Stran 1 od 2
Nissan Primera ne užge
Objavljeno: Pe sep 12, 2008 7:07 pm
Napisal/-a AM
Gre za Nissan Primero Letnik 99 1,6 bencinar ...
Zgodilo se je to, da smo se z avtom še pred kratkim lepo vozili brez težav ali kakeršnih koli znakov, da bi lahko bilo kaj narobe. Dan prej smo postavili avto lepo v garažo, a danes popoldan avto ni več vžgal. Popolnoma nobenih znakov nič... Avto sicer normalno vergla ampak nič znakov da bi skušal zagnati motor... Nič... Akumolator je vredu, ker drugače nebi verglal, vsaj zdi se mi da nebi smelo bit kaj.
Svečke pa nimajo iskre in raid kapo smo pogledal in ne izgleda da bi lahko bilo kaj narobe.
Kaj bi lahko bilo narobe oz. je že kdo imel takšno težavo ali pa mogoče kakšna značilna napaka teh avomobilov pri prevoženimi 135.000 km....
Ali ima kdo mogoče slučajno v Velenju ali okolici Velenja računalnik, da bi lahko priklopil avto nanj in da bi pogledali kaj je narobe ?
Objavljeno: Pe sep 12, 2008 10:08 pm
Napisal/-a AM
Objavljeno: Pe sep 12, 2008 10:13 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
Mogoče je kaj s ključem da ne dobi informacije(blokada motorja).Ali pa antena immobilajzerja kej heca.

Objavljeno: So sep 13, 2008 12:20 am
Napisal/-a Primoz_86
Najbolj verjetno je šla pumpa bencina. A se jo sliši ko daš kontakt?
Objavljeno: So sep 13, 2008 5:47 am
Napisal/-a droš
Sam lastim primero z takim motorjem 1.6 preveri bencinsko pumpo lahkom da je zaštekal rele
Objavljeno: So sep 13, 2008 8:15 am
Napisal/-a Pavka
Napisal je da svečke nimajo iskre..le kakšno vezo ima to z bencinsko črpalko??
Prej senzor vžiga, vžigalna tuljava.....
Objavljeno: So sep 13, 2008 6:47 pm
Napisal/-a Primoz_86
spregledal

ops:
Objavljeno: Ne sep 14, 2008 8:11 pm
Napisal/-a AM
Opazli smo tudi da gori rumena lučka, kjer je narisana mašina in notri priše CHECK...
Kolikor sem bral navodila, je to blokada motorja proti kraji ali kakšna napaka . Očitno je prišlo do blokade motorja, kjer je pa sedaj potrebno samo to odblokirat da bo delovalo.
Očitno je prišlo do kakšnih motenj pri poskusu vžiga in je kaj zamešal pri kodnem vžigu in se je sprožila blokada...
Objavljeno: Ne sep 14, 2008 9:12 pm
Napisal/-a im nobody
za silo probaj odklopit akumulator pa pusti pol ure odkloplenga
Objavljeno: Po sep 15, 2008 10:23 am
Napisal/-a AM
im nobody je napisal/-a:za silo probaj odklopit akumulator pa pusti pol ure odkloplenga
Sem poizkusil, pa ni nič bolje. Še vedno ne vžge...
Neke površinske težave sem preveril, pa zgleda ni kaj videt narobe...
Bom moral servis poklicat, ni druge .
Noben očitno nima kablov in računalnika za nissan avtomobile...
Objavljeno: Sr sep 24, 2008 8:45 am
Napisal/-a AM
Sem dobil nekoga, ki se malo bolj spozna na zadevo in je povedal, da je crknil distributor. To je neka elektronika na fertajler kapi. Nov original je precej drag, kopije originala se pa ne da dobiti, ker jih ni...
Malo sem pogledal tudi po oglasih in sem opazil, da ta distributor kar pogosto crkuje na teh avtomobilih.
