Stran 1 od 2

Tezava z klimo pri laguni II prosim za pomoc

Objavljeno: So avg 09, 2008 6:59 pm
Napisal/-a ali086
Mam tezavo z svojo klimo.Ko vozim z obrati visji od 2500 mi neha hladit.Kompresor ne spusca in plin je bil nafilan.Pri nizjih obratih dela klima super,tezave sploh nebi opazil ce nebi bil na avtocesti.

Ce bi gdo znal pomagat,lepo prosim

Re: Tezava z klimo pri laguni II prosim za pomoc

Objavljeno: So avg 09, 2008 7:06 pm
Napisal/-a MacTron
Pozdravljen na a.com

Torej lahko ti zdrsuje mikro jermen za klimo ...lahko pa so problem tudi motorcki v
armaturi kateri usmerjajo zrak oz.odpirajo/zapirajo lopute... Defroster Flap

Re: Tezava z klimo pri laguni II prosim za pomoc

Objavljeno: So avg 09, 2008 7:21 pm
Napisal/-a lumpii
MacTron je napisal/-a:Pozdravljen na a.com

Torej lahko ti zdrsuje mikro jermen za klimo ...lahko pa so problem tudi motorcki v
armaturi kateri usmerjajo zrak oz.odpirajo/zapirajo lopute... Defroster Flap


To definitivno ne drži.
Za jermen da zdrsuje morda toda lopute pa nimajo nobene veze.
Pomoje je kompresor bolj bogi in slabo prenaša višje obrate.

Objavljeno: So avg 09, 2008 7:25 pm
Napisal/-a Drocky
kolker vem se kompresor izklopi, ko pohodiš gas do konca oziroma že malo prej. Če ga pohodiš pri 2.5k obratov in držiš gas na tistem območju, kompresor pač ne suče plina okoli. Mogoče pa računalnik da narobe komando nad tolk obratov in ustavi kompresor. Če bi bil kompresor slab bi vrjetno pri manjših obratih slabče delala klima, ne pri visokih.
Naj pove kdo, ki se spozna na to.

Objavljeno: So avg 09, 2008 7:48 pm
Napisal/-a ali086
se sm bil na pooblascenem servisu,kjer so avto priklopli na racunalnik,ki jim je pac pokazal napako da kompresor izklopi na 2500 obrati(vec niso znal povedat).
Pol sem seu enmu elektriku ki mi sploh ni hotu pogledat ampak je kr reko da bi mogo kompresor menjat.To je najlazje rect.Nism se sliso da bi kompresor na tak nacin crkno.

Objavljeno: So avg 09, 2008 8:02 pm
Napisal/-a lumpii
ali086 je napisal/-a:se sm bil na pooblascenem servisu,kjer so avto priklopli na racunalnik,ki jim je pac pokazal napako da kompresor izklopi na 2500 obrati(vec niso znal povedat).
Pol sem seu enmu elektriku ki mi sploh ni hotu pogledat ampak je kr reko da bi mogo kompresor menjat.To je najlazje rect.Nism se sliso da bi kompresor na tak nacin crkno.


Dej obnovit kompresor.
Ponavadi to tko laufa da starega tam pustiš in obnovljenega pa vzameš, seveda pa doplačaš. ( drugo ne more bit če ti je serviser tako rekel, pa še električar).

Objavljeno: So avg 09, 2008 9:10 pm
Napisal/-a sebaveh
Pa je nad 2500 vrtljaji še prisotna elektrika na kompresorju? Če ja, potem je res nekaj na kompresorju, oziroma sklopki. Če pa nad temi vrtljaji ne dobi več elektrike (pomagaj si s preizkusno lučko), potem pa se je treba osredotočit na elektr(on)iko.

Namreč, do kompresorja gre le ena sama samcata žica, ki gre direktno na navitje sklopke. Ko je na njej +12 V, se kompresor vrti. Ko ni napetosti, se vrti samo jermenica. Druge znanosti tu ni, in računalnik tudi ne more vedeti v kakšnem stanju je kompresor --> zato tudi tisti ki je odčital te napake iz testerja, ne more tega vedet samo na podlagi tega.

V glavnem, kot sem omenil, poskusi ugotoviti ali pride napetost na kompresor tudi nad 2500 vrtljaji. Mogoče je priporočljivo da si za čas priskusa narediš "bypass" na tlačnem stikalu klime - za slučaj, če bi ti ravno to stikalo izklapljalo.

Objavljeno: So avg 09, 2008 9:48 pm
Napisal/-a kofy
Nasvet, obrni se na avtoelektriko Drnovšek, IOC trzin.

čeprav je na cestah največ volcwagnov in renojev, so njihovi serviserji se najnmaj sposobni, in bi stvari samo menjavali-ne popravljali

Objavljeno: So avg 09, 2008 10:46 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
Kolikor vem pri Renaultih je kompresor variabilen in je vklopljen ves čas (razen pri speljevanju in naglem pospeševanju).V tem kontekstu sem imel v mislih presostat,ker če je tlak v sistemu previsok presostat izklopi kompresor(preveč plina).Druga možnost je ta da je s sondo za uravnavanje temperature uparjalnika nekaj narobe(daje napačne podatke o temperaturi).Tretja možnost pa je,da ti ventilatorji hladilnika ne delujejo zato se ustvari previsok tlak in presostat izklopi kompresor.Četrta možnost je pa pokvarjen presostat.Peta možnost,da je nekaj narobe z elektroniko ki nadzoruje delovanje klime.Tukaj ti bodo sigurno rešili težavo... http://www.beja.si/

Objavljeno: Ne avg 10, 2008 6:58 am
Napisal/-a Somebody_new
No jz mam eno vprašanje: ka če ti začne klima slabše hladit kot je prej (ne piha več tak fejst mrzlo) je to znak, da bo treba ponovno nafilat plin pa filter zamenjat (servis naredit)???

