Stran 1 od 2

Objavljeno: To avg 26, 2008 5:44 pm
Napisal/-a abbe
najbol bo da ga das na tester

Objavljeno: To avg 26, 2008 9:24 pm
Napisal/-a hribko
vrjetno te je začela pumpa zajebavat(za nafto)

Objavljeno: To avg 26, 2008 9:30 pm
Napisal/-a sejjaretun
no da nebi odpiral nove teme:
pri meni je tud 1.9 tdi,in mi zadnje 3dni ko se vozim naenkrat
zgubi vleko,mislim,kot da bi se turbina izklopila in bi vozil navadnega dizla.
sem se ustrasil da je turbina sla,sam ko sem ugasnil avto in ponovno vzgal,je spet
normalno delalo nekaj casa,potem pa vse znova.
ga ugasnem in takoj vzgem,pa dela.
nevem kaj je,merilec pretoka zraka,turbina,ali pa cip nagaja( mam cip vgrajen)
je imel kdo podobne tezave?
se opravicujem avtorju teme.

Re: Cukanje TDI

Objavljeno: To avg 26, 2008 9:57 pm
Napisal/-a Fan
Rossoner je napisal/-a:Zdravo!

Imam Passata 1.9 TDI, letnik 1995. Drugače super avto, sem zadovolen.
A brez napak ne gre. Pred kake pol leta nazaj mi je začel avto pri pospeševanju na AC(hitrost cca. 140 na uro) cukati. Cuknilo je samo za trenutek, ali pa se je ta cuk ponovil v nekajkratnih ponavlanjih. Sedaj pa mi avto tako cuka že okoli 40 - 60 na uro.
Ne vedno, a ko ga prime cuka tudi po par sekund. Lahko je tudi 2 uri ok nato pa cuka, nato spet ne,....ali pa kar na 5 minut....to zasledim ko je motor vroč.
Mogoče ve kdo kaj bi to lahko bilo?Naftni filter je nov,....motor drugače dela zelo lepo.
Hvala!

lp, ROSSONER!


Pozdravljeni
Najbolje bi bilo če imate možnost priklopa na tester ( 16 pinski konektor pod volanom ) takrat so v Passate vgrajevali motorje 1Z in AFN. Lahko, da vam nagaja električno stikalo na črpalki - ko vam začne cukati se ustavite in potresite ali narahlo potolcite stikalo na črpalki motor naj deluje ( stikalo prepoznate ker ima priklopljeno samo eno žico). V koliko bo prenehal cukati zamenjajte stikalo, če bo pa še naprej cukal pa morate vozilo priklopiti na tester.

sejjaretun
Ščistite EGR ventil.
Lep pozdrav

Objavljeno: To avg 26, 2008 10:06 pm
Napisal/-a sejjaretun
si preprican da bi bilo to?
je ta postopek tak,da bi ga lahko sam opravil?

Objavljeno: To avg 26, 2008 10:10 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Čiščenje EGR ventila lahko opravi vsak doma, ki ima malo ročnih spretnosti in 13 ključ, 6mm imbus, sprej za čiščenje motorja.
Lep pozdrav

Objavljeno: To avg 26, 2008 10:16 pm
Napisal/-a sejjaretun
spretne roke mam,13 kljuc tudi,imbus pripravljen,se sprej nabavim
in gremo. :D
prosil bi te se da mi slikovno prikazes kje se to nahaja,in kako zadevo urediti?
ker res nimam izkusenj s tem,rad bi pa sam popravil ko ze ni neka filozofija.
ce nimas slik ali ne najdes na netu,z veseljem pocakam dokler ne nabavis.
hvala @fan

Objavljeno: To avg 26, 2008 10:29 pm
Napisal/-a Pavka
Slika

To je ta srebrna zadeva s črno cevko ki je nanj priklopljena

Objavljeno: To avg 26, 2008 10:40 pm
Napisal/-a sejjaretun
hvala!

Objavljeno: Sr avg 27, 2008 1:48 pm
Napisal/-a juhica
LOL.
mimgrede, a je nehu cukat?
:lol:

Objavljeno: Sr avg 27, 2008 1:59 pm
Napisal/-a adis
skratka avto treba dati najprej na tester, da se izključijo morebitne software-ske napake nato pa sledi še mehanki pregled

več faktorjev lahko vpliva na cukanje naprimer od smeti v nafti, zamašen naftni filter, obnovite map -software - turbina itd...itd...

Objavljeno: Sr avg 27, 2008 3:14 pm
Napisal/-a lisko
Bom si še jaz to temo sposodo če lahko :D

ZAkaj pa lahk NAVADEN dizl cuka? DO zdaj v petih letih še noben ni zgruntal tako da sem se že navadil........

