Stran 1 od 1

Sharan tdi slabo vžiga

Objavljeno: Sr avg 27, 2008 8:03 pm
Napisal/-a TDI freak
Imam sledeč problem ki se mi je vse pogosteje začel pojavljati v zadnjem mesecu, sharan tdi 110km, mi mrzu vedno normalno vžge, ko pa se ogreje na delovno temperaturo pa nekajkrat suče šele potem vžge včasih izjemoma normalno zalaufa vendar se to vse poredkeje pojavlja pri toplem motorju.Če je komu kaj jasno kaj bi lahko bil vzrok okvare naj prosim napiše.

Objavljeno: Sr avg 27, 2008 8:15 pm
Napisal/-a baucek
Kopirano z RSR-jeve strani:

[/quote]Problem zagona vročega motorja pri vozilih VW, Audi, Seat in Škoda z 1.9 TDI motorjem (66 in 81 kW) do mod. l. 1999
Hladen motor odlično vžiga, ko pa je vozilo ogreto na delovno temperaturo se pojavi problem, da mora zagnjač vrteti kar nekaj sekund preden motor vžge.
Napaka se popolnoma ne odpravi tudi z menjavo zaganjača, Bosch črpalke, akumulatorja,.. Stranke so slabe volje, nemalokrat trpi celo ugled servisa. Rešitev pa je v bistvu zelo preprosta.
Gre za napako v krmilnem programu motorne elektronike (EDC). Pri nas Vam napako v krmilnem programu lahko odpravimo. Poseg traja cca. pol ure. Rešitev je že preizkušena na več avtomobilih, ki po posegu brezhibno delujejo.

Cena popravila je 125 eur ( 29.955 sit).
Za vsa morebitna dodatna vprašanja smo Vam na voljo na tel.: 01 5631 003.

Lp

Objavljeno: Če avg 28, 2008 12:03 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Priklop na tester in nastavitev. V koliko imate koga v bližini z vag-com se da lepo urediti.
Lep pozdrav

Objavljeno: Če avg 28, 2008 9:54 am
Napisal/-a damjanf1
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Priklop na tester in nastavitev. V koliko imate koga v bližini z vag-com se da lepo urediti.
Lep pozdrav



Kaj pa naj bi nastavljal z vag comom ?


Damjan

Objavljeno: Če avg 28, 2008 3:03 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Nastavijo se ponovno protokoli.
Lep pozdrav

Objavljeno: Če avg 28, 2008 3:45 pm
Napisal/-a bakterija
Fan, a ti to delaš?

Js mam isti problem že eno leto., enak motor. Na testerju sm ga že mel pa ni kaj videt. Menda je elektronika na bosch pumpi; obnova stane 500€. Če ti to nardiš povej od kot si, pa še men popedeni to no..

L.P.

Objavljeno: Pe avg 29, 2008 7:37 am
Napisal/-a valvoline
Je treba supcat izpušni kolektor in egr ventil.
Kolega imel a4 1.9tdi z podobno težavo.
Ne morš verjet kolk dreka se notr nabere.Šlauhe dol pobrat spucat EGR pa bo.
Zdej če hočeš še kolektor potem je obisk avtomehanika obvezen. :)

Objavljeno: Pe avg 29, 2008 7:55 am
Napisal/-a damjanf1
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Nastavijo se ponovno protokoli.
Lep pozdrav


OK , bom bolj točo vprašal! Kateri protokoli? (količina vbrizga, blokiranje EGR...)


Damjan

Objavljeno: Pe avg 29, 2008 8:06 am
Napisal/-a valvoline
damjanf1 je napisal/-a:
Fan je napisal/-a:Pozdravljeni
Nastavijo se ponovno protokoli.
Lep pozdrav


OK , bom bolj točo vprašal! Kateri protokoli? (količina vbrizga, blokiranje EGR...)


Damjan

To pa je en *hack* namenjen tdi mašincam.
Namreč nastavi se računalnik tako da pri zagonu bocsh crpalka drukne mal več nafte.
Zadeva je tut preizkušena in dela,ponavad to delajo pr novejših tdi motorjih.
Če pa je starejši potem je ziher okvara EGR al pa turbo.

Objavljeno: Pe avg 29, 2008 8:14 am
Napisal/-a TDI freak
Bom poskusu spucat egr pa bomo vidl kaj bo.