Stran 1 od 1
clio 1.8 16v ne vžge
Objavljeno: Po sep 22, 2008 11:56 am
Napisal/-a napi
Imam rahel problem že pred nekaj časa sem si kupil tega cliota ker mi je bil pač všeč. Ko sem si ga kupil sem se normalno pripeljal iz ljublane na štajersko bp. Z njim sem se vozil čist normalno le ko sem hotel naglo pospešit se je avtu zmešalo in je začel cukat in ugaševat ko zmešan. Potem se z njim nisem vozil kak teden ali dva, ga vžgem in normalno dela le pri visokih obratih mi je ugaševal. nato sem ga postavil v garažo za kak mesec se spet odločim da se bom malce peljal z njim avto takoj vžge toda takoj ugasne, ponovim vajo spet isto in še enkrat in ekrat dokler nisem spraznil akumolatorja. najprej sem posumil na pumpo, toda se normalno sliši da zalaufa. Potem sem vzel dol filter goriva poln bencina. iszpraznim filter in znava vžigam avto spet grem do filtra da vidim če je kaj bencina not in vzamem šlafek ki je za filtrom dol in je v njem bil tak pristisk bencina da sem še zdaj cel moker. A je to normalno? Ima kdo kakšno idejo kaj bi blo narobe?
Objavljeno: Po sep 22, 2008 12:04 pm
Napisal/-a Primoz_86
Pumpa naredi ene 4 bare pritisa, ima tudi nepovratni ventil vgrajen, tako da je tudi pri ugasnjenem avtu sistem pod pritiskom
Objavljeno: Po sep 22, 2008 1:43 pm
Napisal/-a fičfirič
Ugibam.....tuljava? če maš kako šanso iz kakega drugega clija jo zamenjaj ter probaj.LAhko tudi je tudi kak okvarjen senzor pretoka zraka, kaka vakumska cevka ki gre do senzorja. Nazadnje je lahko pa tudi sam računalnik ali inektor (a neverjamem).
Poročaj ....
Objavljeno: Po sep 22, 2008 2:54 pm
Napisal/-a napi
Tuljava po moje da ni saj avto popolnoma normalno zalafua. Bolj pa mi je sumljiv senzor pretoka zraka (če mislim prav to je tista mala stvarca na levi strani zgoraj gledano proti vozilu). Če bi le imel možnost kje dobiti druge dele jih z veseljem montiram tako pa... če se najde kdo ki jih ima... pm
Objavljeno: Po sep 22, 2008 3:14 pm
Napisal/-a sebaveh
Mislim da je bilo že nekajkrat na tem forumu omenjeno glede senzorjev vžiga - oziroma položaja glavne gredi. Naj bi bili problematični.
Objavljeno: Po sep 22, 2008 3:32 pm
Napisal/-a Svizec:)
Probaj pogledat še svečke in kable in senzor odmične gredi -Če ga sploh ima.

Objavljeno: Po sep 22, 2008 4:17 pm
Napisal/-a napi
Po nekaj urnem preletavanju foruma se tudi meni zdi da je to senzor vžiga. Lokacija le tega? Približen strošek? Če ni preveč drag si ga grem kupit, ker na žalost ne poznam nikogar ki bi imel rezervnega doma, sj če nebo to to jim ga nesem nazaj pa kaj dugega vzamem v tgovini ven kako olje al pa kaj.
Trenutno si dol vlečem Dialogys a je to kaj podobnega kot etka za vw?
Objavljeno: Po sep 22, 2008 5:09 pm
Napisal/-a SpeedyRS
Ja Dialogys je isti šmorn, kot tisto za VW. Drgač čestitam za nakup 16v, želim ti veliko užitkov z njim.
Objavljeno: Po sep 22, 2008 5:21 pm
Napisal/-a SAVINJCAN
SpeedyRS je napisal/-a:Ja Dialogys je isti šmorn, kot tisto za VW. Drgač čestitam za nakup 16v, želim ti veliko užitkov z njim.
užitkov v popravljanju
Objavljeno: Po sep 22, 2008 5:59 pm
Napisal/-a napi
sicer mam doma clota 1.2 be l 96. paše kak del mogoče? vsaj senzor?
Objavljeno: Po sep 22, 2008 6:24 pm
Napisal/-a Žiiga
senzor mrtve točke in tud tuljava sta ista. No, senzor zna imeti drugačen konektor

