Stran 1 od 2

ZAVORE BLOKIRAJO AUDI A6 -POMAGAJTE PROSIM

Objavljeno: Po avg 25, 2008 12:07 pm
Napisal/-a mulkec
Ko sem se letos vračal z morja so mi naenkrat zablokirale vse štiri zavore,naj povem da je pedala zavore naenkrat postala zelo trda,nato sem ustavil in počakal nekaj minut in so zavore spet normalno delovale.Sedaj pa se to vedno ponavlja(ko malo več zaviram),na avtu sem preden se je to začelo dogajati zamenjal diske,zavorne ploščice,glavni zavorni valj in obnovil abs enoto.Bil sem na testerju ki pa ni pokazal ničesar,prosim za bilokakšen nasvet,oziroma namig kaj bi lahko bilo narobe.ZA VAŠO POMOČ SE ŽE VNAPREJ ZAHVALJUJEM.

Objavljeno: Po avg 25, 2008 12:14 pm
Napisal/-a INFINITI
Ti svetujem da se nemudoma spraviš dol s ceste dokler se ne ugotovi kaj je ker boš ubil sebe in še koga drugega.

Objavljeno: Po avg 25, 2008 12:35 pm
Napisal/-a Pavka
Mojster ki ti je menjal zavore ga je nekje pokidal. Zavore se očitno pregrevajo in posledično zablokirajo.
Reklamiraj pri mojstru (morda pa si bil to ti sam?)

Objavljeno: Po avg 25, 2008 2:00 pm
Napisal/-a Drocky
očitno je neki narobe na čeljustih, oz v samem sistemu. Drugače ni varjante, da bi avto z absom blokiral kolesa. OK razen, če je abs enota fuč, al pa če ma avto esp.

Objavljeno: Po avg 25, 2008 3:12 pm
Napisal/-a tristan01
Zavore ponavadi zablokirajo same od sebe kadar se pregrejejo. Včasih se je na dolgih spustih to redno dogajalno neprevidnim voznikom kamionov in seveda vsem tstik ki ves čas spusta rahlo sedijo na zavorah. Zaradi rahlega trenja diskov in ploščic se pregreje čeljust in olje v njej (če je staro in je vsebnost vode velika se to zgodi še prej). Olje se razširi in zato zavore še bolj primejo oz celo zablokirajo. Pri tebi se je verjetno pri popravilu zgodilo ravno to, obstaja pa tudi možnost da je v zavornem sistemu ostala manjša količina zraka, ki povzorča te težave, vendar bi to moral opaziti tudi po nenavadnem obnašanju zavor ko pritisneš na pedal.


LP Tristan01

mulkec A6

Objavljeno: Po avg 25, 2008 6:02 pm
Napisal/-a zavorni servis
Če ti začnem pisat oz. naštevat,kaj bi lahko bilo narobe bo preveč:
npr.
-narobno olje
-premal lufta med novim zav. valjem in štangco v servu (pedala)
-ABS
-itd...
Ugotoviš pa lahko tako da,ko je avto zaštekan,na zavornem valju odtegneš zav. cev in si pozoren na pritisk olja iz gl. zav. cil.(olje ne sme špricnt ven) če se to zgodi, in avto odblokira je problem v gl.cil.ali napačnem olju.
V vsakem primeru pa mora avto preverit nekdo ki se na to spozna!

Za več informacij pokliči 041-718-350

neobvezno.!?:;.

Re: mulkec A6

Objavljeno: Po avg 25, 2008 6:18 pm
Napisal/-a adis
zavorni servis je napisal/-a:V vsakem primeru pa mora avto preverit nekdo ki se na to spozna!


in nato se spoznaš prav ti? :lol: glede na to kakšen nick imaš

off: ne vzet tega kot napad, a mi je smešno kako nekateri nudijo svoje usluge

sicer pa več info ima uporabnik na voljo bolje je za njega

Objavljeno: Po avg 25, 2008 6:33 pm
Napisal/-a Pavka
Res je, tudi jaz sem avtomehanik, pa se nikoli ne pojavljam s svojo tel.številko ali kakršno koli zlorabljanje foruma za svojo reklamo.
Nedvomno pa je, naj zavore pregleda strokovnjak.

