Stran 1 od 1

Tipi motorja H accent 1.3

Objavljeno: So sep 13, 2008 9:45 pm
Napisal/-a Nejko87
oj,
Glede prvih accentov 1.3..
kolegu je zaribal motor... (tip G4EHS). dobil je drug motor z menjalnikom za 80 eur. Žal pa je (tip G4EH)
zaenkrat opažena razlika je da ima G4EHS spodnja dva nosilca na bloku, G4EH pa na menjalniku. G4EH sicer ima luknje na prednjem delu bloka, tako da bi lahko prednji spodnji nosilec uporabil v kombinaciji z originalno spodnjo povezavo - mostom.
Zadaj je problem... blok nima narejenega vpetja nosilca.... se pravi če dam original menjalnik bo imel avto samo 3 nosilce, in še to spodnjega skoraj na prednji vezni steni... (ni ravno pametno). druga varianta je da dam menjalnik od tipa G4EH na motor G4EHS. spet je uprašanje če paše... imam tudi most od tega motorja, vendar ga nikakor ne spravim na avto. spredaj pri vezni je napačen razmak lukenj. ugotovitev... menjati bi bilo potrebno spodnji konec vezne stene... pod pogojem da menjalnik paše na avto...

u glavnem j***a korejska...
naprej...
a kdo pozna tretji tip motorja... kako ima izvedeno upetje motorja na spodnji strani?
ali.. če imamo kakega "fušarja" ali kogarkoli ki mu je situacija znana... kako je rešil problem...
nosilca mu ne grem predelovati, ker to ni zame!

najlepša varianta je če bi dobil drug motor... tip isti kot je ta... samo je lastniku avta že čisto dopizdilo...

in pa meni najbolj všečna varianta... a kdo kupi vijolčnega accenta + dodaten motor in menjalnik? 200 eur naj da pa naj odpelje :)

oprostite za nerazumljivo razlago, vendar po nekaj perih je to višek kar iztisnem iz sebe :)

LP

Objavljeno: So sep 13, 2008 10:29 pm
Napisal/-a lisko
Mogoč bi se pa dal prvi motor zrihtat z deli od drugega motorja? Pač ideja.....je pa res da je malo več dela in stroškov.

Objavljeno: Ne sep 14, 2008 5:38 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Kot je že napisal "lisko" z dveh naredite enega. Razlika je samo v ceni ( tesnila ) in več dela. Preverite prvo da ima enake glavne gredi ( kurblvelo ), potem pa veselo na delo.
Lep pozdrav

Objavljeno: Ne sep 14, 2008 10:38 am
Napisal/-a Nejko87
avto je bil na polnih obratih 100km avtoceste. potem je naredilo bum...
avto kar poka. 2 cilindra delata tako. tako da so verjetno kaki skurjeni ventili, oz. nekaj takega...
to ne bi bil problem, če bi avto takrat ugasnil... tako se je pa peljal še do portoroža in pa potem nazaj.. cca. 150km... tako da sta zunanja 2 cilindra sprana...
uglavnem niti nočem, niti se mi ne da vse skupaj popravljat...
spet par dni dela... pa še uprašanje če bo sploh laufalo...

ni (še) zariban...
nevem, če ma kdo voljo prodat po delih naj mi pošlje pm...

Objavljeno: Ne sep 14, 2008 10:56 am
Napisal/-a hermand
Kje si pa videl oznako motorja g4ehs,ker takega motorja ni nikjer v katalogih, razen g4eh.

LP

Objavljeno: Ne sep 14, 2008 11:03 am
Napisal/-a Nejko87
v prometni..
G4EHS
i. št. je pa KMHVD21LPSU038402 če gledaš po tem...

Objavljeno: Po sep 15, 2008 6:53 am
Napisal/-a hermand

Objavljeno: To sep 16, 2008 11:44 am
Napisal/-a Nejko87
verjamem da tako piše...
hehe hvala za trud...
rešil sem problem...
avto laufa s starim blokom... pri klavirju je odtrgalo 2 "odmikača" na ispušnem delu..
1 in 4 cilinder... zamenjal sem jih...
avto zaenkrat dela..
treba pa bo pomerit kompresijo...
tnx...
LP