Stran 1 od 2
Audi A4 temperatura
Objavljeno: Po sep 15, 2008 7:59 am
Napisal/-a dspalir
Pozdravljeni!
Spet imam en problem. Zadnje čase opazujem števec tempeerature v avtomobilu, in se mi noče premaknit, je skos na 60 stopinj.
Nekaj časa sem opažal da se kazalec nekaj časa ni premaknil, pol je pa kr naenkrat skočil na 90 stopinj na delavno temperaturo, ni blo tk da bi počasi lezel proti delovni temperaturi. No zdaj se pa sploh ne prestavi več, že ko avto ima delovno temperaturo...
A bi to blo kako stikalo temperature?
Lep pozdrav!
Objavljeno: Po sep 15, 2008 8:07 am
Napisal/-a R 34 GT-R
Najbrž je termostat ja, vsaj pri meni je bilo tako, prišel lepo do 90C, ob večji hitrosti pa padal proti 75C.
Objavljeno: Po sep 15, 2008 8:16 am
Napisal/-a dspalir
Ne pri meni ni to problem, lepo drži pol na delovni temperaturi, prej ko je kazal...
Zdaj se pa sploh ne premakne več, pa lahko na mestu laufa 10 minut. Termostat pa mislim da kr vredo dela, ker sem probal cevi ko se ogreva in je lepo ena mrzla druga topla.
Objavljeno: Po sep 15, 2008 8:36 am
Napisal/-a R 34 GT-R
Tudi meni je odpiral, ampak oslabljeno.
Objavljeno: Po sep 15, 2008 10:21 am
Napisal/-a Chip
Pri meni je nekaj casa stal na 0 pa se je potem cez nekaj casa
premaknil ( na hitro) na delovno. Ali pa je z delovne padel na 0.
So na servisu ugotovili da je sel senzor temperature - se je na OBD pokazal
Zamenjal in je mir
Chip
Objavljeno: Po sep 15, 2008 10:46 am
Napisal/-a dspalir
No na tak način dela meni......na hitro iz 0 na 90 stop..
A mogoče veš kje na motorju je ta senzor..
Kolk je pa koštav novi senzor?
Objavljeno: Po sep 15, 2008 11:58 am
Napisal/-a Slicker
nov senzor pride okol 30€.
Objavljeno: To sep 16, 2008 8:16 am
Napisal/-a dspalir
No senzor sem zamenjal in dela brezhibno, cena je pa bla 15 eur..
Zdaj mam pa še eno vprašanje glede nihanja vrtljajev, na križišču...
Ko se mi avto zagreje na delovno temperaturo in ko stisnem sklopko se mi avto par sekund zaganja in ga trese, obratomer niha kot bi laufal po treh celindrih, pol se pa postaji na prave obrate in lepo laufa....
Ko je pa hladen pa obratom lepo pade malo pod 1000 vrtljajev..
Svečke sem menjal zraven glavnega servisa na 120.000 zdaj pa imam 132.000
Lep pozdrav!
Objavljeno: To sep 16, 2008 8:21 am
Napisal/-a sašo5
dspalir je napisal/-a:Zdaj mam pa še eno vprašanje glede nihanja vrtljajev, na križišču...
Ko se mi avto zagreje na delovno temperaturo in ko stisnem sklopko se mi avto par sekund zaganja in ga trese, obratomer niha kot bi laufal po treh celindrih, pol se pa postaji na prave obrate in lepo laufa....
....loputa zapacana (pri teh kilometrih bi že 2x morala bit "pucana")....
Lepo snet, namočit v zato namenjeo tekočino, posušit namontirat nazaj; zdej ne vem kako je s kalibriranjem, če se sama, ali pa jo je potrebno nastavit.....
Objavljeno: To sep 16, 2008 8:37 am
Napisal/-a dspalir
Na žalost sem loputo dal spucat pred 2500 km pa je blo malenkost bolše, sam zdaj je pa nemogoče da bi spet blo zapacano....
Objavljeno: To sep 16, 2008 8:40 am
Napisal/-a sašo5
dspalir je napisal/-a:Na žalost sem loputo dal spucat pred 2500 km pa je blo malenkost bolše, sam zdaj je pa nemogoče da bi spet blo zapacano....
...senzor prostega teka
Sicer bi pa tester tukaj znal povedat, kaj je...
