Stran 1 od 1
Problem z renault5-nujno
Objavljeno: To avg 05, 2008 4:03 pm
Napisal/-a Aljazek
Zakaj avto nič ne vleče v breg ? Pa ko štartaš tudi gre slabo. Pa potem ko daš v drugo tudi. Ko Daš v tretjo šele gre normalno. Kaj bi to bilo ?
Objavljeno: To avg 05, 2008 5:29 pm
Napisal/-a Rain
spust ročno
Objavljeno: To avg 05, 2008 7:23 pm
Napisal/-a fičfirič
Si prepričan da v tretji pa kr čudežno vleče normalno? Če že od začetka gre slabo,potem bi moglo ne glede na brzino. Na menjalniku je težko taka okvara....če pa že, potem nebi dolgo šlo.
Najbrž je samo uplinjač malo za prečistiti.Preveri tudi če je kolikor toliko vredu iskra.
Objavljeno: To avg 05, 2008 7:33 pm
Napisal/-a Pavka
Tale 5ka ima verjetno še platine?? Nastavi jih na 0.4mm,nastavi vžig, zamenjaj svečke
Objavljeno: To avg 05, 2008 8:43 pm
Napisal/-a im nobody
pa filtre
renault5
Objavljeno: Sr avg 06, 2008 3:35 pm
Napisal/-a Aljazek
Mene pa zanima zakaj je pomembna ta cev,ker se mi je raztrgala!
Objavljeno: Sr avg 06, 2008 3:57 pm
Napisal/-a Dom3n
Ta cev nima take veze zdj sj tem .. tuki vleče sam topu zrk notr .. to je dobr za pozim .. vsaj tko so men razložil k sm mel še petko pa je bla tud strgana ta cev.
Objavljeno: Sr avg 06, 2008 4:18 pm
Napisal/-a im nobody
zauh
Objavljeno: Sr avg 06, 2008 4:52 pm
Napisal/-a Pavka
Ti si en zauh
Tako je, kot je rekel Dom3n
Objavljeno: Sr avg 06, 2008 5:38 pm
Napisal/-a klima.majster
kondenzatr na frtajlerju odšravfan.To sm imel js pred leti pa mi je avto isto nagajo kot tebi,ko sm pa za zategnil pa je normalno šel avto.
Objavljeno: Sr avg 06, 2008 5:56 pm
Napisal/-a lisko
Možnih je miljon stvari....če vi vaj malo bolje opisal problem....ker ni logike da avto v prvi in drugi ne gre v tretji pa gre normalno....edin če hočeš povedat da nima pospeškov v tretji je pa za tale "štarter malo večjega motorja" že tko končna hitrost
Lahko je vžig lahk je frgazer. Prvo prever svečke v kakem stanju so....pol prever zračni filter....bencinski filter....pol sčisti platine in jih nastavi na 0.4-0.5 mm potem preveri vžig (8 do 10 stopinj predvžiga). Če od vsega tega ne bo bolše se loti čiščenja frgazerja.....čist možno da je prišlo kaj v glavno šobo in le ta ne dovaja dosti benza. Takrat se pojavi len in nemočen motor....
Primitivn način čiščenja ( in če ni kaj extra v šobi) je , da vzameš dol zračni filter.....daš poln gas in ko motor doseže obrate v difuzor ( kjer vleče zrak v frgazer) daš coto ali pa luknjo zamašiš s čem drugim.....paziš samo da ti česa ne potegne noter. Motor začne jamrat oz. zgubljat obrate....malo pred tem ko vgasne pa odstraniš coto. Včasih pomaga da vakum ki nastane potegne ven kako smetko iz glavne šobe.....ampak res samo včasih.