Stran 1 od 1
Rožlanje v motorju...
Objavljeno: To avg 05, 2008 11:50 am
Napisal/-a Mare_K
Pozdrav,
Imam že dalj časa ta problem, da ko avto prižgem in ga pustim v prostem teku se zasliši neko rožljanje, ko pa pritisnem sklopko se to rožljanje prekine. .....seveda se rožljane v avto ne sliši, sliši se samo ko avto stoji na mestu brez pritisnjene sklopke.
Avto je Clio 2004, na servisu so mi rekli da nevejo točno kaj je vendar bi morali verjetno razdret menjalnik ampak niso sigurni da bi to odpravilo napako in to kar neki €€€. Povedal je še, da če se ne bo nič poslabšalo to rožljanje da ni nič hujšega in da nebi on tega popravljal.
Minilo je že leto in rožljanje je še vedno isto.
Zdaj me pa zanima vaše mnenje, ter če je že kdo imel kašne podobne izkušnje in kaj bi to lahko bilo.
Hvala in Lp
Objavljeno: To avg 05, 2008 12:09 pm
Napisal/-a HOLLAND
Kako bol točno zgleda to rožljanje? Lahko, da je samo potisni ležaj, ker če neha rožljat ko stisneš sklopko je možno samo, da je sklopka ali pa menjalnik.
Pa še en nasvet. Če si iz Nove Gorice si verjetno peljal na servis v Kromberk. Za naprej ti svetujem, da ga voziš na Renault v Tolmin!
Objavljeno: To avg 05, 2008 2:08 pm
Napisal/-a Mare_K
HOLLAND je napisal/-a:Kako bol točno zgleda to rožljanje? Lahko, da je samo potisni ležaj, ker če neha rožljat ko stisneš sklopko je možno samo, da je sklopka ali pa menjalnik.
Pa še en nasvet. Če si iz Nove Gorice si verjetno peljal na servis v Kromberk. Za naprej ti svetujem, da ga voziš na Renault v Tolmin!
Ja za Tolmin vem da so dobri ga je oče večkrat peljal v tja, nisem pa prav iz Nove Gorice je pa kar en kos poti do Tolmina

....zdej glede tega rožljanja...na servisu mi je takrat reku ( Kromberk) da sklopka ni ker dela vredu....kako pa zgleda to rožljanje, hmmm

