Stran 1 od 7

Mast za vodila na zavornih čeljustih

Objavljeno: To okt 07, 2008 10:48 am
Napisal/-a vinci
Rabim mast s katerimi bi namazal vodila na zavornih čeljustih.Mora biti temperaturno odporna da ne rata vsa tekoča.Slišal sem da ima ATE neko mast za vodila pa me tudi zanima kje jo prodajajo?

Hvala.

Objavljeno: To okt 07, 2008 11:15 am
Napisal/-a abbe
po meni znanih informacijah lahku uporabis samo ate mast ker druge masti napihnejo gumice.
kje bi jo dobu.v ksni rtrgovini z mazili al pa v ksni z avtodeli bi tut znal met

Objavljeno: To okt 07, 2008 11:32 am
Napisal/-a sašo5
..nič drugega kot grafitna mast (zelo natanko)

P.S lahko tudi s navadnim svinčnikom (recimo B) lepo "pobarvaš" preverjena zadeva in deluje......

Objavljeno: To okt 07, 2008 11:44 am
Napisal/-a vinci
Hvala za odgovore.Sem našel od ATE mast temperaturno odporno namenjeno za mazanje vodil itd.Tako da jo grem kupit.Hvala še enkrat.

Objavljeno: To okt 07, 2008 11:51 am
Napisal/-a Primoz_86
Kaj pa bakrena mast?

Objavljeno: To okt 07, 2008 12:32 pm
Napisal/-a joztom
Če misliš vodila, ki so pod malimi gumijastimi mehovi in pa montažo prašnih gumic, se mažejo samo z brezkislinsko specialno mastjo (ATE ali Castrol) To je poceni zadeva, modra tuba, imajo jo pa povsod, npr. Samming v hali A ali Potokar. Za zadnje ploskve ploščic in pa utor, v katerem se giblje ploščica, pa se uporablja keramična ali bakrena mast, odporna na temperaturo, ponavadi do 1200°C. Ta mast je tudi na tenko na vijakih za kolesa in konusu vijaka.

Objavljeno: So apr 03, 2010 11:46 am
Napisal/-a /miha\
joztom je napisal/-a:Če misliš vodila, ki so pod malimi gumijastimi mehovi in pa montažo prašnih gumic, se mažejo samo z brezkislinsko specialno mastjo (ATE ali Castrol) To je poceni zadeva, modra tuba, imajo jo pa povsod, npr. Samming v hali A ali Potokar. Za zadnje ploskve ploščic in pa utor, v katerem se giblje ploščica, pa se uporablja keramična ali bakrena mast, odporna na temperaturo, ponavadi do 1200°C. Ta mast je tudi na tenko na vijakih za kolesa in konusu vijaka.


Je tole sigurno pravilno? Katere znamke masti so OK?

Torej moram kupit:
- keramično/bakreno mast za zadnjo stran ploščic in njihova vodila + vijaki od koles
- brezkislinsko silikonsko mast za zadeve pod gumijastimi mehovi

Še vprašanja:
Razlika bakrena/keramična mast?
Se mesto dotika platišča in pesta maže? Verjetno potem lažje kolo dol dobiš? S katero mastjo oz. s čem se to maže?
Se čisto vse (kar je pač potrebno) pri zavornih čeljustih namaže z bakreno mastjo? Se pravi, da ne rabim druge za čeljusti?

Pa prosim za strokovne odgovore. Najlepša hvala.

Objavljeno: So apr 03, 2010 2:40 pm
Napisal/-a sašo5
ena "zanimiva" mast (grafitna) predvsem letnica izdelave :D uporabljam bolj malo, večina za vodila zavor in nabe na pestah, nekoč tudi pri menjavi ležajev (z 101 in pony express :lol: ) prinesel ata nekje pred letom 1960 dve piksni, ta je zadnja malo nad polovico še notri...

Slika

Objavljeno: So apr 03, 2010 10:59 pm
Napisal/-a sebaveh
Ko sem letos menjal zimska jeklena kolesa za lite letne, sem po celem domačem mestu iskal tak bakren sprej, a ga nisem dobil. Nazadnje sem kupil belo mast v spreju in s tistim nasprejal pesto. Ali bo enako veljalo, ali pa bi bil vseeno boljši bakreni sprej?

Objavljeno: So apr 03, 2010 11:17 pm
Napisal/-a zzitop
Mesto dotika platišča in pesta je seveda priporočljivo mazat, predvsem pa vijake, in ja, maže se z bakreno mastjo.

