Stran 1 od 2
Chevrolet Aveo problemi
Objavljeno: To avg 05, 2008 8:26 pm
Napisal/-a Libero
Nekaj sem na temo Avea že našel na forumu, ne pa vsega, zato sem se odločil, da vseeno odprem novo temo.
Februarja letos sem se odločil za nakup Avea 1.4 16v, še stari model, saj mi je oblika veliko lepša od najnovejšega izdelka. Čeprav je ponudba vozil na trgu zelo bogata, mi je bilo omenjeno vozilo še najbolj všeč za čisto primerno ceno.
Sedaj imam nekaj več kot 2000 km, saj še vozim 14 let staro Škodo Forman, (po 14 letih je prvič padla na tehničnem zaradi ene zavore in menšete), pa sem jo še naprej registriral.
Torej 2000 km, težave pa imam naslednje:
- preveliko porabo goriva (o tem se že nekaj bral na tem forumu):x
- topel težko ali pa sploh ne vžiga, moram dodati gas, pa lahko vseeno spet ugasne. Potem se obrati nabijejo, pri "življenju" pa ga včasih obdržim le z dodajanjem plina.
- kazalec za temperaturo vode zdaj dela, zdaj ne dela.
- previsoki obrati motorja (ok. 1200 v prostem teku, tudi po npr. 30 opravljenih km)
.
Vozim predvsem relacije, skoraj nič mestne vožnje (LJ - Aerodrom Brnik - LJ)
Hladen vžge normalno, se zapeljem do prve črpalke, natočim gorivo, se vsedem in hočem vžgati - nastane zgoraj opisani problem. A ne prav vedno, odvisno ...
Kaj mi narediti je, kakšen nasvet, mnenje, izkušnja?
Hvala za odgovore!
Objavljeno: To avg 05, 2008 8:29 pm
Napisal/-a SamoK
greš na servis, razložiš problem in zahtevas, da popravijo pod garancijo!
Objavljeno: To avg 05, 2008 8:31 pm
Napisal/-a target_practice
Ce delas relacije po 1km ali manj ni cudno da imas preveliko porabo, poleg tega pa imas ocitno v okvari se kak senzor za temperaturo ki daje motorju napacne podatke o temperaturi motorja, posledicno ima le ta veliko porabo, in po vsej vrjetnosti je isti senzor tudi za prikaz temperature. LAhko pa da je samo slab stik.
Objavljeno: To avg 05, 2008 8:35 pm
Napisal/-a Pavka
Roko na srce, ta avto res ni nekaj, kar bi pričakoval da vsaj koliko toliko deluje....Kot je rekel že moj predhodnik - servis. Tudi naši, vsega vajeni mehaniki teh avtov ne poznajo najbolj in se jih celo izogibajo. Zakaj? Ker je dovolj drugih
Objavljeno: To avg 05, 2008 9:24 pm
Napisal/-a dencor
ej toti avejoti so kikiriki sem mel encejt 1.2 letnik 2006 sam nisn mel problemo poraba pa večja kot na laguni
Objavljeno: To avg 05, 2008 9:59 pm
Napisal/-a lisko
Objavljeno: To avg 05, 2008 10:23 pm
Napisal/-a Libero
Heh lisko, vidim da si moderator na tem forumu ... sem tudi jaz admin na enem od Slo forumov, tako da razumem tvoj vzdih ....
Torej:
Ce delas relacije po 1km ali manj ni cudno da imas preveliko porabo
Ne bo držalo, delam predvsem relacije.
poleg tega pa imas ocitno v okvari se kak senzor za temperaturo ki daje motorju napacne podatke o temperaturi motorja, posledicno ima le ta veliko porabo, in po vsej vrjetnosti je isti senzor tudi za prikaz temperature.
Možno. Tudi sam sem malo posumil na kaj takega ... temperatura, visoki obrati (kot da je motor hladen - posledično večja poraba goriva. Čeprav se to ne dogaja vedno.
greš na servis, razložiš problem
To bom konec koncev tako ali tako naredil.
Roko na srce, ta avto res ni nekaj, kar bi pričakoval da vsaj koliko toliko deluje....
Čeprav sem toisto slišal tudi za Škodo, takrat še za Forman, pa ti povem, da ji bolj zaupam, kot kakšnemu novemu stroju! 14+ let brez problemov, tudi na dolgih potovanjih v tujino. Res zanesljiva tale Škodica ...
Sam pa razmišljam takole:
tudi ta AVEO bo delal dolgo in zanesljivo, tako kot mora; ima pač porodne krče. Lahko bi si privoščil tudi boljši in dražji avto, ne bi bil problem, ampak odločil sem se za tega, ker želim vedno nov avto, da vem kaj imam pod sabo. Ni mi do razkazovanja z avtomobilom,saj se mi zdi to zelo puhlo, zato ne potrebujem ne vem kaj dragega.Poleg avtomobila obstaja še dosti drugega v tem življenju. Sem pa resnično prebral same negativne kritike na račun Chevroleta in Avea na tem forumu. Kaj je res tak dizaster? Ob cesti videvam tudi avtomobile v okvari prestižnejših znamk...

