( na Toyoti pa mi niso hoteli dati podatka oz. skice o tem kako mora biti nastavljen jermen ).

Tristan01: risi naj ne bi bili na valjih, mašino pa sem iskal in v SLO kot tudi v Avstriji vendr je nisem nikjer uspel dobiti zato sem se tudi odločil za popravilo in nabavo novih delov vendar se kljub temu še vedno dajem s tem avtom.

LP

Objavljeno: Sr jul 23, 2008 7:36 am
Napisal/-a mevden
Slika

tuki si poglej, sm ti naredu print screen iz autodate.

Objavljeno: Sr jul 23, 2008 9:09 am
Napisal/-a urukhai
MEVDEN najlepša hvala !!!!!!!!!!

Ali mi mogoče lahko pošlješ še print slike z dvema zobnikoma na glavi motorja oz. za zgornjim zobnikom, kjer je nastavljen jermen saj sta tudi tam dve označbi in ne vem katera bi lahko prišla v poštev.

V naprej hvala