Stran 1 od 2
avto močno kadi
Objavljeno: Sr okt 01, 2008 8:42 pm
Napisal/-a Svizec:)
Pozdravljeni!
Imam resen problem

avto kadi kot star traktor!!
Pred kratkim je bila glava motorja sneta ventili so bili zbrušeni ,menjani tefloni,ter ostala tesnila.Avto je čez 150Km pričel močno kaditi-belo moder dim (kuri olje)
Olje in voda se ne mešata ni nobene emulzije.Motor je 1.5 16v bencin-Mazda

Objavljeno: Sr okt 01, 2008 9:06 pm
Napisal/-a HOLLAND
Očitno je spet oz. že prebilo tesnilo glave.
Objavljeno: Sr okt 01, 2008 9:14 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Predvidevam da je bila glava motorja pravilno privita........ in tesnilo kvalitetno. V vsakem primeru pa morate še enkrat sneti glavo motorja.
Lep pozdrav
Objavljeno: Sr okt 01, 2008 9:21 pm
Napisal/-a lisko
V čem je sploh bil point da se je prvič menjalo tesnila in teflone?
Se je ob menjavi teflonov menjalo tudi vodila ventilov?
Re: avto močno kadi
Objavljeno: Sr okt 01, 2008 9:29 pm
Napisal/-a sašo5
Svizec:) je napisal/-a:Pozdravljeni!
Imam resen problem

avto kadi kot star traktor!!
Pred kratkim je bila glava motorja sneta ventili so bili zbrušeni .....
....vse delo je bilo zaman, če ni bila še glava v "v mašini"......(obvezno je treba "glavo" potegnt" oz. preverit na "drepanku")
Re: avto močno kadi
Objavljeno: Sr okt 01, 2008 10:42 pm
Napisal/-a monster_d
sašo5 je napisal/-a:Svizec:) je napisal/-a:Pozdravljeni!
Imam resen problem

avto kadi kot star traktor!!
Pred kratkim je bila glava motorja sneta ventili so bili zbrušeni .....
....vse delo je bilo zaman, če ni bila še glava v "v mašini"......(obvezno je treba "glavo" potegnt" oz. preverit na "drepanku")
Eni rajsi prisparajo 20eurov pa pol se enkrat dajo denar za demontazo glave, upam da v tem primeru ni sparal.
Objavljeno: Če okt 02, 2008 5:18 am
Napisal/-a hribko
vrjetno niste glave zbrusli al pa vsaj preverili če je ravna
Objavljeno: Če okt 02, 2008 5:13 pm
Napisal/-a Svizec:)
Hm ja glava je bila privita po navodilih iz avtodate tesnila pa so bila elring-ova
primaterialu ni bilo kaj za šparat ker mislim da so ta tesnila kar kvalitetna? ali pač?
Objavljeno: Če okt 02, 2008 5:22 pm
Napisal/-a hribko
saj ni problem v tesnilu,problem je v tem,če ste glavo zravnali.
če je glava rahlo zvita,nebo tesnilo nobeno tesnilo(kakršnekoli znamke)
Objavljeno: Če okt 02, 2008 6:45 pm
Napisal/-a Strokovnjak
O brušenju glave pa ne duha ne sluha ...
Objavljeno: Če okt 02, 2008 8:10 pm
Napisal/-a hribko
Strokovnjak je napisal/-a:O brušenju glave pa ne duha ne sluha ...
ja saj,pomoje je to problem
Objavljeno: Če okt 02, 2008 9:40 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Ja mogoče sem narobe razumel, v prvem postu je pisalo, da so bili urejeni ventili in zamenjani tefloni in samoumnevno je da je bila glava poravnana "brušena". Tako sem sklepal, da je bila narobe previta ( preveč, premalo ali po napačnem vrstnem redu ) ali pa domače tesnilo, ker je dejstvo da je tesnilo spet zanič.
Torej v koliko niste sam opravljal posega v motor peljite nazaj mojstru, ki je to delal.
Lep pozdrav
Objavljeno: Če okt 02, 2008 9:41 pm
Napisal/-a lisko
Ali pa druga zgodba.....avto se je pošravfal zaradi tega ker je pil olje....zanič so bili tefloni in vzela se je glava dol.
Pri menjavi teflonov se ni preverlo zračnosti vodil ventilov, le ta so bila izrabljena tako da ventil pleše po vodilo in tako uniči teflone. Če v takem primeru mennjaš samo teflone bo avto slej kot prej spet začel kadit.....guma na teflonu je kot nova dost prožna da se plesanju ventila podaja.....ob parkratnem segretju na delovno temparaturo in kopanju v olju pa le ta malo otrdi in avtek začne veselo pit olje.....
Zato sem tudi v prejšnem postu vprašal zakaj je sploh bilo šravfano oz. zakaj se je snela glava.
Objavljeno: Pe okt 03, 2008 8:02 am
Napisal/-a Svizec:)
Ja sem vprašal mojstra če je dal glavo ravnat pa je rekel če ni bil motor pregret potem ni potrebno glave ravnat pa tudi pri toplem motorju niglave odvijal da je nebi zvilo.Kaj se pa tiče vprašanj zakaj je bilo potrebno glavo dol jemat pa lahko povem da je jermen preskočo (za tri zobe)pa je uničlo teflone -jih vsaj poškodovalo tako da je smotrno da se nardilo tudi to,kaj se pa tiče vodil ventilov pa nimajo nobene pretirane zračnosti-ventil v vodilu se ne premika po horizontali.Hja tako da semo prišli do zaključka da je glava zvita ali da je tesnilo popustilo,ker ko odvijem svečke so vse štiri črne -sajaste.

