Stran 1 od 2
pri opel astri 1.8 16v peskočil zobati jermen
Objavljeno: To avg 05, 2008 1:02 pm
Napisal/-a gogi81
imam problem,pri opel astri mi je namreč preskočil zobati jermen.Zanima me kako lahko motor spraviš v pravi položaj in na novo namestiš zobati jermen.
Prosim za natančen opis,moj mehanik je namreč odsoten jaz pa nujno rabim avto sicer imam nekaj izkušenj z servisiranjem avtomobilov ampak to je bilo pred petnajstimi leti ko sem se s tem ukvarjal.
hvala za odgovore
gogi
Objavljeno: To avg 05, 2008 1:07 pm
Napisal/-a target_practice
Ce je jermen preskocil ali pocil, je vrjetno motor sel v 3pm. Prvo preglej kompresijo.
Objavljeno: To avg 05, 2008 1:54 pm
Napisal/-a Pavka
Pri Oplih sicer ne naredi škode, vedarle pri osem ventilcih. Morda imaš srečo in ti ni zadelo po ventilih

Objavljeno: To avg 05, 2008 3:30 pm
Napisal/-a lisko
Pavka je napisal/-a:Pri Oplih sicer ne naredi škode, vedarle pri osem ventilcih. Morda imaš srečo in ti ni zadelo po ventilih

Kok sem jaz slišal tudi pri 16 ventilcih ne pride do srečanja....ampak slišal...
Sicer mu je pa najmanši strošek kupit nov jermen ter napenjalec ...nardit skupaj nazaj v fazo....in probat. Če bo motor deloval normalno pol je vse ok....drgač verjetn niti vžgal ne bo.
Objavljeno: To avg 05, 2008 3:45 pm
Napisal/-a target_practice
A pa ste pogledal priponko. Pise da je motor v kurcu ce je karkoli narobe z jermenom.
In btw jermen in napenjalci tudi kostajo, se posebej ce se izkaze da je motor v K****. Pri teh motorjih se znajo tudi ojnice pojebat ne samo ventili.
Objavljeno: To avg 05, 2008 3:47 pm
Napisal/-a Pavka
Pa ja, tudi sam bi naredil tako. Namesti nov jermen s šponarji in probaj. Takoj se bo videlo pri čem si. Če je škoda narejena, je več kot je, naredil ne boš.
V najslabšem primeru bo treba sneti glavo motorja in zamenjati še poškodovane ventile.
Tudi sam nisem popolnoma prepričan, kako je s 16 ventilci, vendar autodata pravi da SE poškoduje. Če tam tako pravijo bo verjetno že držalo.
Objavljeno: To avg 05, 2008 4:49 pm
Napisal/-a sejjaretun
mi je tudi pocil jermen sicer pri alfi 1.6 isto 16v,8 ventilov zvilo.tezko da masini ni nic prijatelj,upajmo pa da ni.
Objavljeno: To avg 05, 2008 7:12 pm
Napisal/-a abbe
ampak njemu je preskocil,ni mu pocil.
ce mu je sam za en zob,poj ni recen da mu je zvil ventile,an?
Objavljeno: To avg 05, 2008 7:20 pm
Napisal/-a Pavka
Res je, njemu je le preskočil in ni nujno da je z ventili kaj narobe. Mogoče nam bo pa povedal, kako je stvar rešil

Objavljeno: To avg 05, 2008 8:01 pm
Napisal/-a target_practice
Fak ucas se prou pocutm kda sm med samimi babami. Djte se ene 20 postov napopat kaj vi mislite in kaj mu mogoce ni naredilo. Ampak popravilo se samo od sebe nebo.
A ni nekaj najlazjega izmert kompresijo z cist premitivno metodo in sicer prst namesto svecke. Neeeee vi bi stran vrgli cca do 200€ za jermen valjcke in sponarje, da bi ugotovili da je zvilo ventile in se kaj zraven unicilo.
Btw ko ste ze tolk smart, ce se nemotim je ta motor eden izmed ekotek (ekodrek) serije motorjev, in vem kaj vse potegne jermen. Ventile vodila glavo ojnice.
Objavljeno: To avg 05, 2008 8:30 pm
Napisal/-a Pavka
Tukaj bi rabil pa prevajalca....verjetno si iz kakšne druge države ali pa popolnoma neizobražen

