Stran 1 od 1
nastavitev ročne zavore
Objavljeno: Po jul 28, 2008 1:50 pm
Napisal/-a matjaz19
Oj, kako se nastavi ročna zavora na puntotu l97? sem probal na vse načine bil pri mehaniku pa je reku da lahk kr sam to naredim sem probal pa ne gre sicer prime sam če čist gor potegnem ročno drgač pa pri enem 5-6 zob zagrabi.
Pa moram v avtu tudi kaj nastavit tam ko je ročka? Hvala
Objavljeno: Po jul 28, 2008 2:00 pm
Napisal/-a marko01
Ponavadi se nastavlja pod avtom tocno pod rocno zavoro je vijak pa matica --- tisto matico samo privij
Objavljeno: Po jul 28, 2008 2:20 pm
Napisal/-a Primoz_86
Poskusi zaenkrat samo fajn na zavoro stopit in parkrat potegnit in spustit ročno. Na paknah je tisti mehanizem ki sem ga že enkrat omenil in preprečuje da bi šle preveč skupaj (da ročna ne prime previsoko in da pedal od zavor ne prime prenizko).
Objavljeno: Po jul 28, 2008 3:11 pm
Napisal/-a Pavka
Ne pametujte, če ne veste.Ročno je treba najprej mehansko popustiti - na vijaku ki je za višino ročne. Nato moraš obloge na kolesu nastaviti roćno- ravno toliko da se boben še lepo vrti in nato nastaviš višino na vijaku za višino ročne...
Ker pa se ti verjetno niti ne sanja kako to storiti je bolja, da daš 10€ in ti to naredi nekdo, ki ve o čem govorim

Objavljeno: Po jul 28, 2008 8:25 pm
Napisal/-a čare
Pavka je napisal/-a:Ne pametujte, če ne veste.Ročno je treba najprej mehansko popustiti - na vijaku ki je za višino ročne. Nato moraš obloge na kolesu nastaviti roćno- ravno toliko da se boben še lepo vrti in nato nastaviš višino na vijaku za višino ročne...
Ker pa se ti verjetno niti ne sanja kako to storiti je bolja, da daš 10€ in ti to naredi nekdo, ki ve o čem govorim

je pa odvisno kateri sistem imaš lahko imaš takega ki ga nimaš kaj nastavljat (polkrog z zobci-full avtomatik)ali pa takega kot večina renojev kjer se sam nastavi malo morgen oz. je potrebna ročna začetna nastavitev potem pa naj bi se sam donastavljal ampak ga še nisem videl da bi kakšen delal tako kot mora tako da bobne dol rob pobrusit in nastavit pa ti bo ročna prijela ko pes ježa
Objavljeno: To jul 29, 2008 8:11 am
Napisal/-a Dariooo
kolikor js vem se rocna nastavi tko, da med voznikovim sedezom in sovoznikovim sedezom (kjer je rocka za rocno) vzemes tisto plastiko vn in tam za rocno, kjer gredo zajle pod avto imas eno navojno palico in matico, ko to matico zatiskas se zavora zateguje (da ima manjsi hod), ko pa odpuscas pa se odteguje (daljsi hod). Druga opcija pa je, da se se ti ze zajle pretegnile in je ne mores vec nastavit.
Pavka to da za nastavit rocno da mores jemat bobne dol, pa prvic slisim. Vecina avtov ima, tko kot sem reku...navoj pa matico....
Srecno pri delu
PS : ne prevec zategnit da ne bo zavirala ko bo rocna dol
LP
Objavljeno: To jul 29, 2008 1:06 pm
Napisal/-a Pavka
Objavljeno: To jul 29, 2008 1:07 pm
Napisal/-a Pavka
To je avto, ne bicikl...full avtomatic????hahaha....že, le da je ta full avtomatik bolj.....eh...boste že
Objavljeno: To jul 29, 2008 1:30 pm
Napisal/-a Primoz_86
Čare je mislil tist sistem ki se nahaja na eni pakni in kot sem že omenil se sam štela glede na obrabljenost, nove pakne itd, tako da ni treba nič šravfat. Po vsej logiki ima tudi punto to varianto.
Tle je patent in opis, slike pa ne najdem:
http://www.freepatentsonline.com/3556263.html