Stran 1 od 2

pasat 2.0 tdi

Objavljeno: Sr sep 03, 2008 10:23 pm
Napisal/-a trafo66
a mogoče kdo ve kaj je narobe na pasatu 2.0tdi . namreč med 3000 in 4000 obratov motor večkrat cuka in sicer ne glih malo. zadeva se kar občuti. drugače je avto skoraj nov .do 3000 obratov pa vleče zelo lepo

Objavljeno: Sr sep 03, 2008 11:59 pm
Napisal/-a shilyeg
turbina mogoče?
si bil pri kakšnem mehaniku?

Objavljeno: Če sep 04, 2008 12:14 am
Napisal/-a trafo66
nisem še bil . bom se odpravil te dni. mal me zanima sploh o čem se gre. ker nimam izkušenj z dizli. sicer je avto še v garanciji.

Objavljeno: Če sep 04, 2008 3:30 pm
Napisal/-a valvoline
Turbo je fuč. Al pa elektronika ki ga poganja.
Glih pr 2500-3000 vrtljajev se turbo vklopi pr Tdi mašincah.

Objavljeno: Če sep 04, 2008 3:36 pm
Napisal/-a Strokovnjak
valvoline je napisal/-a:Turbo je fuč. Al pa elektronika ki ga poganja.
Glih pr 2500-3000 vrtljajev se turbo vklopi pr Tdi mašincah.


Ja seveda :lol: :bonk

Objavljeno: Če sep 04, 2008 3:37 pm
Napisal/-a Žiiga
jup na knof :lol: vrjetn je mislu, da šele takrt je izpušna vetrnica sposobna proizvest zadostno število obratov, da lahko sesalna vetrnica začne "napajati" sesalni del pod tlakom :P

Objavljeno: Če sep 04, 2008 3:43 pm
Napisal/-a valvoline
:D
Hotu sem povedat da do 2500 obratov turbo nima efekta čeprav se turbina suče.
Šele po 2500 obratih se čuti efekt turbine,pod 2500 dela kot navadni dizel.
:D

Objavljeno: Če sep 04, 2008 3:48 pm
Napisal/-a adis
valvoline je napisal/-a::D
Hotu sem povedat da do 2500 obratov turbo nima efekta čeprav se turbina suče.
Šele po 2500 obratih se čuti efekt turbine,pod 2500 dela kot navadni dizel.
:D


mhhhh hahahah :lol:

Objavljeno: Če sep 04, 2008 3:50 pm
Napisal/-a Žiiga
temu pravmo drugač turboluknja

Objavljeno: Če sep 04, 2008 3:52 pm
Napisal/-a valvoline
adis je napisal/-a:
valvoline je napisal/-a::D
Hotu sem povedat da do 2500 obratov turbo nima efekta čeprav se turbina suče.
Šele po 2500 obratih se čuti efekt turbine,pod 2500 dela kot navadni dizel.
:D


mhhhh hahahah :lol:


Kaj se ne strinjaš ????
Pr enih mogoče prej potegne turbo,recimo pr 1500 obratih, to pa je že čip tuning oz nastavljanje krivulje turbine. :shock:

Objavljeno: Če sep 04, 2008 3:53 pm
Napisal/-a valvoline
Žiiga je napisal/-a:temu pravmo drugač turboluknja

Yep,lepo in strokovno povedano.

Objavljeno: Če sep 04, 2008 3:59 pm
Napisal/-a avtotrend
Če je v garanciji na servis zapelat pa nadomestnega zahtevat. ;)

Objavljeno: Če sep 04, 2008 4:05 pm
Napisal/-a adis
valvoline je napisal/-a:
adis je napisal/-a:
valvoline je napisal/-a::D
Hotu sem povedat da do 2500 obratov turbo nima efekta čeprav se turbina suče.
Šele po 2500 obratih se čuti efekt turbine,pod 2500 dela kot navadni dizel.
:D


mhhhh hahahah :lol:


Kaj se ne strinjaš ????
Pr enih mogoče prej potegne turbo,recimo pr 1500 obratih, to pa je že čip tuning oz nastavljanje krivulje turbine. :shock:


no no to je že bolje rečeno...pri meni dela že od 1800 naprej in tudi pri večini, ki jih jaz poznam se nekje pri 2000 prižge turbina

Objavljeno: Če sep 04, 2008 4:07 pm
Napisal/-a valvoline
Potem je verjetn kakšn hud TDI 130KM ali več. :D

Objavljeno: Če sep 04, 2008 4:07 pm
Napisal/-a esem
valvoline je napisal/-a::D
Hotu sem povedat da do 2500 obratov turbo nima efekta čeprav se turbina suče.
Šele po 2500 obratih se čuti efekt turbine,pod 2500 dela kot navadni dizel.
:D


Seveda se ta mogočni :-P folcvagnovski navor, ki ga ima pri cca 2000 obratih (tudi manj), pridobiva brez turbine - po tvoje. Zakaj torej nimajo neturbinski dizli večjega (enakega) navora? Vsaj to bi ti moralo bit čudno, če že ne moreš poguglat in najti, kdaj prime turbina... :roll:

.......................

avtorju pa - turbina dela ali ne dela. Ne more kar cukat zaradi turbine. Verjetno kakšen senzor (LMM?) ali injektor oz elektronika

Objavljeno: Če sep 04, 2008 4:18 pm
Napisal/-a valvoline
No, mogoče sm res mahnu za 500 obratov navzgor .... :D
Pa da je meja tam nekje pr 2000 obratih.
Prodal svojega audi 80 1.9tdi z 90km pred 3ma letoma pa sm mogoče res mal pobrkal številke :lol:

Objavljeno: Če sep 04, 2008 4:55 pm
Napisal/-a TUNING_BOY
pri 1800 mam na svojmu TDI-ju največji navor 8)

Objavljeno: Če sep 04, 2008 5:13 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Turbina pri dizlih pošteno zagrabi že pri 1500 vrtljajih, avto gre pri 2500 obratih že najmanj 130 km/h ... Zgleda da nekateri tiščite dizle na obratih kot bi bili bencinarji in se sploh ne zavedate njihovih prednosti.

Objavljeno: Če sep 04, 2008 6:35 pm
Napisal/-a AudiFreak
Strokovnjak je napisal/-a:Turbina pri dizlih pošteno zagrabi že pri 1500 vrtljajih, avto gre pri 2500 obratih že najmanj 130 km/h ... Zgleda da nekateri tiščite dizle na obratih kot bi bili bencinarji in se sploh ne zavedate njihovih prednosti.


Se podpišem.

valvoline je napisal/-a:Prodal svojega audi 80 1.9tdi z 90km pred 3ma letoma pa sm mogoče res mal pobrkal številke.


Ta ima maximalni navor pri 1900 rpm. Imam isti motor v A4 in nimam občutka da pri 1899 rpm turbina ne dela skoraj nič. Pri 1500 se že občuti na ni SDI in to gotovo tudi pri vsakem turbo dizlu.

Objavljeno: Če sep 04, 2008 6:43 pm
Napisal/-a Jerch_
že slišal od kolega za podobne simptome, sicer na golfu, toda enakem motorju..
noben od naju se ne spozna preveč, vem pa, da je bila napaka rešena kar hitro, cca 2eh urcah in to pod garancijo seveda.

off: pri 1,9TDI s 165KM pri 1500 obratih gume že lepo zapojejo ob izklopljenem ESPju.. nad 2000 obratov ga pa sploh ne vozim odkar so tako lepe kazni