Objavljeno: To avg 05, 2008 8:32 pm
Napisal/-a Pavka
Pavka je napisal/-a:Tukaj bi rabil pa prevajalca....verjetno si iz kakšne druge države ali pa popolnoma neizobražen

Ampak, računalnik in net pa ima

Objavljeno: To avg 05, 2008 8:35 pm
Napisal/-a target_practice
No no, bi napisal pa nebom. Se mi neda spet ukvarjat z ponovno registracijo na forum.
Modsi prosim ce zaklenete temo dokler se "lastnik" topica neoglasi.
Objavljeno: To avg 05, 2008 8:44 pm
Napisal/-a Pavka
Da, da...ti si verjetno mehanik, ki mu ni para.
Objavljeno: To avg 05, 2008 8:52 pm
Napisal/-a im nobody
na naši omegi 7 let nazaj je odtrgalo zobati jermen vendar ventilov ni zvilo...

zamenjali ter gasa naprej...motor 2.0 115 konjev
Objavljeno: To avg 05, 2008 9:00 pm
Napisal/-a target_practice
im nobody je napisal/-a:na naši omegi 7 let nazaj je odtrgalo zobati jermen vendar ventilov ni zvilo...

zamenjali ter gasa naprej...motor 2.0 115 konjev
A si ti nepismen? A je to isti avto, isti motor?
Objavljeno: To avg 05, 2008 9:09 pm
Napisal/-a sašo5
Pavka je napisal/-a:Tukaj bi rabil pa prevajalca....verjetno si iz kakšne druge države ali pa popolnoma neizobražen

....daj se mal "zabrenzaj"......Ve o motorjih in mehaničnih zadevah tolk, kolk ti ne boš vedel, tud če´b 300 let živel.........zato, "langzam".....
Objavljeno: To avg 05, 2008 9:10 pm
Napisal/-a im nobody
jebemti boga ista ti firma dal sm pa primer oz malo upanja da ni šlo mogoče vse v maline...pa ne bit tok brihtn ko ti že mal škodi...pa tist dol ko maš napisan mene za modija raje zbriši da se ti ne bo kak 5 let star froc smeju ko bo šel mim računalnika...zastopš?
al ti morm še narisat?zej se peit pa mal ohladit
Objavljeno: To avg 05, 2008 9:12 pm
Napisal/-a im nobody
sašo5 je napisal/-a:Pavka je napisal/-a:Tukaj bi rabil pa prevajalca....verjetno si iz kakšne druge države ali pa popolnoma neizobražen

....daj se mal "zabrenzaj"......Ve o motorjih in mehaničnih zadevah tolk, kolk ti ne boš vedel, tud če´b 300 let živel.........zato, "langzam".....
tud to je mogoče res sam ni se pa treba tako obnašat...zaka je pol sploh forum?ka sploh pišemo gor...zginte vsi na servise bojo že tam porihtali...bv da sploh kej sprašujemo tle gor...sm mislu da je forum da izveš kakšne izkušnje oz rešitev...sam pač ni tako
Objavljeno: To avg 05, 2008 9:28 pm
Napisal/-a target_practice
im nobody je napisal/-a:jebemti boga
Alo, da nebi ti slucajno rad sel na hladno?
im nobody je napisal/-a:tud to je mogoče res sam ni se pa treba tako obnašat...zaka je pol sploh forum?ka sploh pišemo gor...zginte vsi na servise bojo že tam porihtali...bv da sploh kej sprašujemo tle gor...sm mislu da je forum da izveš kakšne izkušnje oz rešitev...sam pač ni tako
Seveda je forum za nasvete ipd. Ampak tvoj prvi post v tej temi je bil totalno zgresen(tako kot polovica ostalih). Kot prvo si napisal drug avto, drug motor, in ze kot osnova motorja se razlikujeta (8v VS 16v) in vecina "ventilarji" je podvrzena k temu da se ob morebitni okvari jermena, pa bodisi da preskoci ali poci, se srecata bat in ventil. Tu niso v igri centimetri, tu so v igri milimetri in se manj. Torej en zob se ze lahko pozna.
In nevem zakaj se taki sploh oglasate, mislite da ko znate popravljati svoj avto, da ste zdaj veleumi in mehaniki in nevem kaj se vse.