Objavljeno: To avg 05, 2008 10:29 pm
Napisal/-a Quiksilver
Libero je napisal/-a:Sam pa razmišljam takole:
tudi ta AVEO bo delal dolgo in zanesljivo, tako kot mora; ima pač porodne krče. Lahko bi si privoščil tudi boljši in dražji avto, ne bi bil problem, ampak odločil sem se za tega, ker želim vedno nov avto, da vem kaj imam pod sabo.
No zato ga pa pridno zapel na servis!!! Če si ga kupil zato da veš kaj imaš pod sabo potem to izkoristi pa ga dej pod garancijo

Objavljeno: To avg 05, 2008 10:38 pm
Napisal/-a lisko
Vzdihnil sem zato ker je nekaj odgovorov bilo v čistem nasprotju kar si ti napisal.
Da delaš samo daljše proge kot 1km sem razbral že iz prvega posta....
To da greš na servis je logično, če seveda sam nisi vešč ali pa če nimaš pravega orodja......senzorji imajo vpliv (kao zaznavajo hladen motor) ampak za nihanje obratov je po večini kriv motorček prostega teka. Včasih je potrebno ga samo sčistit in tudi zarad tega ima avto posledično višjo porabo.....
Lahko je lambda.....lahko je marsikaj tle na forumu je zgolj ugibanje ampak nekaterim niti ni do tega da bi napisala možne vzroke.... ampak napišejo samo "idi na servis" ...poste si nabirajo, kaj konkretnega pa ne povejo.....kot v otroškem vrtcu kao gremo se kdo bo izgovoril več besed(pa še to ne slovničnih).
In zato moj vzdih....
Glede 14 let stare škode pa.....danes sem peljal svoj 12 let star avto na servis k enemu mojstru (za vse pa žal ne morem orodja doma

) ...avto ima 335 tisoč prevoženih pa mi je odgovoril v smislu, da se bom avta prej naveličal, kot pa bodo z njim tehnične težave....elektronike pa seveda nima:)
Objavljeno: To avg 05, 2008 10:46 pm
Napisal/-a target_practice
lisko je napisal/-a:Vzdihnil sem zato ker je nekaj odgovorov bilo v čistem nasprotju kar si ti napisal.
Da delaš samo daljše proge kot 1km sem razbral že iz prvega posta....
Avto star pol leta, in 2kkm. To so dolge relacije?
Ce vzamemo da je neka normalna dolga relacija vsaj 200km se pravi, da je avto bil v delovanju samo 10x.
Cudim se, cudim.
Objavljeno: To avg 05, 2008 10:58 pm
Napisal/-a lisko
target_practice je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Vzdihnil sem zato ker je nekaj odgovorov bilo v čistem nasprotju kar si ti napisal.
Da delaš samo daljše proge kot 1km sem razbral že iz prvega posta....
Avto star pol leta, in 2kkm. To so dolge relacije?
Ce vzamemo da je neka normalna dolga relacija vsaj 200km se pravi, da je avto bil v delovanju samo 10x.
Cudim se, cudim.
Ok se strinjam s tem kar misliš povedat...ampak nikjer ni povedal po kolko dela....in hmm vprašanje...če mi avto stoji 6 dni potem pa nardim sedmi dan 300km v enem zamahu....kaj lahko potem rečem čez par let? Da je avto vožen samo relacije ali da je avto zjahan po mestu?