Objavljeno: Pe okt 03, 2008 8:28 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Svizec:) je napisal/-a:J
a sem vprašal mojstra če je dal glavo ravnat pa je rekel če ni bil motor pregret potem ni potrebno glave ravnat pa tudi pri toplem motorju niglave odvijal da je nebi zvilo.Kaj se pa tiče vprašanj zakaj je bilo potrebno glavo dol jemat pa lahko povem da je jermen preskočo (za tri zobe)pa je uničlo teflone -jih vsaj poškodovalo tako da je smotrno da se nardilo tudi to,kaj se pa tiče vodil ventilov pa nimajo nobene pretirane zračnosti-ventil v vodilu se ne premika po horizontali.Hja tako da semo prišli do zaključka da je glava zvita ali da je tesnilo popustilo,ker ko odvijem svečke so vse štiri črne -sajaste.

Pa kje najdete take majstre? Glava se vedno ali poravna, ali pa vsaj preveri, če je zvita....in ne glede na to, ali je bil motor pregret ali ne...
LP!
Objavljeno: Pe okt 03, 2008 10:09 pm
Napisal/-a rnisan
Svizec:) je napisal/-a:Ja sem vprašal mojstra če je dal glavo ravnat pa je rekel če ni bil motor pregret potem ni potrebno glave ravnat pa tudi pri toplem motorju niglave odvijal da je nebi zvilo.Kaj se pa tiče vprašanj zakaj je bilo potrebno glavo dol jemat pa lahko povem da je jermen preskočo (za tri zobe)pa je uničlo teflone -jih vsaj poškodovalo tako da je smotrno da se nardilo tudi to,kaj se pa tiče vodil ventilov pa nimajo nobene pretirane zračnosti-ventil v vodilu se ne premika po horizontali.Hja tako da semo prišli do zaključka da je glava zvita ali da je tesnilo popustilo,ker ko odvijem svečke so vse štiri črne -sajaste.

Meni je tudi jermen preskoču, avto ni zakuho, glava se je pa vseeno dala ravnat...
Objavljeno: So okt 04, 2008 6:23 am
Napisal/-a hribko
če je že razdiral bi vsaj lahko preveril kako in kaj je z glavo

joj joj joj
pelji mu ga nazaj in naj ti popravi tako kot mora,ali pa še boljše,pelji k drugemu mehaniku in naj on poravna račun
Objavljeno: So okt 04, 2008 8:15 am
Napisal/-a Strokovnjak
Potemtakem se čudim, da ni nazaj namestil kar starega tesnila glave. Jaki majstri, res!

Mimogrede, sedaj bo obvezno treba menjati še vijake od glave, če jih niste že prej ...
Objavljeno: So okt 04, 2008 9:41 am
Napisal/-a Žiiga
jermen preskoču -> uničlo teflone?

in to za tri zobe, kaj pa ventili? se pri tem motorju ne srečajo? Sicer mi pa ni jasno kaj imajo tefloni veze pri motorju iz faze

Objavljeno: So okt 04, 2008 6:47 pm
Napisal/-a Svizec:)
T.i. poznavalec foruma povej mi kaj se dogaja pri drugem taktu motorja.Motor stiska mešanco kisika in goriva in kaj se zgodi ko pride do zgornje mrtve točke vžig a ne.Če upoštevamo dejstvo da je jermen preskočo za tri zobe to pomeni ,da skoraj vso kompresijo porine skozi še odprte ventile-vodila nakoncu pa tudi teflone a ne
Lep pozdrav

pa brez zamere