Stran 1 od 1
Glavni servis
Objavljeno: Če sep 25, 2008 4:38 pm
Napisal/-a nord
A mi lahko nekdo pove na koliko kilometrov se opravljajo servisi na Škodi Octaviji 1.9 TDI (mislim da je enako za vsa vozila s tdi motorji) kaj zajemajo in enako tudi kdaj je glavni servis in kaj se servisira takrat.
Hvala
Objavljeno: Če sep 25, 2008 5:04 pm
Napisal/-a mevden
ne. ni enako za vse 1.9 tdi motorje.
bodi bolj natančen, moč motorja, letnik
prvi tdiji na octavijah 90km, so meli na 60 000km glavni servis.
v knjigi sicer piše na 90 000km, ampak so potem zmanšali na 60 000km. zgleda da so bili problemi pred 90 000km.
Objavljeno: Če sep 25, 2008 6:47 pm
Napisal/-a čare
vsa fora je v jermenu ki je za interval na 90 tkm "ojačan" pašeta pa obe varijante gor,tako da če te bojo spraševali kater jermen rabiš reči da od 99 letnika dalje pa bo sigurno 90 tkm zdržal.Ne pozabi pa na vse vodilne role in šponar ter vodno pumpo!!
Objavljeno: Če sep 25, 2008 7:12 pm
Napisal/-a fare
90.000km: glavni jermen pa mikro jermen, vsi napenjalci, olje, vsi filtri(oljni, naftni, zračni, kabinski), vodna pumpa in nova hladilna tekocina,
na 180.000km vse to in tudi zavorno olje.
lp
Objavljeno: Če sep 25, 2008 8:02 pm
Napisal/-a Mgajvr
poleg vsega tega pa preveri še komplet zavore. ne samo olje ampak tudi diske in ploščice pa svetujem še preventivni pregled amortizerjev in vzmeti. ker majo taprve oktavije slabe vzmeti in rade pokajo.
Objavljeno: Če sep 25, 2008 9:32 pm
Napisal/-a abbe
fare je napisal/-a:90.000km: glavni jermen pa mikro jermen, vsi napenjalci, olje, vsi filtri(oljni, naftni, zračni, kabinski), vodna pumpa in nova hladilna tekocina,
na 180.000km vse to in tudi zavorno olje.
lp
zavorno olje se menja na vsaki dve leti,neglede na prevozene kilometre.
drgac pa mislm da avtor sprasuje tut po osnovnih servisih.ki mislim da so pri vseh dti-jih isti na 15.000 km.
eni avti pa majo tudi long life pa je na 30.000 km,sam tega ne priporocam
Objavljeno: Pe sep 26, 2008 8:55 am
Napisal/-a tristan01
abbe je napisal/-a:fare je napisal/-a:90.000km: glavni jermen pa mikro jermen, vsi napenjalci, olje, vsi filtri(oljni, naftni, zračni, kabinski), vodna pumpa in nova hladilna tekocina,
na 180.000km vse to in tudi zavorno olje.
lp
zavorno olje se menja na vsaki dve leti,neglede na prevozene kilometre.
drgac pa mislm da avtor sprasuje tut po osnovnih servisih.ki mislim da so pri vseh dti-jih isti na 15.000 km.
eni avti pa majo tudi long life pa je na 30.000 km,sam tega ne priporocam
Zadeva ne bo čisto držala. Trenutno vozim službeno Octavio, letnik 2008, in ima variabilni interval glede na režim vožnje. Vse o tem pa piše v servisni knjigi posameznega vozila, kjer je nalepljena nalepka s kodami opreme in nastavitev vozila. Škoda konkretno za TDI motorje pozna tri različne servisne intervale 15.000, 30.000km ali variabilnega glede na režim vožnje. Za starejše letnike pa obvezno preveri v servisni knjižici.
Lp Tristan01
Objavljeno: To sep 30, 2008 3:42 pm
Napisal/-a noctiferia
ali mi lahko kdo pove kdaj se opravi drugi veliki servis prvi je bil pri 90000km kaj pol drugega se opravi pri 170 do 180000km avto je megane 1.6 16v l.2001
Objavljeno: To sep 30, 2008 4:02 pm
Napisal/-a miko 55
da
Objavljeno: Ne feb 08, 2009 9:01 pm
Napisal/-a Markos
Zdravo,
imam pa Seat Alteo 1.9 tdi 105KM, letnik 2004. V kratkrm bom imel 90000km. Motor je verzije BJB (pravijo, da je ta podatek pomemben).
Ali je pri teh kilometrih prvi glavni servis in s tem povezani večji stroški kot do sedaj na rednih servisih? Sem slišal, da je taveliki servis pri 120000km. Zdej pa ne vem, kaj je res.
Torej, če imam pri 90000km glavni servis, kaj pa vse zamenjajo, poleg olja, filtra za olje in kabinskega filtra?
A mogoče še kdo ve, kolk denarja moram pripravit?
Hvala
Objavljeno: Ne feb 08, 2009 9:10 pm
Napisal/-a chevy
Vse piše v servisni knjižici in navodili, smo odpret jo je potrebno. Sedaj je odvisno ali boš peljal na Seat servis ali h kakšnemu popoldancu - slednja je bolj poceni.
Velik servis pa zajema:
-olje v motorju
-olje v menjalniku
-zavorno olje
-zračni filter
-oljni filter
-svečke in kabli (če je benzinc)
-vodna pumpa
-natezalci
-jermeni
-kakšna tesnila od pokrova ventilov in pa karterja ,če kje spušča
-kontrola zavornega sistema ter vseh gibljivih delov
Okvirno bi te prišlo (delo + material) tam nekje od 300-400 €.
lp