Stran 1 od 1

Zataknjena bremza - Clio '98

Objavljeno: So sep 06, 2008 2:46 pm
Napisal/-a Shatzy
Na cliotu 1998 se mi je zataknila bremza na zadnjem levem kolesu. Ze par dni sem imel probleme z bremzam, nozna je prijela cist na koncu, rocno sem lahko potegnu skor do stropa. Vceraj pa zadnje levo kolo ni popustilo, levo pa se vrti. Probal sem guncat zajlo od rocne, zategovat in popuscat rocno, pumpal nozno bremzo, vendar efekta ni bilo. Je komu znan problem, oz. se bolje resitev?

Objavljeno: So sep 06, 2008 2:56 pm
Napisal/-a UDO1
Enako se je zgodilo pri našem mondeo 02 letnik .. tudi zadaj levo. Ker sprva nismo opazili, da je kaj narobe, smo se lepo po AC peljali 140-150. Ko smo prišli na cilj, je celotna feltna bila tako razbeljeno vroča, da je stopilo del plastičnega pokrova. Mehanik je zamenjal zajlo in sedaj je zaenkrat ok.

Objavljeno: So sep 06, 2008 3:48 pm
Napisal/-a čare
odlimala se ti je pakna!

Objavljeno: So sep 06, 2008 5:14 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Feroda, ki je nalimana na železni del je odstopila in se zakajlala pod celo oblogo. Poskusite dvigniti kolo ki blokira in ga vrteti levo ali desno dokler ne spusti. Nato kolo snamite in odmontirajte zavorni boben ter zamenjajte obrabljene zavore. V koliko vam ne bo uspelo zavrteti kolesa vam je na razpolago da "razštelate" zavorni sistem na tem kolesu in z lahkoto poderete zavore ( zavore naj popušča nekdo ki ve kaj dela v nasprotnem primeru vam bo naredil veliko škode )
Lep pozdrav

Objavljeno: Ne sep 07, 2008 8:02 pm
Napisal/-a bruki
Zelo pogosta napaka pri renaultih...sledi previdna demontaža zavornega bobna ..sicer se lahko poškoduje zavorni cilinder...ter nato zamenjava zavornih oblog in stvar je rešena.-

lp

Objavljeno: Pe dec 12, 2008 10:29 am
Napisal/-a mare rc
bruki je napisal/-a:Zelo pogosta napaka pri renaultih...sledi previdna demontaža zavornega bobna ..sicer se lahko poškoduje zavorni cilinder...ter nato zamenjava zavornih oblog in stvar je rešena.-

lp


ja prav imas pri renaultih se to pogosto dogaja.po nekaj kilometrih tam okol 100.000 se obloga pakne ogreje in s casoma spoka in se dobesedno odlima od železne osnove.nato pa odpri boben in samo ti bo popadala obloga iz bobna.tak je to je potrosni metarial nimas kej .BREMEZE SO LE BREMZE.ce jih ni je bl salbo vse skupaj:D :jao:

Re: Zataknjena bremza - Clio '98

Objavljeno: Pe dec 12, 2008 10:33 am
Napisal/-a mare rc
Shatzy je napisal/-a:Na cliotu 1998 se mi je zataknila bremza na zadnjem levem kolesu. Ze par dni sem imel probleme z bremzam, nozna je prijela cist na koncu, rocno sem lahko potegnu skor do stropa. Vceraj pa zadnje levo kolo ni popustilo, levo pa se vrti. Probal sem guncat zajlo od rocne, zategovat in popuscat rocno, pumpal nozno bremzo, vendar efekta ni bilo. Je komu znan problem, oz. se bolje resitev?


Shatzy tako le je.vedi da je to potorsni material in pri renultu se to dosi dogaja.imam cliota 1999 in mi je mehanik pokazal od cliota l.1996 pakne.je rekel da se kar odlima in potem se zatika,skriplje,itd...tko da ttreba avto na dvigalo odsraufat kolesa,snet bobne in zamenjat pakne.pa na kakih gibljivih delih naj ti mehanik malo masti da da ti nebo pol skripalo tam kjer se pregiblje.SAMO NE PO PAKNAH KER CE BOS PO PAKNAH BO HUDIČ:) :twisted:
To je moje mnenje tudi sam grem kmalu menjat pakne

Objavljeno: Pe dec 12, 2008 1:01 pm
Napisal/-a Mgajvr
js ti toplo priporočam še pregled zavor na drugi strani in menjavo paken.