Objavljeno: Po sep 22, 2008 6:56 pm
Napisal/-a Žiiga
bom kar tukej še za druge (ti verjetno tudi spremljaš). Vžigalna tuljava se nahaja la sovoznikovem delu motornega prostora in je privijačena z dvema maticama na levo košaro. Nanj gre kabel, ki vodi do razdelilne kape ter še dva konektorja.
Potem je tu še senzor mrtve točke. Tega pa najdemo na zgornjem delu menjalnika čist zraven bloka. Prepoznamo ga predvsem po kovinskem nosilcu, ki je z dvema vijakoma privijačen na menjalnik ter črno plastično kapico, v kateri je magnet, ki služi za "štetje" zobov vztrajnika in tako prepozna pozicijo le tega.
(na sliki ga boš našel tam kje so rjavi zobje, trenutno pa je bil demontiran)
Objavljeno: Po sep 22, 2008 8:11 pm
Napisal/-a napi
Slučajno ko sem iskal in pregledoval senzor sem na uplinjaču kjer se nahaja tista rdeča škatlica (vrjetno kak regulator kolk plina se dodaja) sem na konektorju ki je na njo priklučen opazil 3 kable ki so bili čisto prepareti dva sta se celo stikala začasno sem jih ločil mal povil in voila avto spet pali. Kaj češ avto ni nov in tudii plastika sčasoma prepari.
Spet bo veselica na cesti

Objavljeno: Po sep 22, 2008 8:21 pm
Napisal/-a Žiiga
Tista škatljica je potenciometer lopute. Samo za informacijo, uplinjač je v tem avtu nadomestil elektronski vbrizg goriva preko 4 injektorjev. Tisto sta le dve loputi. Je pa dokaj pogosta napaka tega motorja, da se izolacijo obgloda. Menjava senzorja je pa vse prej kot poceni

Objavljeno: Sr feb 03, 2010 6:20 pm
Napisal/-a tropsky
Da ne odpiram nove teme.
Kot sem že v prejšnem postu pisal (napi= jaz prijavljen pod bratovem imenom) je bila izolacija uničena na senzorju lopute in je bilo to poglavitni razlog za moje križe in težave.
A jaz seveda nebi bil jaz če nebi imel novih. Sedaj že sicer kar nekaj časa nazaj sem ta prečudovit motor spravil med uničene (don't ask) in bil prisiljen kupit drugega (oz 3. za ta avto) in sicer ne od cliota ampak od R19. Motor je že sicer lepo v avtu vndar še ni prikloplen na štrom, ker bi rad sedaj ko je končno priložnost zamenjal komplet inštalacijo oz kar je od nje ostalo. Izolacija je hudo načeta in prepareta nekateri kabli je celo nimajo več.
In sedaj sprašujem če je kdo od vas pripravljen to storit(menjava vsega kablovja +3/4 konektorjev) in koliko približno takšen poseg stane.
Objavljeno: Sr feb 03, 2010 8:09 pm
Napisal/-a trio adio
jaz ti prodam komplet inštalacijo za to mašino oz. ti prodam kar celo mašino z menjalnikom.LP
Objavljeno: Če feb 04, 2010 12:10 pm
Napisal/-a tropsky
če mi jo zmontiraš jo pa kupim, ker sam malo vrjetno da se bom lotil, mogoče če si bom res vzel čas, drugače pa...
Objavljeno: Pe feb 05, 2010 9:01 am
Napisal/-a trio adio
uff...težko k še svojo 16 ventilarco rihtam.drgač bi se pa dal kej zment.sporoč na PM če si resen.