Ali ve kdo kakšen odpad ali pa če ima mogoče kdo slučajno kakšen tak del ...
thx
Objavljeno: Sr sep 24, 2008 11:07 pm
Napisal/-a Primoz_86
Tisti zadevščini se reče modul vžiga, če misliva isto stvar (elektronski nadomestek platin)
Objavljeno: Če sep 25, 2008 8:41 am
Napisal/-a Fan
Primoz_86 je napisal/-a:Tisti zadevščini se reče modul vžiga, če misliva isto stvar (elektronski nadomestek platin)
Pozdravljeni
Modul vžiga se da prevezati ( uporabi se od Opla,
ki pa je občutno cenejši ), tako se rešuje pri Mazdah, Hyundaju, Hondi ........
Za shemo prevezave pa je potrebno več podatkov o vozilu ( ZS )
Lep pozdrav
Objavljeno: Sr okt 08, 2008 8:15 am
Napisal/-a AM
Verjetno se dajo te prevezave narest in potem zadeva dela, samo vprašanje je če je vse tako kot mora biti in da ti potem še kaj drugega ne crkne ... Kaj pa vem. Malo preveč rizično...
Drugače tako za informacijo.
Nov modul vžiga stane pri uradnem servisu nekje okoli 700 Eur nov z montažo vred...
Garancija mislim da je 1 leto.
Rabljene pa prodajajo po 200 -250 eur ampak brez garancije in tudi ne zagotavljajo da modul sploh dela in v primeru da modul ne dela ne vračajo denar nazaj.
Si pa res privoščijo...
Na e-bayu pa se ti moduli vžiga prodajajo po 250 Eur novi in imajo 2 letno garancijo.
Samo lepo po cifrah najdeš pravega in nimaš kaj zgrešiti.
Je pa ta napaka zelo pogosta za japonska vozila in je to njihova šibka točka. Moduli vžiga pa se od modela do modela tako razlikujejo, da je zelo malo pogojev, da bi dobil rabljenega. Vseeno je bolje naročiti modul oz. celo fertajler kapo preko e-baya za veliko manjšo ceno, kot pa jo kupiti pri uradnem servisu, ki so nenormalno izkoriščevalski...
Jaz bi tem b*****m vsem pobral licence, ker tako služiti na strankah pa res ni način ...
Objavljeno: Sr okt 08, 2008 10:16 am
Napisal/-a valvoline
AM je napisal/-a:Verjetno se dajo te prevezave narest in potem zadeva dela, samo vprašanje je če je vse tako kot mora biti in da ti potem še kaj drugega ne crkne ... Kaj pa vem. Malo preveč rizično...
Drugače tako za informacijo.
Nov modul vžiga stane pri uradnem servisu nekje okoli 700 Eur nov z montažo vred...
Garancija mislim da je 1 leto.
Rabljene pa prodajajo po 200 -250 eur ampak brez garancije in tudi ne zagotavljajo da modul sploh dela in v primeru da modul ne dela ne vračajo denar nazaj.
Si pa res privoščijo...
Na e-bayu pa se ti moduli vžiga prodajajo po 250 Eur novi in imajo 2 letno garancijo.
Samo lepo po cifrah najdeš pravega in nimaš kaj zgrešiti.
Je pa ta napaka zelo pogosta za japonska vozila in je to njihova šibka točka. Moduli vžiga pa se od modela do modela tako razlikujejo, da je zelo malo pogojev, da bi dobil rabljenega. Vseeno je bolje naročiti modul oz. celo fertajler kapo preko e-baya za veliko manjšo ceno, kot pa jo kupiti pri uradnem servisu, ki so nenormalno izkoriščevalski...
Jaz bi tem b*****m vsem pobral licence, ker tako služiti na strankah pa res ni način ...