nevem kako bi razložu pač kot da neki melje v "motorju"...ko pa sklopko pritisnem je tišina
Zdej ta potisni ležaj.....kolko pride nov ? :P
Objavljeno: To avg 05, 2008 2:19 pm
Napisal/-a svadreb
Skoraj zagotovo to rožljanje izhaja iz menjalnika. Za začetek zamenjaj olje v menjalniku. To bo še najcenejši poseg. Lahko dodaš tudi kak aditiv (npr. QMI ali podobno
http://www.qmi.si/slo/izdelki.html#2 ).
Če te bo kaj potolažilo, naj ti povem, da smo pri hiši imel že dve Ladi Samari (sicer bolj šlampast avto, pa vendar) in pri obeh je že serijsko rožljal menjalnik. Ko si pritisnil sklopko, pa je rožljanje nehalo. Vozili smo ju dolgo in ni bilo popolnoma nič narobe.
Objavljeno: To avg 05, 2008 2:38 pm
Napisal/-a Mare_K
svadreb je napisal/-a:Skoraj zagotovo to rožljanje izhaja iz menjalnika. Za začetek zamenjaj olje v menjalniku. To bo še najcenejši poseg. Lahko dodaš tudi kak aditiv (npr. QMI ali podobno
http://www.qmi.si/slo/izdelki.html#2 ).
Če te bo kaj potolažilo, naj ti povem, da smo pri hiši imel že dve Ladi Samari (sicer bolj šlampast avto, pa vendar) in pri obeh je že serijsko rožljal menjalnik. Ko si pritisnil sklopko, pa je rožljanje nehalo. Vozili smo ju dolgo in ni bilo popolnoma nič narobe.
olje so mi že takrat zamenjali na servisu..in je blo boljše ampak je s časmo postalo isto rožljanje...sej avto dela povsem normalno že 3 leta.
Objavljeno: To avg 05, 2008 3:01 pm
Napisal/-a abbe
najbolje da posnames zvok pa da slisimo bi se dal vrjetn lazje pomagat.jst mislm da z menjalnikom ni nic narobe.tako kot nekdo nad mano sumim da bi znau bit potisni lezaj.
kok stane za reno nevem,za mojga golfa je 70 eur.
Objavljeno: To avg 05, 2008 3:37 pm
Napisal/-a lisko
Mislim da točno vem kako rožljanje opisuješ.....če se bom spomnu bom posnel. Je pa to zvok podoben mletju nečesa....
Ležaj v menjalniku. Ampak men tako melje že 150.000km pa še vedno melje pa še dolgo bo....
Objavljeno: To avg 05, 2008 3:51 pm
Napisal/-a matjaz19
Da ne bom nove teme odpiral.
Kje se na puntotu l.97 olje menjalnika notri nalije, če ma kdo kako sliko bi prosil.
mogu bi menjat počasi.
Hvala
Objavljeno: To avg 05, 2008 9:29 pm
Napisal/-a pingvin
Enako meni rožlja pri škodi TDI, že odkar je nova. Pa po 2 letih in 45.000 km še vedno melje enako glasno in z istim zvokom, kot je na začetku, tako da se niti ne sekiram kaj preveč. Kaj se pa to sliši, pa nimam pojma. Mogoče dvomasni vztrajnik ?!
Objavljeno: To avg 05, 2008 10:36 pm
Napisal/-a Scorp84
Lahko se tudi sliši košara sklopke ki z let postane dotrajna tudi če je sklopka še dobra. Toda po vsej verjetnosti je dvomasni vztrajnik in ni fiksen pa ropota v leru z dodajanjem gasa v leru ta preneha ropotat. Če pa je vztrajnik res močno uničen, se avto obnaša da pri pospeševanju nima moči, motor hitro obrate izgublja po puščanju sklopke, da ne govorim kako je problem prestavljati. Tako da js menjalnika nebi v nobenem primeru razstavljal. Da veš če je menjalnik pokvarjen, vsako prestavo posebi preverjat, da pustiš gas pa z motorjem bremzaš avto. Takrat slišiš zvoke iz menjalnika če so zobniki na mestu.
Objavljeno: To avg 05, 2008 10:50 pm
Napisal/-a SpeedyRS
Scorp84 je napisal/-a:Lahko se tudi sliši košara sklopke ki z let postane dotrajna tudi če je sklopka še dobra. Toda po vsej verjetnosti je dvomasni vztrajnik in ni fiksen pa ropota v leru z dodajanjem gasa v leru ta preneha ropotat. Če pa je vztrajnik res močno uničen, se avto obnaša da pri pospeševanju nima moči, motor hitro obrate izgublja po puščanju sklopke, da ne govorim kako je problem prestavljati. Tako da js menjalnika nebi v nobenem primeru razstavljal. Da veš če je menjalnik pokvarjen, vsako prestavo posebi preverjat, da pustiš gas pa z motorjem bremzaš avto. Takrat slišiš zvoke iz menjalnika če so zobniki na mestu.
Isto je meni mehanik reku, ki je pooblaščeni serviser na Renault servisu. In hkrati moj sorodnik. Tako da nekaj bo na tem.
Objavljeno: To avg 05, 2008 11:32 pm
Napisal/-a Primoz_86
Matjaz19: Punto ima čep na sprednji strani menjalnika, cca 10cm od dna
Objavljeno: Sr avg 06, 2008 7:06 am
Napisal/-a killah bee
Sigurno je potisni ležaj!
Objavljeno: Sr avg 06, 2008 9:51 am
Napisal/-a Mare_K
...kako je to smešno tle mi govoriste o potisne ležaju ki je verjetno najmajši strošek.... od mehanika na pooblaščenem servisu pa ni bilo ne duha ne sluha o tem, oni bi šli kar menjalnik razdirat
Bom poskusu posnet to rožljanje, če se bo kaj slišalo.
Lp
Objavljeno: Sr avg 06, 2008 9:57 am
Napisal/-a Žiiga
torej, dobil si precej napačnih odgovorov. Potisni ležaj odpade ker, potisni ležaj tuli ko stisneš sklopko, če je sklopka spuščena se vrtilni moment prenaša preko motorja, sklopke na menjalnik (imaš v prostem teku). Vrti se glavna os menjalnika

Potisni ležaj ima le funkcijo, ko je potrebno pritisniti sklopko in prekiniti prenos sil. Tako da bo kar menjalnik tisti krivec

Objavljeno: Sr avg 06, 2008 12:50 pm
Napisal/-a Drocky
Žiiga sicer dobro napisano, ampak potisni ležaj je fuč tudi takrat, ko maš ti avto v leru, in ti rožlja, ko pa kuplongo stisneš pa neha. To lahko pri kombijih opaziš dostkrat. Ropota pa zato ker se potisni ležaj obnuca in se suče okoli osi. Vsaj pri kombijih.
Objavljeno: Sr avg 06, 2008 4:25 pm
Napisal/-a Žiiga
Že že, samo potem ropota neprekinjeno v katerikoli prestavi
