Stran 1 od 1

Clio 1 par vprašanj ....

Objavljeno: Po sep 01, 2008 6:26 pm
Napisal/-a daniel.
1. Ščistil sem loputo zraka, in okol vbrizga bencina, zanima me ali je možno spucati tud motorček prostega tekaSlika, ker kar sm ga gledu se ga nism upal odpret, (naj povem pa da minimum niha okol 800 obratov - vendar ni prav hudobije - bi pa rad porihtal :P )
2 A je možno pr motorju E7F (1,2 energy) štelat ventile (en kolega mi pravi da ne, jst pa mislim da ja ...) in če ja kolk to pride koštat?
3. Moj je model BeBop, pa ma čist navaden števc, brez nič, ma samo merilnik hitrosti in goriva. Pa sm montiru števc od novejšega modela (Clio1 facelift) in je kr avtomatsko vse delalo (nism nobenih dodatnih kablov vleku - dela tud obratomer :D ), le merilnik olja ne, je možno tud to usposobiti.

Zaenkrat je to to .....
Hvala vsem ki boste pomagal ....
LP

Objavljeno: Po sep 01, 2008 6:46 pm
Napisal/-a Primoz_86
Takle motorček ne povzroča nihanja obratov, zato ga pusti na miru dokler dela. Saj tudi če ga gledaš ko obrati nihajo boš videl da stoji na miru. Preveri raje svečke itd

Objavljeno: Po sep 01, 2008 8:37 pm
Napisal/-a Pavka
Motorček pusti raje pri miru. stvar lahko samo poslabšaš.
Na Energy motoju se ventili nastavljajo mehansko....koliko to pride???? Kakor kdo, vendar ti jaz ne bi upal vzeti več kot 15€
Merilnik olja zahteva senzor nivija olja v karterju. Tega pa ti verjetno nimaš....najboljša je stara varianta - pucverk pa šipka

Objavljeno: Po sep 01, 2008 9:18 pm
Napisal/-a daniel.
Pavka je napisal/-a:Motorček pusti raje pri miru. stvar lahko samo poslabšaš.
Na Energy motoju se ventili nastavljajo mehansko....koliko to pride???? Kakor kdo, vendar ti jaz ne bi upal vzeti več kot 15€
Merilnik olja zahteva senzor nivija olja v karterju. Tega pa ti verjetno nimaš....najboljša je stara varianta - pucverk pa šipka


Najlepša hvala ... dober odgovor!
LP