Stran 1 od 1
rjavenje avta
Objavljeno: To sep 16, 2008 4:17 am
Napisal/-a zdralaj
kje se kupi rast-erder ki preprečuje rjvenje avta
Objavljeno: To sep 16, 2008 6:54 am
Napisal/-a nebivedu
Če misliš barvo "paint over rust" jo dobiš v bauhausu, ampak je cena za liter okoli 30 evrov.
Objavljeno: To sep 16, 2008 7:47 am
Napisal/-a hrošč
Da izkoristim temo ko se ze ponuja...s cim je najbolje zascititi ze rjave pikice od kamenckov na havbi? Da se ne bi prevec sirile.
Objavljeno: To sep 16, 2008 8:11 am
Napisal/-a joztom
Verjetno misliš RustEvader elektroniko s katodami. Še najlažje bi tako stvar našel na kakšnem sejmu navtike, to imajo noter ladje.
Objavljeno: To sep 16, 2008 1:57 pm
Napisal/-a Primoz_86
Tisti rust evaderji so nateg in delajo enako dobro kot oni magneti ki jih daš na cevko za bencin in znižajo porabo. Delali bi, če bi bil avto potopljen v vodi
Objavljeno: To sep 16, 2008 5:27 pm
Napisal/-a čare
kolega je to zadevo imel na Z 101 in je bil avto po 10 letih kot nov ,brez pike rje Kvaliteta pleha pri Zastavi vam je pa poznana najbrž tako da zadeva očitno neki dela je pa res da z leti čedalje slabše oz. ko gori tista rdeča dioda stalno je zadeva kaput.Kje pa se to še da dobit pa nimam pojma
Objavljeno: To sep 16, 2008 5:35 pm
Napisal/-a lisko
nebivedu je napisal/-a:Če misliš barvo "paint over rust" jo dobiš v bauhausu, ampak je cena za liter okoli 30 evrov.
Prav tak se reče al ma kako drugo ime? Maš kako slikco?
Objavljeno: Pe sep 19, 2008 1:23 pm
Napisal/-a svadreb
Tukaj dobiš geokatodno zaščito Ganting - enako kot Rust Evader, le da je izdelana v SLO
http://www.ganting.si/ue_g.htm
Objavljeno: Pe sep 19, 2008 2:17 pm
Napisal/-a Templar
Primoz_86 je napisal/-a:Tisti rust evaderji so nateg in delajo enako dobro kot oni magneti ki jih daš na cevko za bencin in znižajo porabo. Delali bi, če bi bil avto potopljen v vodi
Ti nisi mel kemije ali fizike v šoli ali pa nisi poslušal...
Objavljeno: Pe sep 19, 2008 7:16 pm
Napisal/-a Primoz_86
Sem s tehničnega faxa tako da ne mi o fiziki govorit. Tale neumnost (ganting) je bila montirana na enem avtu ki sem ga vozil, pa je bil enako rjast kot vsi ostali istega modela in letnika. Žrtvovane anode se uporabljajo na ladjah in v bojlerjih. Ko se barva olušči, se potem iz anode preko elektrolita (voda) prenese material (cink) na poškodovano mesto. To dela samo od sebe kot baterija in ne potrebuje dovajanja elektrike, cink in ladja sta zato na istem potencialu.
V avtu pa nimaš elektrolita med žrtvovano elektrodo in prasko nekje na karoseriji, tako da teoretično ne more bit nobenega efekta, edino pleh direktno pod elektrodo bo zaščiten v primeru da pride voda zraven. Če bi hotel da bi to delovalo bi moral biti cel avto potopljen v elektrolit, ali pa bi moral čez vse dele karoserije montirat mrežico iz cinka. Kako bo sicer delec materiala iz elektrode splezal recimo do blatnika, če ni elektrolita zraven?
Sicer pa se da delovanje čisto enostavno sprobat, najdite dve plošči pleha 1m x 1m, na eno montirajte ta rust evader, na drugo ničesar in postavite vse skupaj nekam na prosto. Po enem tednu (če bo kaj dežja) boste ugotovili da sta obe plošči enako rjasti
Aja pa tist test na Gantingovi strani je čisto logičen, ker je bila pločevina potopljena v vodo, preko vlage v zraku pa to ne more delovat.
Če bi to res delovalo bi imeli avti to serijsko montirano, saj material za zaščito v stilu rust evaderja stane max10eur, kar je smešno majhen strošek v primerjavi s cinkanjem karoserije.
Objavljeno: Pe sep 19, 2008 9:19 pm
Napisal/-a lisko
Vse lepo in prav.....kaj pa če dežuje? Se pravi na površini je tanka plast vode.....torej delček le lahk pride do tja.....ali pa pozimi kot je v opisu-sol. Veže nase vodo in le ta prevaja....Sicer res kao zakaj ta ceneni izdelek ne vgradijo serijsko.....ampak zakaj potem ne nardijo tud logično gladkih površin sesalnih kolektorjev, če vemo da to prinese določene konje....?
Objavljeno: Pe sep 19, 2008 9:56 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
čare je napisal/-a:kolega je to zadevo imel na Z 101 in je bil avto po 10 letih kot nov ,brez pike rje Kvaliteta pleha pri Zastavi vam je pa poznana najbrž tako da zadeva očitno neki dela je pa res da z leti čedalje slabše oz. ko gori tista rdeča dioda stalno je zadeva kaput.Kje pa se to še da dobit pa nimam pojma
Oh ja kje so te cajti...

Objavljeno: Pe sep 19, 2008 10:26 pm
Napisal/-a Primoz_86
lisko je napisal/-a:Vse lepo in prav.....kaj pa če dežuje? Se pravi na površini je tanka plast vode.....torej delček le lahk pride do tja.....ali pa pozimi kot je v opisu-sol. Veže nase vodo in le ta prevaja....Sicer res kao zakaj ta ceneni izdelek ne vgradijo serijsko.....ampak zakaj potem ne nardijo tud logično gladkih površin sesalnih kolektorjev, če vemo da to prinese določene konje....?
Elektrode pridejo montirane v motornem prostoru na blatnikih in v prtljažniku torej so vedno na suhem. Tudi rja na avtu, ki sem ga omenil potrjuje da ta zaščita ne dela, pa je bil sistem popolnoma delujoč (led diode so žmigale in oni drat se je vlekel za avtom).
Objavljeno: Pe sep 19, 2008 10:39 pm
Napisal/-a gepl83
če nočeš da ti avto ne rjavi, ne kupi opla starejšega od 2000 letnik, lade al pa golfa3.
