Stran 1 od 1

VENTILACIJA MEGANE,SCENIC

Objavljeno: Sr avg 13, 2008 6:12 pm
Napisal/-a MAHI
Hvala za odgovore zdaj sem stvar uštimal končno po 2 dneh tuhtanja sem nazadnje ugotovil da je zanič reostat! Cene so pa ful različne jaz sem ga kupil v A NETU cena 90 eur,original 140 eur,avtoelektronika nekak pol cene originala,jaz sem ga pa dobil za 70 eurov seveda po vezah in s popustom! Loputo za notranje kroženje zraka sem jo pa samo odklopil ker je pa svinjsko draga ANET 120 EUR,original 240 eurov saj niso normalni za tak mali kos plastike!
LP MATEJ :lol:

Objavljeno: Sr avg 13, 2008 8:14 pm
Napisal/-a sebaveh
Kakšen pa zgleda ta reostat? So to klasični upori v obliki navite žice, ali pa je to že tranzistor na hladilnem rebru?

Če je tranzistor, potem takšen ne stane več kot 5 €.

Objavljeno: Sr avg 13, 2008 8:36 pm
Napisal/-a MAHI
Ima hladilna rebra tiskano vezje nič kaj posebnega mislim pa da so elementi dražji kot 5 eur! Raje sem dal novega ker je ta zadeva zelo obremenjena
saj veš ventilator skoz dela! Brez veze šparat kupiš novo pa seveda od Valea kar je tudi prva vgdradnja pri Renaultu

Objavljeno: Če avg 14, 2008 7:46 am
Napisal/-a joztom
Običajno se menjajo tranzostorji po 4€. Oznaka je MJ11015, imajo jih pa v IC v Ljubljani in še marsikje. Govorim o modulu na sliki.

Re: VENTILACIJA MEGANE,SCENIC

Objavljeno: Ne maj 24, 2015 4:23 pm
Napisal/-a ŽuŽeK
Pozdravljeni, naj malce obudim tole temo. Žena ima na scenicu II l.2005 gromozanski problem citiram "ventilacija piha sam na ful :shock: " tko da nisem sicer najbolj sigurem ampak po njeni izjavi zna bit jutri konec sveta. Po mojem "strokovnem" gostilniškem mnenju sem ugotovil da ventilator piha na maximalni stopnji ne glede na to da je nastavljen na prvo ali kako drugo stopnjo. Ker se mi je to zgodilo že na Grandetu sem pomislil na upore ampak po prebiranju forumov mi sedaj ni vec jasno ali je upor isto kot reostat in ali je to sploh vzrok gomozanskega problema s katerim se srečujem.
lp

Re: VENTILACIJA MEGANE,SCENIC

Objavljeno: Ne maj 24, 2015 9:12 pm
Napisal/-a Nikola_Tesla
Zna biti prebit tranzistor.... ko se pregreje gre ponavadi v kratki stik in dela na polno.

Vzrok za pregrevanje pa so suhi ležaji na ventilatorju... oteženo vrtenje --> večji tok.

Po menjavi tranzistorja je potrebno naoljiti ležaje... sicer se zna težava hitro ponoviti.