Stran 1 od 1
audi 80 1.9 TDI
Objavljeno: Pe okt 03, 2008 3:31 pm
Napisal/-a zikii84
mam en mali problemcek ce mi lahk kdo pomaga namrec zvecer sem zaklenil avto z daljincu zjutri ga pa nisem mogel odklenat pa sem moral na kljuc sem mislil da je baterija in kupil novo pa negre a kdo ve kje bi lahk bil senzor za daljinsko mogoce je on crkno al ka ne vem hvala za bilo kakrsno pomoc

Objavljeno: Pe okt 03, 2008 4:11 pm
Napisal/-a soso
Na mojem avtu (ni audi 80) je kabel na centrali za daljinsko imel slab kontakt, so narazen vzeli ,ščistli in zdaj dela.
Lp
Objavljeno: Po okt 06, 2008 5:24 pm
Napisal/-a zikii84
a je ze kdo imel dizla in taksne tezave ko se vozim mi zacne menjalnik tresti in nato celo avto tek zgleda kot da bi cukal ampak ne ko mu dam vec plina pa neha in potem spet zacne ko drzim gas normalno ka nej nardim a se da to popravt al ka
Objavljeno: Če okt 09, 2008 8:28 am
Napisal/-a valvoline
zikii84 je napisal/-a:a je ze kdo imel dizla in taksne tezave ko se vozim mi zacne menjalnik tresti in nato celo avto tek zgleda kot da bi cukal ampak ne ko mu dam vec plina pa neha in potem spet zacne ko drzim gas normalno ka nej nardim a se da to popravt al ka
Mogoče gumljasti nosilci motorja oz buferji hin ????
Sam sem imel audi 80 1.9 TDI l93 več k 3 leta. Prava makina. Z njim prevozu 120.000km in ga prodal z 370.000 gor na števcu. Avto je še vedno šel k šus. Kupu golfa3 od 1vega lastnika1.9d ,fajn priložnost in zato ga prodal. Drugače ga ne bi. Zihr bi še 200.000 lahka naredu brez težav

Objavljeno: Če okt 09, 2008 10:11 am
Napisal/-a Skull23
zikii84 je napisal/-a:a je ze kdo imel dizla in taksne tezave ko se vozim mi zacne menjalnik tresti in nato celo avto tek zgleda kot da bi cukal ampak ne ko mu dam vec plina pa neha in potem spet zacne ko drzim gas normalno ka nej nardim a se da to popravt al ka
ja pogledat je treba nosilce motorja in menjalnika. lahko bi pa bla tudi sklopka hin, samo bi ti treslo ko speljuješ...
Objavljeno: Če okt 09, 2008 3:27 pm
Napisal/-a zikii84
hvala za nasvet sam sem menjo vse nosilce na motorju in menjalniku,obe axi,kineticne zglobe,naftni filter,pa mi se kr to dela,sklopka tud ni ker normalno speljuje.
Lp!
Objavljeno: Če okt 09, 2008 4:52 pm
Napisal/-a valvoline
zikii84 je napisal/-a:hvala za nasvet sam sem menjo vse nosilce na motorju in menjalniku,obe axi,kineticne zglobe,naftni filter,pa mi se kr to dela,sklopka tud ni ker normalno speljuje.
Lp!
Potem pa kompresijo zmeirit in preverit šobe. Lahka da ti en cilinder ne dela pr manjših obratih. A ti piha mašina ven fejst k odpreš čep za olje. Če je potem ni kompresije pr enem( ali več ) cilindru. Upam da ni to razlog. Kaj pa zjutraj,a kadi avto precej belo-sivkastega dima dokler se segreje mašina.
Objavljeno: So okt 11, 2008 10:57 am
Napisal/-a zikii84
Valvoline zadel si v polno Ja piha mi fejst pa zjutri ko vzgem je belo-sivkast dim ko je hladen ce mu stisnem gas do konca mi pa pride crn dim in saje ostanejo na tleh ce je cilinder zanic pol bi moral kupit nov blok motorja ali bi kej pomagalo ce bi mu naredo generalko mas kako idejo ka bi najbolje blo za nardit za kompresijo bil sem pri enem mehaniku in pravi da se na dizlu ne da zmerit kompresije ces da se na porabi olja vidi kaksna je masina men pa se pol litra ne spije na 1000 km.
Lp!
Objavljeno: So okt 11, 2008 11:24 am
Napisal/-a valvoline
zikii84 je napisal/-a:Valvoline zadel si v polno Ja piha mi fejst pa zjutri ko vzgem je belo-sivkast dim ko je hladen ce mu stisnem gas do konca mi pa pride crn dim in saje ostanejo na tleh ce je cilinder zanic pol bi moral kupit nov blok motorja ali bi kej pomagalo ce bi mu naredo generalko mas kako idejo ka bi najbolje blo za nardit za kompresijo bil sem pri enem mehaniku in pravi da se na dizlu ne da zmerit kompresije ces da se na porabi olja vidi kaksna je masina men pa se pol litra ne spije na 1000 km.
Lp!
Seveda se da kompresijo zmerit. če je recimo več k 23,24 je še v redu. Če je med 20-23 je ta cilinder kritičlen,če pa je manj je kaput. Pa ni mus da je cilinder. Lahka je okrušen al pa počen kakš ventil pa da tja zgublja kompresije,lahka je glava tut nekje počena pr ventilih. Možno je več vzrokov. zato pa je treba najprej kompresije zmerit da veš na čem si. Moj ex golf2 je tut pihal fejst pa žr 1l na 1000km olja prevožene skoraj 500.000 pa je še vedno šu kot raketa. Če ti olja ne nuca več k pol litra na 1000km potem dvomim da je kaj narobe z blokom. Prej kakšna šoba,bosch crpalka al pa glava za porihtat. če bo pokazal v redu kompresijo pol je težava pr šobah al pa bosch crpalko. Kaj pa egr ventil. Probaj tega spucat pa poglej. Dosti povedanega okrog tega tle na forumu. Če pa pokaše pr kakšnem cilindru slabo kopresijo potem ni druga k da se motor razdre in pogleda kje je vzrok da ni kompresije.