Objavljeno: Po avg 25, 2008 6:47 pm
Napisal/-a FBR
Pavka je napisal/-a:Res je, tudi jaz sem avtomehanik, pa se nikoli ne pojavljam s svojo tel.številko ali kakršno koli zlorabljanje foruma za svojo reklamo.
Nedvomno pa je, naj zavore pregleda strokovnjak.


Ko vam gre tako vse v nos, potem bi lahko vedel, da je tudi linkanje drugih forumov v podpisu prepovedano!



Hvala bogu da je nekdo ki mu lahko pomaga... sicer pa če pokliče to št. še ne pomeni da bo dobil popravilo kar čez telefon, ali pač?


... sploh pa glede na to, kolk je v sloveniji dobrih serviserjev za zavore... na prste ene roke jih preštejem... sploh na dolenjskem vem samo za ENEGA...

Objavljeno: Po avg 25, 2008 6:52 pm
Napisal/-a Pavka
Sinko, je zdaj bolje :!: :D :)=(:

Objavljeno: Po avg 25, 2008 6:54 pm
Napisal/-a zavorni servis
Sory, res maš prav! Prav zaradi taga mojega nicka se bolj malo odzivam.Nočem delat reklame ampak bi rad pomagal,ker ima res težavo.

Ob prvi prijavi sem odgovarjal na eno neresnico o... in sem mislil da bo to moj edini odgovor, zato sem se tako prijavil,kar pa zdaj ni prav (VEM)
Rad bi spremenil svoj nick in ostala imena , da bi lahko večkrat odgovoril. Prosim če mi lahko svetuješ kako?

HVALA

Objavljeno: Po avg 25, 2008 7:12 pm
Napisal/-a FBR
Moj prag je čist, zato iščem tujega...
... z veseljem pometem tvojega...

Objavljeno: Po avg 25, 2008 7:44 pm
Napisal/-a sašo5
zavorni servis je napisal/-a: Rad bi spremenil svoj nick in ostala imena , da bi lahko večkrat odgovoril. Prosim če mi lahko svetuješ kako?

...pusti nick, naj se ve kdo je kdo in lepo si mu napisal številko, ter pripisal "neobvezno" skratka, lepo da nekdo hoče pomagat tudi če je reklama, me ne moti, vsak si itak sam zbere kam bo šel popravljat/kupovat itd...

FBR je napisal/-a:Ko vam gre tako vse v nos, potem bi lahko vedel, da je tudi linkanje drugih forumov v podpisu prepovedano!

..meni tudi ni jasno, kaj bi radi ostali "avtomehaniki"..... :roll:

FBR je napisal/-a:... sploh pa glede na to, kolk je v sloveniji dobrih serviserjev za zavore... na prste ene roke jih preštejem... sploh na dolenjskem vem samo za ENEGA...

To je tudi res....kr zmrazi me, ko razno razni vulkanizerji s podpisom BHS-servisa po brenzah prčkajo in se grejo velike strokovnjake a do včeraj so "krave pasli".......niti so obvladali montažo in centriranje gum, pa že na zavore in hitre servise......

Objavljeno: Po avg 25, 2008 8:16 pm
Napisal/-a zavorni servis
Hvala!Ampak bi vseen zamenjal imena, ker res zgleda kot da bi hotel nekaj imet od tega.
Rad pa bi pomagal vsakomur, ki je v težavah kot v tem primeru, ko je v zavore vložil že veliko (preveč) denarja pa ne delujejo.ker njegov problem ni SAMO problem zraka v...

Objavljeno: Po avg 25, 2008 8:43 pm
Napisal/-a =ZiAn=
@zavorni servis pošlji PM MacTronu z obrazložitvijo zakaj, pa te bo vrjetno uslišal ;)