Je pa 20 let stari čist običn dizl BREZ egr vrntila.... brez vsega... samo motor in bosch pumpa.....In ko je topel se zgodi nasljednje: Pri speljevanju z nizkimi obrati ( štangas) in potem postopno dodanje plina, ko pride do določenih obratov ( približn druga 20 , tretja40...) se začne motor tako noro zaganjat, da vožnja ni več mogoča....(.pomaga da stisneš sklopko daš poln gas in s sklopko forsiraš pospešek) ali pa da enostavno z nižjo prestavo greš preko meje ( z drugo 50....s tretjo 60-70...) Na ravnini sicer ni nekak moteče.. moteče rata kje v breg......ko moraš peljat z drugo 20-30 ali pa s tretjo 40-50.. in je nemogoče peljat ker hoče motor ven skočit tako se zaganja. ni pa to prav cukanje ampak je enako kot da bi pohodil plin in spustil in spet pohodil in spet spustil......

In to dela samo ko je topel.....oz ko ima prek 60 stopinj.....
Narjena generalka ( obročki, ležaji....) nove šobe.... obnovljena BOSCH črpalka, poravnana glava..... nov jermen in vse kar spada poleg.... kompresije ima nad 30.....Menjani vsi filtri in olje...Pumpa in vbrizg nastavljen pri dveh bosch servisih ( res sem mislu da je prvi kaj zajebal in šel še na drugega...... oba pa sta priznana mojstra vendar zarad reklam ne bi...) Vžiga s prve , štarter še vredu obrne ne pa že pali....tudi pri minus 15....
Ma kdo kako idejo kaj še lahk menjam al menjam kr celoten motor? :D

Objavljeno: Sr avg 27, 2008 4:26 pm
Napisal/-a abbe
@lisko verjetno je kaksen senzor zanic,oz daje n apacne podatke.

Objavljeno: Sr avg 27, 2008 5:20 pm
Napisal/-a Primoz_86
Lisko: Znal bi res bit slab stik ali zlomljena žila v kablu pri ventilu. Napelji od ventila do kabine en kabel, na katerega veži majhno žarnico. Pol se pejd peljat pa glej če žarnica utripa ko začne cukat

Objavljeno: Sr avg 27, 2008 7:30 pm
Napisal/-a lisko
abbe: Senzor na 20 let starem dizlu ? :D Vso elektroniko ki ima je ventil nafte.. ostalo pa je "traktor" varjanta.

Primoz: Vsi kabli kot pri motorju kot pri inštalaciji okol motorja je nova, ker mi je staro preribalo. In tud to sem že prakticiral, da sem mu dal direkt elektriko na pumpo pa je blo isto...
So pa simptomi VEDNO v istem režimo delovanja..... srednji obrati ko mora motor vleč..... in vedno samo ko je topel. Zanimiv pa je tudi kot sam po sebi.... navaden 1.6 dizl pa se občuti kot turbo luknja.. smešno ampak resnično.....do enih obratov se ne zgodi nič...potem pa ponori in če v tistem "norenju" mora vleč..... pa začne cukat kot kak star konj ki bi hotu letet pa ne more.... v breg pa je obratno.... vleče do določenih obratov.....ko obrati padejo pod mejo je kot bi motor odrezal....

Objavljeno: Sr avg 27, 2008 8:34 pm
Napisal/-a martk
A ti po kaki "lajtngi" zrak mogoče vleče? Na ax-u1.4D so bili podobni simptomi. Pa vžigal je težko. Vse je bilo preperelo.
LP
Martin

Objavljeno: Sr avg 27, 2008 9:02 pm
Napisal/-a lisko
Nič od tega..... vžiga normalno .... ne vem če rabi štarter sekundo pa že leti....

Sej pravim da nimam več idej...... ker je praktično vse novo. Vedno pa imam na sumu pumpo.....ker le te jaz nisem šravfal ampak sem jo dal obnovit ampak cukanje ostaja......
A ni v pumpi neki centrifugalni regulator?

Objavljeno: Sr avg 27, 2008 11:24 pm
Napisal/-a Drocky
lahko pa, da takrat dobi premalo nafte. Isto dela moj stari TD, sam js mam pri mojemu na sumu poleg pumpe še šobe in pa staro turbino. Pri približno kerih obratih ti to dela? Na mojem dela to od 3000 obratov naprej. Vem da nimaš "turncelerja", sam po občutku vrjetno že veš približno.

Objavljeno: Sr avg 27, 2008 11:59 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
"lisko" v katerem motorju to govorimo?

Objavljeno: Če avg 28, 2008 7:35 am
Napisal/-a Bosko001
Lisko, kak pa zgleda izpuh ko cuka? Na službenem kanguju D55 so simptomi enaki, s tem, da belo pokadi, torej ne vžge vsaj en cilinder. Sicer pa to dela le, če si nežen s plinom, če je pedal v poden, pol ne cuka. :P