Stran 1 od 1
Mondeo diesel, mk2 menjan motor, motor ne vžge
Objavljeno: Sr sep 10, 2008 3:58 pm
Napisal/-a mirco
Prejšnji teden sem kupil eno dobro školko in iz prejšnjega avta dal v to novo motor. Prejšnji motor je utrgal jermen. Sta oba diesela in ista letnika. Ko je bilo vse priklopljeno, motor ni vžgal. Ni niti zaverglal. Lučka pri uri samo utripa. Sedaj je avto pri originalnem servisu in nekak jim ne uspe zalaufat motorja. Matrajo se okol el. ventila na pumpi. Sam nevem zakaj enkrat vergla, drugič ne.
Ste tak avto že menjal al pa poznate koga,da bi dobil kak info.
Objavljeno: Sr sep 10, 2008 4:22 pm
Napisal/-a Drocky
Motorni računalnik ste menjali skupi z motorjem?? Možno da zajebava računalnik za kodni vžig, ki pa more bit od avta z utrganim jermenom, razen če ste menjali vse ključavnice.
Objavljeno: Sr sep 10, 2008 4:24 pm
Napisal/-a valvoline
A je navadni D ali TD oz TDI
Če je navadn dizel bi mogu takoj kresnit če je vžig in ostalo v redu nastavljeno.
Če je TD ali TDi ja potem je nastavitev elektronike hec še posebej če je avto prej biu bencinar. Prjatu spravu v golfa 2 mašino 1.9tdi 130km in so se jebal 2 tedna da so elektroniko poštimal.
PS aja je že drugi bil diesel. Mogoče res problem klučavnica če je kodno varovani vžig ??
Objavljeno: Sr sep 10, 2008 6:28 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Kodni vžig te matra......to te bo naučilo, da ko prestavljaš motor, moraš prestavit tudi elektroniko...se pravi ECU + vse ključavnice v avtu (zaradi druge kode v ključu).
LP!
Objavljeno: Sr sep 10, 2008 6:57 pm
Napisal/-a mirco
TrijoAdijo je napisal/-a: + vse ključavnice v avtu (zaradi druge kode v ključu).
!
Zakaj vse ključavnice? Tut tiste v vratih?
V glavnem... Jutri jim nesem računalnik, modul, ključavnico, kodni obroček pa itak že majo pri seb.
Aja pa še tisto skatelco s centralnim zaklepanjem.
OFF:
A nisi več na fordovem forumu? Te mal pogrešamo. Vsaj jst, ker ponavadi si dobil pametno info. najprej od tebe

Objavljeno: Sr sep 10, 2008 8:01 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Ko menjaš motor, moraš zamenjat tudi elektroniko (ECU). Ker mu moraš zamenjat elektroniko, mu moraš zamenjati tudi ključ, ker je kodiran in paše samo na originalno elektroniko. Ker menjaš ključ, moraš zamenjat tudi ključavnico za vžig. Sama menjava obročka mislim da ni glih ziher, da bo delovala.
p.s.:
Ne, na fordovem forumu nisem več, ker so se gospoda "poštenjakarji" (vodilni organi kluba in foruma, ter njihovi ritolizniki (par gorenjcev in prlekof) na svoji skupščini odločili, da me na ne-pošten in skrajno zahrbten način najprej demantirajo ter nato likvidirajo.
