Stran 1 od 1
Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 2001, menjava karterja
Objavljeno: Po sep 22, 2008 7:30 am
Napisal/-a fiat01
Pozdravljeni,
že naslednji dan po nakupu omenjenega avtomobila, mi je uspelo prebiti karter (prehitro čez ležečega policaja).
Sedaj me zanima, koliko ur je realno potrebno za demontažo in ponovno montažo karterja, in kdo bi bil to v okolici Kranja (mogoče do LJ) pripravljen to čimceneje storiti. Karter je menda sicer mogoče zavariti. Ob tem bi menjal še oljni filter in olje.
Trenutno imam avto pri pooblaščenem serviserju v Kranju, a želi za kompleten postopek 400€+. Je to res sprejemljiva cena? Menda je potrebno odstraniti izpuh, menjalnik in polosovino, mogoče še kaj.
Mimogrede, ali kdo ve, ali pri tem avtomobilu servo zavore delujejo, če motor ne teče? Moral ga bom namreč vleči s vrvjo, zato sprašujem.
Hvala za informacije!
Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 2001, menjava karterja
Objavljeno: Po sep 22, 2008 8:18 am
Napisal/-a bk206
če avto ne laufa tud zavore nebojo delale ostane ti samo ročna !! se mi pa tud 400€ + zdi zelo veliko za takšno popravilo !
moje osebno mnenje pa upam da boš čimprej rešu problem !
l.p.
Objavljeno: Po sep 22, 2008 10:51 am
Napisal/-a Primoz_86
Ponavadi ni treba menjalnika pa polosovine dol jemat, sicer ne vem točno kako je pri tvojem motorju. Stran se vzame le izpuh če gre pod karterjem.
Če bo treba res menjalnik dol vzet bi bilo dobro še sklopko spotoma zamenjat, da se ne bo čez recimo 20kkm spet menjalnik dol jemalo
Objavljeno: Po sep 22, 2008 11:01 am
Napisal/-a fiat01
To, da bo potrebno dol jemati cel kup stvari, mi je rekel serviser, ki pa lahko tudi nateguje. Sam se ne spoznam na te zadeve, zato raje tukaj vprašam. Po internetu nisem zasledil, da bi bila menjava karterja tako dolgotrajna zadeva (menda je več kot za 12 ur dela).
Sklopka je bila pa zamenjana 10K km nazaj (sedaj jih ima avto 140K).
Objavljeno: Po sep 22, 2008 11:47 am
Napisal/-a lublancan
pri avtomobilih tipa punto za zamenjavo karterja rabiš kakšno uro in še to če so šraufi od auspuha res rjavi
karterja se ne splača varit ampak je bolje dobiti rabljenega - v italiji za drobiž 10-20 eur verjetno
je pa pri tvojem avtu treba snet zaščito motorja in izpuh obvezno, za polosovino pa nism prepričan kako gre - verjetno jo je treba snet samo s kolesa in ne tudi ven iz menjalnika
Objavljeno: Po sep 22, 2008 12:09 pm
Napisal/-a tristan01
fiat01 je napisal/-a:To, da bo potrebno dol jemati cel kup stvari, mi je rekel serviser, ki pa lahko tudi nateguje. Sam se ne spoznam na te zadeve, zato raje tukaj vprašam. Po internetu nisem zasledil, da bi bila menjava karterja tako dolgotrajna zadeva (menda je več kot za 12 ur dela).
Sklopka je bila pa zamenjana 10K km nazaj (sedaj jih ima avto 140K).
Kot so ti že povedali s tem ni veliko dela. forda sicer še nisem razdiral, je pa tako, da za menjavo karterja snameš zaščito pod motorjem (10 min dela) razdreš izpuh če je speljan pod karterjem ali pa snameš polos če je potrebno. To je vse delo. Karter je pod blok pritrjen z nekaj vijaki (cca 10). Cena 400€ je kar huda. Je pa vprašanje koliko stane nov karter na pooblaščenem servisu. Ob tem pa računaj da ti bodo naredili še kompleten servis (olje in filtri). Za pooblaščen servis sicer norma 12 ur ni logična, definitivno pa cena ni astronomska. Servis, nov karter + tesnilo karterja in nekaj ur dela. Res pa je da med brati lahko z rabljenim karterjem zadevo popraviš vsaj pol ceneje.
LP Tristan01