Objavljeno: Ne avg 10, 2008 8:08 am
Napisal/-a JEREMIJA79
Somebody_new je napisal/-a:No jz mam eno vprašanje: ka če ti začne klima slabše hladit kot je prej (ne piha več tak fejst mrzlo) je to znak, da bo treba ponovno nafilat plin pa filter zamenjat (servis naredit)???


V primeru da slabše hladi/ne piha dovolj močno je lahko filter zapacan,če pa piha normalno skozi zračnike ne ohlajen zrak pa bo treba po vsej verjetnosti ponovno napolnit sistem.Jaz preden polnim klimo izmerim temperaturo ohlajenega zraka... :idea:

Objavljeno: Ne avg 10, 2008 8:34 am
Napisal/-a ali086
[quote="JEREMIJA79"]Kolikor vem pri Renaultih je kompresor variabilen in je vklopljen ves čas (razen pri speljevanju in naglem pospeševanju).

To se3 pravi da bi zdaj ko sem klimo dal nafilat in menjo olje moral probati v 5 ali 6 prestavi pri teh obratih.ne pa v 3 saj bi to racunalnik registriral kot naglo pospesovanje in bi se kompresor ugasnil?

Objavljeno: Ne avg 10, 2008 9:09 am
Napisal/-a JEREMIJA79
ali086 je napisal/-a:
JEREMIJA79 je napisal/-a:Kolikor vem pri Renaultih je kompresor variabilen in je vklopljen ves čas (razen pri speljevanju in naglem pospeševanju).

To se3 pravi da bi zdaj ko sem klimo dal nafilat in menjo olje moral probati v 5 ali 6 prestavi pri teh obratih.ne pa v 3 saj bi to racunalnik registriral kot naglo pospesovanje in bi se kompresor ugasnil?


Kompresor se ob pospeševanju izklopi le za moment(2 sekunde)potem se zopet vklopi.Računalnik pa razbere da pospešuješ ali speljuješ iz različnih parametrov;senzor glavne gredi,senzor odmične gredi,senzor podtlaka ali tlaka(če gra za turbo motor) na sesalnem kolektorju,senzor pozicije dušilne lopute.Vseeno je v kateri prestavi imaš bistveno je koliko je motor trenutno obremenjen in na podlagi tega se elektronika odloči ali bo izklopila kompresor ali ne.

Objavljeno: Ne avg 10, 2008 10:39 am
Napisal/-a ali086
Nevem,na elektriko se ne spoznam glih najboljs. pri drugem elektricarju ko sm biu je reko da je najlazje recit da je kompresor fuc in ga zamenjat.
Men pa tut ne gre v glavo kok da bi kompresor crknu z danes na juter brez bilo kakega znaka.

Objavljeno: Ne avg 10, 2008 10:53 am
Napisal/-a JEREMIJA79
ali086 je napisal/-a:Nevem,na elektriko se ne spoznam glih najboljs. pri drugem elektricarju ko sm biu je reko da je najlazje recit da je kompresor fuc in ga zamenjat.
Men pa tut ne gre v glavo kok da bi kompresor crknu z danes na juter brez bilo kakega znaka.


Poglej tudi kompresor lahko crkne z danes na jutri,ampak jaz bi šel sistematično po stvareh ki sem jih napisal.Če se ne spoznaš ti svetujem,da daš zadevo pregledat k Beji http://www.beja.si/ oni so strokovnjaki za te stvari.Oni bodo sigurno ugotovili kaj je narobe.

Objavljeno: Ne avg 10, 2008 11:04 am
Napisal/-a ali086
Sm iz celja tk da bom dal pregledat pri grajzlu v celju,pa bom vido ka bo.

Objavljeno: Po avg 11, 2008 4:31 pm
Napisal/-a ali086
Električar mi je reko da ne vejo kaj je narobe?lol

Objavljeno: Po avg 11, 2008 5:25 pm
Napisal/-a ali086
Slucajno sem nasel tipa na hrvaskem forumu z isto tezavo.Kompresor v visokih obratih ugasne.Električar mu je rekel da naj uzame displej klime iz druge lagune in ce tezava izgine je kriva komanda,ce ne pa je kriv nekaksen elektro ventil?ka pravte?

Objavljeno: Po avg 11, 2008 6:57 pm
Napisal/-a kofy
ali086 je napisal/-a:Slucajno sem nasel tipa na hrvaskem forumu z isto tezavo.Kompresor v visokih obratih ugasne.Električar mu je rekel da naj uzame displej klime iz druge lagune in ce tezava izgine je kriva komanda,ce ne pa je kriv nekaksen elektro ventil?ka pravte?


Najdi dobrega mehanika, in na majstora po sistemu "slepa kura zrno najde"!
Če pa boš predolgo sam šraufal in modroval, ter poslušel kvazistrokovnjake, se ti bo določen tip avta zasral do konca življenja!
Lagun je na cestah veliko, zato ni vrag, da takšne napake kot je pri tebi nebi znali odpraviti.

Objavljeno: To avg 12, 2008 9:08 am
Napisal/-a joztom
Mogoče pri višjih obratih zmrzuje in ven meče zaradi preveč plina kot ti je že nekdo razložil.