Z bakreno se pri zavornih čeljustih maže vse, razen kot si že sam ugotovil, vodila pod gumastimi mehovi, kjer je bolj priporočljiva silikonska mast, vendar je v redu tudi bakrena.

Še ena stvar je cilinder in bat pod protiprašno gumo bata. Tam se maže z ATE mastjo, ker ta mast lahko pride v stik s zavorno tekočino.


Torej, v idealnem primeru potrebuješ Bakreno + Silikonsko in morda še ATE (pravo, obstajata namreč dva tipa) mast.



LP

Objavljeno: To avg 24, 2010 8:37 am
Napisal/-a noobie
Bi še tukaj v tej temi nekaj vprašal za zihr, da ne bom delal traparij.

Bom menjal diske(TRW) ter ploščice (trusting) pri fiat puntu 1.3 Mjet 2004 letnik oz. sem menjal ampak bom še nekaj popravil.

Na slikah imate rdeče puščice, ki so označene z mazanje z bakreno mastjo ter rumena z ATE silikonsko (tista dva vodila, ki sta odeta z gumico).

Torej zanima me, če pravi mislim, da se na teh mestih maže z mastjo?
Ne vem ali je potrebno tudi tista vodila mazati malo z bakreno mastjo kamor se plopčice premikajo sem pa tja. To je na tej spodnji sliki.

Slika


Na naslednji sliki pa z rumeno tisto silikonsko mast, ostalo pa bakreno.
Pa z bakreno pač še zadnje strani zavornih ploščič kamor ga pritisne bat ter navojnico vijakov kamor pritrdiš feltno.

Slika

Me lahko popravite, če se motim?

Objavljeno: To avg 24, 2010 1:00 pm
Napisal/-a noobie
Ve kdo, ker bom popoldne menjaval? :roll:

Objavljeno: To avg 24, 2010 1:27 pm
Napisal/-a knuspi
Bi se kar strinjal s tabo. Nevem edino, zakaj nisi vzel še trw ploščic, ker so boljše kot trusting. Pa pri ploščicah bodi pozoren, da se bodo lepo gibale po vodilih od čeljusti, še predno jih namažeš. Če gredo not natesno jih sam malo pobrusim z pilo ali brusnim papirjem, na mestih kjer blokirajo.

Objavljeno: To avg 24, 2010 1:37 pm
Napisal/-a noobie
To misliš na tisti zgornji sliki kamor je tisti nosilec kamor so tri rdeče puščice. Tisti utor kamor se giblje ploščica levo in desno?

Objavljeno: To avg 24, 2010 1:47 pm
Napisal/-a knuspi
Da.

Objavljeno: To avg 24, 2010 1:52 pm
Napisal/-a joztom
Ploščice se preverijo in po potrebu upašejo na fino, da tečejo v ležišču. Ta del in zadnji del, kjer nalega bat, če nima teflonske prevleke, se maže z bakreno ali keramično mastjo za zavore. Vodila zaradi stika z gumo zahtevajo mast, ki ne nažira gume, npr. Ate ali Castrol za zavore, ki prodaja tudi manjše pakunge.

Objavljeno: Sr avg 25, 2010 5:14 pm
Napisal/-a g
koliko pa stane tista tuba za namazat vodila in batek na zavornih celjustih?

Objavljeno: Sr avg 25, 2010 5:41 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni

"noobie"
Na zgornjih slikah čisto prav razmišljate.
Dodal bi samo,:
- da nabo kjer nalega zavorni disk, do svetlega ščistiti od rje, ter na tanko namazati z bakreno/aluminijasto mastjo

Lep pozdrav

Objavljeno: Po sep 13, 2010 7:35 am
Napisal/-a noobie
Še nekaj bi vprašal.
Pri Peugeotu 607 me zanima kako je z tisto prašno gumico na prvih zavorah.
Batka sta dva in me zanima kako menjati prašno gumico?
Če jo samo ven stržem pa potem novo not potisnem bo šlo ali je potrebno dati batek ven?

Kako je če ga daš ven? Samo pumpaš pa gre sam ven? Kako je z oljem v sistemu potem?
Nočem kaj zaj...

Objavljeno: Po sep 13, 2010 9:58 am
Napisal/-a Pavka
Bat mora ven, potem je potrebno sistem prezraciti. Ce tega se nisi pocel ti svetujem, da to prepustis strokovnjaku.