Objavljeno: To sep 16, 2008 8:40 am
Napisal/-a dspalir
Sam je pa kolega pucal z nekim sprejem, ko je avto biv prižgan ja našprical, pol pa dodajal plin da je to spucalo, a to mogoče ni pravi način, da se bi to blo mogoče na kak drug način lotit.
Objavljeno: To sep 16, 2008 8:43 am
Napisal/-a dspalir
A da obstaja senzor prostega teka tut?
Tej pa možno da bi to blo to. Sam mam pa res smolo zadnje cajte.
Prejšnji teden zamenju oljno stikalo, včeraj senzor temperature, a zdaj pa naj bi bil v kurcu ša senzor prostega teka.
Objavljeno: To sep 16, 2008 9:01 am
Napisal/-a Slicker
obrati pogosto nihajo tudi zaradi zanič temperaturnega senzorja. ampak to praviš da si zamenjal, se pravi ne bo to to. loputo se puca tako da se jo sname dol in do čistega spuca z bencinom ali prav zato namenjenim sprejem, nikakor pa ne kar pri prižganem avtomobilu. tako nista naredila nič.
Objavljeno: To sep 16, 2008 9:08 am
Napisal/-a R 34 GT-R
dspalir je napisal/-a:A da obstaja senzor prostega teka tut?
Tej pa možno da bi to blo to. Sam mam pa res smolo zadnje cajte.
Prejšnji teden zamenju oljno stikalo, včeraj senzor temperature, a zdaj pa naj bi bil v kurcu ša senzor prostega teka.
Ali pa regulator prostega teka, kar ti je ljubše

Objavljeno: To sep 16, 2008 9:26 am
Napisal/-a dspalir
Tej bo pa možno da bo spet loputa, bomo probali pol bomo pa vidli ka bo pokazalo, al pa da bo tej senzor prostega teka, ker temperaturno stikalo sem pa zamenjal, in zdaj kaže vredo!
Hvala za odgovore!
Objavljeno: Pe sep 19, 2008 8:43 am
Napisal/-a dspalir
Včeraj sem mal gledo v motor,da bi spucal loputo.
Pa sem vido tam zraven lopute, kk se pravilno reče nevem, se mi zdi da bi lahko bil oddušek olja?
Pride pa vstavljen v cev ko gre na zračni filter. Tisti ima pa tri razdelilce, ena cev gre levo ena na desno ena pa navzdol in tista je pokjena oziroma je čisto narazen.
Je možno da bi tam vleklo kak luft? Da nebi po nepotrebnem pucal lopute, ko sem jo pred kratkim?
Hvala.......LP
Objavljeno: Pe sep 19, 2008 9:04 am
Napisal/-a R 34 GT-R
dspalir je napisal/-a:Včeraj sem mal gledo v motor,da bi spucal loputo.
Pa sem vido tam zraven lopute, kk se pravilno reče nevem, se mi zdi da bi lahko bil oddušek olja?
Pride pa vstavljen v cev ko gre na zračni filter. Tisti ima pa tri razdelilce, ena cev gre levo ena na desno ena pa navzdol in tista je pokjena oziroma je čisto narazen.
Je možno da bi tam vleklo kak luft? Da nebi po nepotrebnem pucal lopute, ko sem jo pred kratkim?
Hvala.......LP
Menjaj. Preventivno pa preveri tudi ostale cevi. Za kater motor pa gre?
Objavljeno: Pe sep 19, 2008 10:07 am
Napisal/-a dspalir
Gre za 1.6 bencin 74. KW Letnik 99.
Tej pa je varianta da zaradi tega nihajo vrtljaji ko obstojim? Deluje ko bi laufal po treh celindrih.
Objavljeno: To sep 23, 2008 10:43 am
Napisal/-a dspalir
Zdaj sem pa jaz dobo tisto cev odduška, pa bi se rad lotil menjat sam...
Nevem, če je gdo že menjal to bi prosil da mi pove kam gre tista cev ko gre naravnost navzdol...
Oddušek cev je razdeljena na tri dele, levo desno, ena pa naravnost navzdol..
Zdaj pa zgleda tk ko da bom mogo vzet dol alternator, ta tista tretja potuje tam spodaj nekje, ker se je ne vidi..
Hvala..