Objavljeno: Po avg 25, 2008 11:36 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
V koliko niste sam obnavljal zavore peljite reklamirat, saj ni bilo zastonj.
V koliko pa ste sam obnavljal zavore, pa preverite:
- zavorna tekočina ima oznako DOT3, DOT4, DOT5.1 in je rumeno do rjave barve, trpkega občutka ( nima mazalnosti ) in grenkega okusa. Zavorna tekočina ni naftni derivat, temveč kislina razrečena z alkoholom ( v grobem ) Nikakor ne sme biti magično zelena ( CItroenovo olje za zavore ) ali še slabše motorno olje. Če ugotovite, da ste nalil napačno olje ga takoj odstranite in v glavnem zavornem valju zamenjajte tesnila ( so napihnjena )
- zavorni valj odvijte in poskusite z roko kako se prilega servo ojačevalcu > v primeru da čutite kakšen milimeter upora in ne sede lahkotno na servo pomeni da je glavni zavorni valj kakšen lep ponaredek ( brez strahu ) nastavite vzvod v servo ojačevalcu ( torej privite vijak ki je v servu in gre v glavni zavorni valj - privijajte vijak po milimetrih ko ni več upora še milimeter )
- odvijte na bilokaterem kolesu ( razen rezerve ) prezračevalni vijak in nekdo naj "pumpa" pritiska zavoro > pri vsakem pritisku mara špricniti zavorna tekočina v koliko ne špricne pri vsakem pritisku zavorne pedalke vam blokira glavni zavorni valj ( ne vrača se v zadnji položaj ) zamenjajte tesnila v gl.zav. valju.
To kako ste obnovili ABS enoto pa nisem razumel, ker ni kaj za obnavljat ( notri je samo črpalka in nekaj ventilov ki so računalniško krmiljeni, torej to vam lahko v Sloveniji popravi okoli 4 mehaniki, kar pa sem prepričan, da noben od njih ni imel vašega vozila v popravilu )
Lep pozdrav

Objavljeno: To avg 26, 2008 8:26 am
Napisal/-a Žiiga
Fan je napisal/-a:- odvijte na bilokaterem kolesu ( razen rezerve ) prezračevalni vijak in nekdo naj "pumpa" pritiska zavoro > pri vsakem pritisku mara špricniti zavorna tekočina v koliko ne špricne pri vsakem pritisku zavorne pedalke vam blokira glavni zavorni valj ( ne vrača se v zadnji položaj ) zamenjajte tesnila v gl.zav. valju.


Fan, zavore se odzračuje na principu tako, da je prezračevalni vijak privit, nekdo pumpa. Potem se pedalo drži pritisnjeno in v tem momentu drugi odvije vijak. Potem se postopek spet ponovi. Vijak se privije, nekdo pumpa. To se ponavlja dokler nima pedalo primernega upora in skozi prezračevalni vijak ne prihajajo več mehurčki ( na ta vijak je priporočljivo natakniti cevko da se pribljižno vidi kaj gre skozi) Za pospravljanje packarije pa kar sprat z navadno vodo ;)


Če pa se ti bo slučajno dal mal še delat.. pa vzam plastenko mekola če maš mogoče kakšno prazno ali biloktero podobno. Vanjo ustaviš cevko in si fertik. Spodaj se ti bo ujemalo olje, na cevki boš videl kaj gre skoz in je to to, dokler so mehurčki v cevi ko odzračuješ to še ni odzračeno. Sicer pa tudi bodi pozoren na raven zavornega olja v rezervoarčku nad glavnim cilindrom :)

Objavljeno: To avg 26, 2008 10:49 am
Napisal/-a mulkec
INFINITI je napisal/-a:Ti svetujem da se nemudoma spraviš dol s ceste dokler se ne ugotovi kaj je ker boš ubil sebe in še koga drugega.

Objavljeno: To avg 26, 2008 10:53 am
Napisal/-a mulkec
INFINITI je napisal/-a:Ti svetujem da se nemudoma spraviš dol s ceste dokler se ne ugotovi kaj je ker boš ubil sebe in še koga drugega.
Jaz sem zaprosil za pomoč ne pa za bedaste pripombe ki nikomur ne pomagajo.

Objavljeno: To avg 26, 2008 10:55 am
Napisal/-a adis
mulkec je napisal/-a:
INFINITI je napisal/-a:Ti svetujem da se nemudoma spraviš dol s ceste dokler se ne ugotovi kaj je ker boš ubil sebe in še koga drugega.
Jaz sem zaprosil za pomoč ne pa za bedaste pripombe ki nikomur ne pomagajo.


najprej prosiš za pomoč nato še komentiraš glede te "pomoči" ...