Stran 1 od 1
Clio II cuka pri pospeševanju pod 2000 obrati
Objavljeno: Pe avg 01, 2008 9:17 am
Napisal/-a blink
Imam Clio II l.99 z 154.000km 1.4 75KM. Pred približno dvema mesecema sem menjal motorček prostega teka, ker je avto v štantgasu crkoval, po menjavi pa dela super.
Sedaj pa me zanima zakaj avto nekajkrat cukne, ko pohodim gas (speljevanje, prehitevanje)? To se mi dogaja zadnje pol leta, nekje do 2000 obratov pri višjih obratih pa je v redu. To ne bi smelo imeti veze z motorčkom prostega teka. Zamenjal sem svečke in zračni filter, delalo je bolje kakšen teden, sedaj pa je isto kot prej.
Kaj bi lahko bilo narobe? Sigurno je že kateri lastnik Cliota tukaj imel isti problem pri taki kilometrini?
Objavljeno: Pe avg 01, 2008 10:31 am
Napisal/-a jurre
imel sem tocno isti problem pri prejsnem cliotu (1.2 16v) in so bili krivi kabli oz. cinspula. Nisem 100% ali so mi zamenjali kable ali tudi cinspulo (ker vem, ko je zadnjic pri ocetu sla cinspula, da avto ni nikamor vec sel in je svetila lucka za motor, kar pri meni ni - je samo cukal kot tebi), vendar sem dal takrat za menjavo okoli 80€ (no, videl sem da je menjal kable tam pri spulah, vendar sem imel na racunu postavko cinspula).
Po tem ni bilo vec tezave, prej sem pa tudi dolgo ugotavljal v cem bi bil problem - racunalnik ni pokazal nic, ko sem bil na servisu, da bi jim pokazal seveda ni hotel cukati (vcasih je cukal, vcasih ne).
Imel sem pa precej manj prevozenih km kot ti in tudi svecke menjane nedolgo nazaj.
Objavljeno: Pe avg 01, 2008 11:09 am
Napisal/-a blink
jurre je napisal/-a:imel sem tocno isti problem pri prejsnem cliotu (1.2 16v) in so bili krivi kabli oz. cinspula. Nisem 100% ali so mi zamenjali kable ali tudi cinspulo (ker vem, ko je zadnjic pri ocetu sla cinspula, da avto ni nikamor vec sel in je svetila lucka za motor, kar pri meni ni - je samo cukal kot tebi), vendar sem dal takrat za menjavo okoli 80€ (no, videl sem da je menjal kable tam pri spulah, vendar sem imel na racunu postavko cinspula).
Po tem ni bilo vec tezave, prej sem pa tudi dolgo ugotavljal v cem bi bil problem - racunalnik ni pokazal nic, ko sem bil na servisu, da bi jim pokazal seveda ni hotel cukati (vcasih je cukal, vcasih ne).
Imel sem pa precej manj prevozenih km kot ti in tudi svecke menjane nedolgo nazaj.
Koliko km si pa imel prevoženih, ko se ti je to pojavilo? Jst sem ga kupil l. 2003 z 83000 km.
Objavljeno: Pe avg 01, 2008 11:19 am
Napisal/-a jurre
okoli 63k, ker vem da sem nedolgo nazaj mel servis na 60k, kjer so menjali svecke. Ampak tezava je bila pa ista, tam nekje med 1500 in 2000 obrati je malo pocukal, kot da ne bi znal vozit, prav zoprno pri speljevanje ali nizkih hitrostih. V visjih obratih tega ni bilo.
Imel sem pa tudi 2003 letnik.
Objavljeno: To avg 05, 2008 10:30 am
Napisal/-a blink
Včeraj sem nabavil novo vžigalno tuljavo in mi avto NE cuka več

. Pri stari mi na enem izhodu (od štirih) ni dajalo dovolj iskre, tako da je bil to problem.
Imam pa od sobote nov problem!
Pojavilo se mi je občasno ropotanje v enem od cilindrov! Po ravnini ni problema, tudi v leru se normalno zavrti. To se mi zgodi (do 2500 obratov) samo pri speljevanju, vožnji v klanec ali če nenadno pohodim gas med vožnjo. Takrat mašina iz enega cilindra dobi bolj globok in rezek zvok. Če naenkrat pogodim gas mi bat močno butne in se mašina zatrese.
Se komu sanja kaj bi bilo to?
Objavljeno: To avg 05, 2008 10:48 am
Napisal/-a joztom
Nemogoče je slišati bat posamezno. Daj še enkrat premisli, kaj slišiš.
Objavljeno: To avg 05, 2008 11:26 am
Napisal/-a blink
joztom je napisal/-a:Nemogoče je slišati bat posamezno. Daj še enkrat premisli, kaj slišiš.
Sej mašina normalno dela samo v četrtem cilindru se pojavlja ta zvok in občasen sunek, da se kar mašina zatrese. Nekaj more biti problem z zgorevanjem v tem cilindru.
Objavljeno: To avg 05, 2008 11:30 am
Napisal/-a SpeedyRS
Js bi pa prej reku da je kak nosilec zrahljan in nekaj rošta.
Objavljeno: Če avg 07, 2008 10:06 am
Napisal/-a blink
SpeedyRS je napisal/-a:Js bi pa prej reku da je kak nosilec zrahljan in nekaj rošta.
SpeedyRS..uganil si

Danes sem bil pri mehaniku in je problem v gumijastem blažilniku, ki pride med nosilcem motorja in ogrodjem avtomobila. Ker ni več tega gumijastega elementa mi motor pri večji obremenitvi ropota ob ogrodje.