Stran 1 od 1

Pojemanje in ojačanje električnega toka med vožnjo

Objavljeno: Če sep 25, 2008 6:21 pm
Napisal/-a joannes
Najprej en lep pozdrav vsem uporabnikom in se že vnaprej opravičujem za neroden besednjak, ki je posledica neznanja.

...skratka gre za Hyundai Accent (1999), kar verjetno niti ne igra nobene vloge, stvar je pa taka, da ko se nekaj časa peljem, mi kar naenkrat močneje zasveti armaturka, frekvenca pri ventilatorju se poveča, luči močneje zažarijo, medtem ko se mi pa avtoradio izklopi (izgubi štrom) in kar je najbolj čudno-zamori mi mašino, kot bi naprimer prižgal klimo.

To traja cca. 15 sekund, potem pa se vse omenjene spremembe vrnejo v prejšnje stanje.

Saj avto bom valjda peljal k avtoštromarju, zanima pa me, če kdo kaj ve, kaj bi lahko bilo? Sicer se bojim, da mi ne bo elektrčno napeljavo enkrat skurilo.

Hvala za vsak smiselen prispevek v tej temi in lepo bodite.

Objavljeno: Če sep 25, 2008 8:18 pm
Napisal/-a Primoz_86
Regler na alternatorju ga serje, popravi čimprej, da ne bo še kaj drugega crknilo.

Objavljeno: Če sep 25, 2008 9:22 pm
Napisal/-a im nobody
mam jz isti problem na tipotu pol pa ko je tok večji mi zapre elektroventil na frgazerju pa je moč občutno manjša.a je regler težko zamenjat?

Objavljeno: Pe sep 26, 2008 12:24 am
Napisal/-a Primoz_86
Ma ni težko, morda boš edino spajkalnik rabil, ker ne vem kako imaš narejeno, sam verjetno imaš na konektorje. Nahaja pa se na zadnji strani alternatorja, tako da ga ni treba razstavljat

Objavljeno: So sep 27, 2008 10:15 am
Napisal/-a joannes
Res hvala za informacijo, ko bo zrihtano bom pa javil kako in kaj.

Fajn bodita.

Objavljeno: Sr okt 08, 2008 10:15 am
Napisal/-a joannes
...kot obljubljeno poročam o rešitvi problema.

Peljal sem na servis, kjer so mi torej zamenjali regler.

Med vožnjo je bila sicer napetost tudi 16V in več, tako da mi je že iz akumulatorja ven metalo vodo.

Peljal sem torej na pooblaščeni servis, tako da verjamem, da sem regler pač preplačal in sicer me je prišel 85 EUR + delo (1,5 ure).

Pa lepo bodite.