Stran 1 od 1

Test sklopke

Objavljeno: To avg 26, 2008 9:34 am
Napisal/-a paskvale
Živjo,
tisti, ki veste (mehaniki torej) - bluzeranti pa raje bodite tiho; zanima me kako lahko preveriš ali je sklopka že skoraj fuč. Stvar je v tem, da mi skopka prijemlje že čisto na koncu pedala, toda nič ne drsi, avto se lepo pelje, speljevanje in vožnja brez dodajanja plina je tekoča (vem, da je občutek v vsakem avtu nekoliko drugačen).
Finta pa je v tem, da v zadnjem času prijemlje vse blžje konca hoda pedala, in ker mi avto ne sme odpovedati (vožnja v tujino cca 2000 km) razmišljam, da bi jo preventivno zamenjal. Torej...kakšni pametni nasveti?

Hvala! ;)

Objavljeno: To avg 26, 2008 9:47 am
Napisal/-a Žiiga
daš v prvo, sklopko sam spustiš in če avto crkne bo še zdržala ;)

Objavljeno: To avg 26, 2008 10:10 am
Napisal/-a Pavka
Saj ne crkne kar naenkrat. Če še ne drsi, bo za tistih 2000km še zagotovo zdržala

Objavljeno: To avg 26, 2008 12:34 pm
Napisal/-a joztom
V peti prestavi na rahlem klancu (AC na Vrhniki) v območju največjega navora pohodiš gas do konca, začne slišno spodrsevat, motor hitreje pridobiva obrate kot avto hitrost. Če je sklopka slaba ponavadi na pumpi v Lomu že karakteristično smrdi. Ali popuščanje zajle ne pomaga?

Objavljeno: To avg 26, 2008 12:50 pm
Napisal/-a Pavka
Ali popuščanje zajle ne pomaga?

To je pa odvisno od avta in ker ni napisal za kateri stroj gre :?: :?:

Objavljeno: To avg 26, 2008 12:57 pm
Napisal/-a Karletto
je možno kej podaljšat obisk pri mehaniku zarad slabe sklopke? s kako matico al kej XD

avto je clio99 (avtomatsko nastavljanje ?)

Objavljeno: To avg 26, 2008 1:22 pm
Napisal/-a Blinder
Ma tole avtomatsko nastavljanje je eno sranje. meni se je pokvarilo pa stane 70€ nova zajla. A se da vseeno malo jo štelat?

Objavljeno: To avg 26, 2008 2:59 pm
Napisal/-a Pavka
Pri Clio se ne da nič.Ko avto. nastavitev pride do konca je znak , da bo treba menjati sklopko. Zajle se proti koncu res začnejo trgati zato je bolje, da se sklopka zamenja - 2 zajli so že več kot kompletna nova sklopka.

Objavljeno: To avg 26, 2008 3:03 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
kako pa veš kdaj je nastavitev do konca? pri clio letnik 2002

Objavljeno: To avg 26, 2008 8:01 pm
Napisal/-a lisko
ZA cliota ne vem....... vem da če nastaviš tak da je dejansko pedal že na pol notri ko še sploh nisi stisno..... pol je na koncu :D

V glavnem zajla mora bit skoz napeta ( pri hidravličnem sistemu pa se nastavlja tako ali tako samo). Ne sme bit popuščena ( občutek maš kot da gre pedal v prazno ) in ne sme bit našpanana ( spredaj mora bit malo lufta med zajlo in naslonom).

Sklopka pa ne gre tako z lahka.... edino v primerih če odpove ležaj ali pa se zlomi potisna plošča...... tudi ko že spodrsava bo še vedno šla kr daleč če je seveda ne boš pregrel totalno......

Objavljeno: To avg 26, 2008 10:06 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Lahko vam nagaja samo avtomatska žica sklopke. Zamenjajte jo z navadno, ki jo sam po potrebi nastavljate. ( evroton, west, motomat ... navadna žica pride okoli 20 -30€ )
Lep pozdrav

Objavljeno: To avg 26, 2008 10:18 pm
Napisal/-a Pavka
Clio nima avtomatske žice. Mehanizem nastavljanja je v pedalu sklopke :lol:

Objavljeno: Če avg 28, 2008 12:09 am
Napisal/-a rini
Podobno vprašanje.

Ali je potrebno zamenjati sklopko?
-sklopka je zelo trda (avto ima 120.000 km).
-počasno zvezno speljevanje ni možno, ker če ni visokih obratov, začne avto cukat pri pospeševanju iz mesta
-pri manevriranju na parkirišču se ponavadi menjalnik zatakne in čeprav se sklopko drži, avto kar leze.

lp

Objavljeno: Če avg 28, 2008 12:19 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Lamela ne odvaja. Potrebno menjati sklopko, ker vas lahko vozilo pusti na cesti.
Lep pozdrav

Re: Test sklopke

Objavljeno: Ne mar 03, 2013 2:24 pm
Napisal/-a mrkyweed
1. Test sklopke 1: Na mestu in pri delujočem motorju pretikajte v različne prestave. To mora iti lahko in brez škrtanja. Če ne, potem sklopka ne spusti povsem.

2. Test sklopke 2: Zategni ročno zavoro, pretaknite v drugo prestavo in poskusite z zategnjeno zavoro speljati. Če motor ne crkne, potem sklopka drsi.

3. Test sklopke 3: Pretaknite v prvo prestavo, počasi spuščajte pedal sklopke, ne da bi pritiskali na plin. Po približno dveh tretjinah hoda sklopke se mora avto počasi začeti premikati.

4. Pedal sklopke sme imeti največ tri centimetre mrtvega hoda.