Objavljeno: To avg 05, 2008 11:07 pm
Napisal/-a robertos_664
Pavka je napisal/-a:Roko na srce, ta avto res ni nekaj, kar bi pričakoval da vsaj koliko toliko deluje..
u ti mater smo pametni. Ti povem, da bolj zanesljivega avta še nisem imel. niti ene napakice v dveh letih in 21.000km. Pa ga nisem šparal.
lp robi
Objavljeno: To avg 05, 2008 11:23 pm
Napisal/-a YugoGTI
Od sestre fant mel Laccetija z tem motorjem. Mel podobne probleme, na koncu se izkazal da je glava neki fouš narejena, plus problemi z elektroniko so bli non stop. Konzola za klimo šla hitr rakom žvižgat, vžgal si stropno lučko pa se je avto zaklenil. V glavnem nimam nč kj dobrega za povedat o chevroleju. Sestra si lasti kalosa z 1.2 8v motorjem, pa sem ziher da ji vsak uno z 45 konji naredi štalo. Čim prej prodat dokaj je še kaj vredno, ker cena pada z enormno hitrostjo pa neki bl evropskega kupt da bo vsaj kak mehanik lohka na fuš popravil :P
Objavljeno: Sr avg 06, 2008 12:06 am
Napisal/-a Libero
Avto star pol leta, in 2kkm
Hja, bom malo bolj po pravici povedal ... Glede na to, da vozim še Škodo, od katere se še kar ne morem ločiti, Avea vozim bolj kot ne občasno, pa še to na relacijah (recimo, da je bolj "nedeljski" avto). Konec meseca bom šel na dopust v Italijo, naredil bom vsaj 2500 km in ga seveda bolje preizkusil. Sicer pa vozim pogosto na relaciji v južno Italijo, zato sem ga tudi nekako kupil. Pa še en razlog je: delam na Aerodromu LJ ob vseh mogočih urah in dnevih in AVEO je kot nek back-up ob morebitni okvari ali servisiranju Škode, saj nimam javnega prevoza. Zato ima tako malo km in zato imam dva avtomobila.
Objavljeno: Sr avg 06, 2008 7:54 am
Napisal/-a Kritik
YugoGTI je napisal/-a: Čim prej prodat dokaj je še kaj vredno, ker cena pada z enormno hitrostjo pa neki bl evropskega kupt da bo vsaj kak mehanik lohka na fuš popravil :P
Če misliš da z evropskim ne bo nobenih težav se motiš.... sam imam korejca (Hyundai-a) leto in pol, pa sem hudo zadovoljen z njim... je ravno tako imel nekaj manjših težavic na začetku, sicer nič z motorjem, pa so jih na servisu vse odpravili. In do sedaj pri 30kkm imam edino to težavo da se moram na pumpah ustavljat in tankat :P
Aha... skoraj pozabil:
@Libero: zahtvaj na servisu naj ti menjajo vse lepo po vrsti.. vse dokler se ne bodo težave prenehale. Izkoristi garancijo na max.
Objavljeno: Sr avg 06, 2008 10:38 am
Napisal/-a Dragan Klep
KOJOT, tud bmw-ja si lahko kupis, pa ti bo crkno, pa bo sosed mel istega kot ti, le da ga je kupil leto dni pozneje, pa mu se zaj dela, tebi pa ne, pa je vse isto.
LAHKO IMA KAKO SERIJSKO OKVARO ali pač???
Če je avto nov, in če je pod garancijo, na servis, naj delajo, saj so plačani in šolani da popravijo, tako da LIBERO, odločitev je tvoja, če je avto pod garancijo itak sam ne smeš šarit po elektroniki, niti po motorju, tako da ti v nobenem primeru ne ostane drugo kot POOBLAŠČENI URADNI SERVIS..
LP
d.k.
Objavljeno: Sr avg 06, 2008 11:54 am
Napisal/-a Libero
Evo fantje, dogovorjeno, v ponedeljek zjutraj sva jaz in Aveo nalimana na servisu, potem vam poročam o rezultatih. To je vedno koristna info za vse obiskovalce foruma, sploh za lastnike znamke Chevrolet.
zahtvaj na servisu naj ti menjajo vse lepo po vrsti.. vse dokler se ne bodo težave prenehale. Izkoristi garancijo na max.
Brez skrbi!

Je v garanciji! Jaz pošteno plačam in tudi pričakujem storitev, kot se šika. To od mene zahtevajo drugi, od drugih to zahtevam jaz.
Objavljeno: Sr avg 06, 2008 12:41 pm
Napisal/-a chevy
...
Objavljeno: Če avg 07, 2008 3:57 am
Napisal/-a Libero
Danes zjutraj, ko sem se odpravil v službo, sem se poglobil v opazovanje delovanja v tem postu že omenjene napake pri mojem Aveu: očitno res ne deluje senzor temperature, saj deluje motor pri večjih obratih (1200 pribl.), kot je to običajno za hladen motor,čeprav sem naredil že 27 km (LJ - Brnik letališče). Ko sem parkiral,sem motor ugasnil in ga skušal ponovno vžgati, a zaman. Moral sem dodati malo gasa. To se je ponovilo dvakrat (napačni podatki - motor ogret na delovno temperaturo, podatek, kot da je hladen). Pri tretjem preizkusu je kazalec kazal normalno delovno temperaturo, avto je normalno vžgal in v prostem teku dosegel normalne obrate za ogret motor. Iz navedenega gre sklepati, da resnično nepravilno deluje senzor temperature motorja in zaradi napačnih podatkov se motor obnaša napačno.
Je imel kdo že kakšno podobno ali enako izkušnjo pri kateremkoli avtomobilu?
Tokrat bi prosil le za strokovna mnenja, brez odvečnega pisarjenja, kritiziranja in navajanja slabih izkušenj. Zanima me le stroka!

Objavljeno: Če avg 07, 2008 8:37 am
Napisal/-a joztom
Na to temo je že en milijon postov. Uporabljajte iskalnik in se nehajte igrati radijsko šolo za nižjo stopnjo.