Pa kaj si nor 700e za tole sranje k pa na mojem golfu stane cca 20-50e
Zato pa jaz pravim da je človk zmešan če gre japonca kupit. Ne me narobe razumet... avti so super ampak rezervni deli in servis u p...u m...r :P
Tale check lučka pa jaz mislim da se ugasne šele k motor zalaufa, mogoče da je kakšna drugačna okvara. Najprej je treba preverit če pride bencin do motorja,če ga je potem je lahka elektronika ki regulira tajming vžiga,ponavadi je mehansko stikalo gor na glavi motorja al pa fotocelica ki šteje obrate glavne gredi. Lahka je tam kakšn slab stik in zarad tega noče delat. To se je zgodilo na sosedovi Lantri. Mal smo pošprical kontakte kablov z WD-jem in je pol blo vse ok. Lantra je imela regulacijo za vžig mehansko gor na glavo motorja
Objavljeno: Sr okt 08, 2008 11:06 am
Napisal/-a AM
Verjamem, da je za nemce ta zadeva cenej.
Je pa to za japonce hiba ki crkne po 130.000 km... Kar pa tudi ni tak problem.
Če bi pa vzel malo in izračunal kaj vse je crknilo med tem časom na japoncu in kaj vse na kakšnemu nemcu bi pa tudi kamot videl, da je japonc vseeno cenej...
Vsaj na mojem audiju opažam, da je kar nekaj manjših popravkov potrebnih kar naprej.
Pri Nissanu pa v celem času samo tale modul vžiga, kar v celem času pride kar velik cenej.
Objavljeno: Sr okt 08, 2008 12:55 pm
Napisal/-a valvoline
AM je napisal/-a:Verjamem, da je za nemce ta zadeva cenej.
Je pa to za japonce hiba ki crkne po 130.000 km... Kar pa tudi ni tak problem.
Če bi pa vzel malo in izračunal kaj vse je crknilo med tem časom na japoncu in kaj vse na kakšnemu nemcu bi pa tudi kamot videl, da je japonc vseeno cenej...
Vsaj na mojem audiju opažam, da je kar nekaj manjših popravkov potrebnih kar naprej.
Pri Nissanu pa v celem času samo tale modul vžiga, kar v celem času pride kar velik cenej.
Trenutno mam že tretjega nemca pr hiši. Najprej bil golf2 1.6d z katerim sem naredu čez 200.000km in za ta cajt le enkrat menjal diske in ploččice,en termostat in rele za grelce. Potem imel audi 80 1.9tdi z katerim prevozu 120.000km brez nobene okvare in nobenega popravila. Zdaj je golf3 na vrsto. Naredo že 40.000km in do sedaj le zamenjal ležajčke pr alternatorju ker je začel ružit. Popravilo 5000 sit oz 20e
Sicer pa je avto loterija... še posebej če kupiš rabljenega.
Objavljeno: Sr okt 08, 2008 1:09 pm
Napisal/-a snoopek
a si zdaj novega kupil ali boš prevezal? malo je to drago, drugače pa če še nimaš me kontaktiraj na ZS pa ti mogoče lahko pomagam, poznam par ljudi, ki mogoče imajo kakšno stvar doma!
lp
Objavljeno: Sr okt 08, 2008 1:11 pm
Napisal/-a valvoline
AM je napisal/-a:Sem dobil nekoga, ki se malo bolj spozna na zadevo in je povedal, da je crknil distributor. To je neka elektronika na fertajler kapi. Nov original je precej drag, kopije originala se pa ne da dobiti, ker jih ni...
Malo sem pogledal tudi po oglasih in sem opazil, da ta distributor kar pogosto crkuje na teh avtomobilih.
Ali ve kdo kakšen odpad ali pa če ima mogoče kdo slučajno kakšen tak del ...
thx
Prej tega nisem prebral. To je tisto k pravim da regulira tajming vžiga in ostalo.
Kot je en napisal strokovno .... modul vžiga......
Le izvedba je pr vsakem avtu drugačna.
Objavljeno: Sr okt 08, 2008 5:04 pm
Napisal/-a Primoz_86
Uporabi rešitev ki jo je dal FAN, kaj dosti drugega ne more crknit zaradi take predelave, če je prav narejeno. Modul vžiga za mojega italijana pride 30 eur, pa še to se mi zdi ogromno, ne pa 700eur