Objavljeno: Pe dec 12, 2008 2:59 pm
Napisal/-a mare rc
Mgajvr je napisal/-a:js ti toplo priporočam še pregled zavor na drugi strani in menjavo paken.


Mgajvr mas prav.k js ce bi se mi to nardil bi dal 100% menjat na obeh kolesih.tle ni dileme.

Objavljeno: Pe dec 12, 2008 4:14 pm
Napisal/-a Mgajvr
jah sej moršavtomatsko menjat komplet ane. ker je vprašanje kdaj bi se zgodil še na drugi strani enako..

Objavljeno: Pe dec 12, 2008 4:39 pm
Napisal/-a Žiiga
Tema sodi v Popravila in okvare ne pa "sam svoj mojster"

Že nekaj časa se to dogaja, ko se čisto vsaka tema tlači sem notri

Predstavi postopek predelave/dodelave na avtu (v sliki in besedi)



don't get it ... :)



ONTOPIC, za prvo silo če kolo še drži snemi gumo dol, s kladivo potolči po bobnu in nadaljuj rešitev Fana

Objavljeno: Sr sep 08, 2010 2:37 pm
Napisal/-a Sportyy
podobno se je zgodilo mojemu kolegu isto na cliotu in sedaj me zanima, če je možno, da zaradi tega ker se mu je odlimala pakna da mora zamenati še nek manjši cilinder ki se zaradi odlimanja teh pakn razširi in pušča olje? sprašujem ker imam malo občutek da ga hoče mehanik nategnit.. :lol:

Objavljeno: Sr sep 08, 2010 3:45 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

Pri menjavi zavornih oblog je vedno potrebno ščistiti še zavorni cilinder in zamenjati tesnila v njem. Vendar teh tesnil za omenjeno vozilo vaš mehanik ne more kupiti oziroma se finančno ne isplača ( zavorne gumice so dražje kot nov aftermarket zavorni cilinder ).
Torej se je vaš mehanik pravilno odločil, v koliko pa menite, da vas hoče prevarati, pa sam nabavite material in ga bo mehanik vgradil, stare dele pa vrnil. Tako boste vedeli, da se ni nihče okoristil na vaš račun.

Lep pozdrav

Objavljeno: Sr sep 08, 2010 9:53 pm
Napisal/-a Romzis
Cena cilindra za Cliota ne bi smela presegat 20-30€ tako da naj menja (kot je že Fan napisal). Po spominu ima zadnje žlajfe enake ali zelo podobne kot Twingo in R5, tako da ni problem dobit delov za male pare. Če ima pa kakšno željo čez čas še enkrat razkopavat, pa naj pusti stare notri.

Objavljeno: Sr sep 08, 2010 9:56 pm
Napisal/-a Romzis
mare rc je napisal/-a:
bruki je napisal/-a:Zelo pogosta napaka pri renaultih...sledi previdna demontaža zavornega bobna ..sicer se lahko poškoduje zavorni cilinder...ter nato zamenjava zavornih oblog in stvar je rešena.-

lp


ja prav imas pri renaultih se to pogosto dogaja.po nekaj kilometrih tam okol 100.000 se obloga pakne ogreje in s casoma spoka in se dobesedno odlima od železne osnove.nato pa odpri boben in samo ti bo popadala obloga iz bobna.tak je to je potrosni metarial nimas kej .BREMEZE SO LE BREMZE.ce jih ni je bl salbo vse skupaj:D :jao:


Hmja, drži, ponavadi pri lastnikih ki sto let ne menjajo ničesar. Mimogrede: se dogaja tudi drugim firmam, ki imajo bobne zadaj...

Objavljeno: Sr sep 08, 2010 10:30 pm
Napisal/-a vuc
če menjaš zadaj pakne se ponavadi iz preventive zamenja tudi cilinderčke
ker lahko čez čas spustijo olje
pol pa stranka pride nazaj pa reče da ne delajo bremze
zato se to naredi iz preventive
če rabiš kako pomoč javi sm iz lj

Objavljeno: Po sep 13, 2010 4:03 pm
Napisal/-a Sportyy
Hvala za odgovore, smo že zrihtali; deli so me prišli(ubistvu kolega) 37€+delo. A serviser mi rekel, da je sam material 70, mah saj se nebi sikeral če nebi bili dobri kolegi/bivši sošolci... :roll: