Nasveti in napotki ter povpraševanja...
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a pskoda Pe jul 10, 2015 5:36 pm

Vsako še tako preprosto stvar lahko tako zakompliciraš, da več ne veš kje je glava in rep. Jaz @zzitop verjamem, kar je pisal in teoretično to lahko, da drži samo v praksi, izkušnjah se pa to ne komplicira in uporablja grafitno in bakreno.
Malo višje sem prebral, da mast za vodila zdrži 260 stopinj, kaj ti bo 260 stopinska mast, če gumic ne bo več
Lp
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a Nikola_Tesla Pe jul 10, 2015 9:27 pm

Očitno so to silikonske gumice (kot izolacija na vodnikih za pečice). Material trajno prenese do 180°C, kratkotrajno še več.

/////////////

Odgovor s FUCHS-a v zvezi z mastjo CHEMPLEX® 839 :

*****************
Dobil sem odgovor, da to delajo samo v ZDA, tako da tu nimamo rešitve za to mast.

Hvala in lp...
Robi
*****************
 
Uporabniški avatar
pskoda
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7522
Pridružen: Če jun 26, 2008 2:48 pm
Kraj: Dolenska

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a pskoda Pe jul 10, 2015 10:06 pm

Pa tudi če prenese gumica 180 stopinj kaj ti bo 260 stopinjska mast. Če bi se kaj grelo prekomerno je problem drugje. 260 stopinska mast je čista blesarija
Lp
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6396
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a Fan Pe jul 10, 2015 10:17 pm

Niso silikonska tesnila in predhodnik ima prav, vse skupaj bo prej zoglenelo .................... skratka ko prebiram temo ........... vidim, kako se odkriva topla voda. :(
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a primozek68 So jul 11, 2015 7:45 am

Fan je napisal/-a:Niso silikonska tesnila in predhodnik ima prav, vse skupaj bo prej zoglenelo .................... skratka ko prebiram temo ........... vidim, kako se odkriva topla voda. :(


Sami mojstrovalci- zztop, teslo, itd. Sicer nimajo pojma, mast bi pa iz Amerike uvažal. Jao jao.
Sex turns gay people into Mexicans.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a zzitop So jul 11, 2015 8:37 am

Smo se že pri žarnicah prepričali, da je tvoje znanje enako odvodu konstante. ;)

Za ostale pa: Biti mora mast brez petrokemije, vzdržati mora maksimalno temperaturo, do katere se lahko segrejej o tista vodila. Kakšna je ta temperatura, naj vsak sam oceni.

Plastilube nikakor ni v redu, saj poškoduje mehove.

V originalu je notri mast, kakršno sem omenil. Če tako rečejo inženirji s Forda in Toyote, očitno tudi z Volva, pa še uradna tehnična podpora ATE, me bo težko nek mehanik ali pa celo samouk prepričal, da je komplikacija nepotrebna. Vsaj če se želi namazati za daljše obdobje.
 
Uporabniški avatar
zlica22
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1676
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a zlica22 So jul 11, 2015 11:39 am

zzitop je napisal/-a: Če tako rečejo inženirji s Forda in Toyote, očitno tudi z Volva, pa še uradna tehnična podpora ATE, me bo težko nek mehanik ali pa celo samouk prepričal, da je komplikacija nepotrebna. Vsaj če se želi namazati za daljše obdobje.



Kakorkoli... Nemalokrat je tako, da ima zate usran mehanik precej več v glavi, kot pa inženir...
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a zzitop So jul 11, 2015 11:44 am

Besedo "usran" si pač ti uporabil in nima nikakršne zveze z mojim pisanjem ali mislimi.

Se pa seveda ne strinjam z napisanim. Inženir je v "sekundi" lahko mehanik, mehanik pa inženirja nikoli nikdar ne more nadomestiti.
 
Uporabniški avatar
Fan
Konstruktiven svetovalec
 
Prispevkov: 6396
Pridružen: So avg 16, 2008 9:36 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a Fan So jul 11, 2015 11:53 am

No ja, vse je odvisno koliko je posameznik/ca tehnično priročen ( da nima po možnosti dve levi roki ) ..................... poznam polno kuharjev in frizerjev, ki so lahko v sekundi mehaniku, prav tako je pri inžinerjih ................ lahko so karkoli ali pa navadni komplikatorji.
Je pa res, da bi mehanik težko nadomestil inžinerja.
Vse je lepo, če vidijo prave oči.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a zzitop So jul 11, 2015 12:06 pm

@Fan, se strinjam, da ima lahko inženir dve levi roki in je neroden. Takrat je težko mehanik.

Pa vendar, ko govorimo o konkretni debati, bo mehanik zelo težko predvidel maksimalno temperaturo na tistih vodilih pri maksimalni obremenitvi, faktorju varnosti in maksimalni predvideni zunanji temperaturi.
Pravi univerzitetni diplomirani inženir (ne govorim o tistih z višjo šolo), kateri dela v razvoju avtomobilov in zavor, pa to MORA znati predvideti, če se poglobi. Matematično osnovo ima (tukaj mehaniki zelo pešajo), fizikalno poznavanje tudi ima, simulacije zna narediti in nismo več daleč..
Glede poznavanja materialov tudi že v osnovi inženir ve veliko več, da se lepše izrazim.

Sicer smo zašli, ampak takega neargumentiranega izpodbijanja mojih trditev v tej temi ne morem jemati resno.
Zadnjič spremenil zzitop, dne So jul 11, 2015 12:15 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a primozek68 So jul 11, 2015 12:12 pm

zzitop je napisal/-a:Smo se že pri žarnicah prepričali, da je tvoje znanje enako odvodu konstante.


Ooo, srednješolski izziv. Daleč sežeš. No, ne bom izgubljal časa s tabo.

Pustite zavore strokovnjakom in ne iščite dlake v jajcu, pa bo zagotovo delalo in ne bo "povečevalo diametrov mehov". Po diskih in ploščicah zna vsa brbat in komplicirat, se upate lotit vsaj bobnov? Se pa že mal neha, a ne?

Pa še nekaj. Raje prepustim zavore mehaniku brez šole in z ixkušnjami, kot pa inženirčku, ki maha s papirjem v roki. Fakulteta ti ne da znanja, fakulteta te nauči učiti se. Če bi jo imel, bi to vedel. Simulacije...
Zadnjič spremenil primozek68, dne So jul 11, 2015 12:23 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
Sex turns gay people into Mexicans.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a zzitop So jul 11, 2015 12:18 pm

primozek68 je napisal/-a:No, ne bom izgubljal časa s tabo.


Tako se umakne, ko zmanjka argumentov...

Sicer pa ne, pri bobnih se ne neha, veliko pred disk zavorami sem se loteval bobnastih zavor. Ne vem zakaj bi bili bobni zahtevnejši. Edino dol jih spraviti morda ne bi uspelo vsakomur ta trenutek.
 
Nikola_Tesla
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 616
Pridružen: So maj 12, 2012 8:43 pm

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a Nikola_Tesla To jul 14, 2015 5:15 pm

Sem bil v GMT - Maribor ... pravijo da še nikoli niso imeli silikonske masti v prodaji.

V priponki je primer silikonske masti ... cene so zlatarske... zato jih tudi ni na zalogi po trgovnah.

Kot kaže bo najbolj primerna volvotova-mast, ki je cenovno dostopnejša zaradi dodatka teflona ki je cenejši ... ampak je trenutno v SLO ni na zalogi.

Lp.
Priponke
Molykote HP-300 Grease.jpg
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a čare To jul 14, 2015 5:43 pm

Še vedno en kup bla,bla-ja...Mehanik ne more bit inženir??Lahko si ti 7X inženir na papirju sam teorija ti en qrac pomaga.Praksa je tista ki kaj velja,tisti načitani pa naj se raje v knjižnicah zadržujejo.lep primer tega je BMW karavan,kako je nastal,kdo ga je naredil...in zadeva se je obdržala...
 
Uporabniški avatar
eentox
Uporabnik
 
Prispevkov: 1374
Pridružen: Ne apr 24, 2005 6:39 pm

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a eentox To jul 14, 2015 7:43 pm

Če je glavca in spreten je lahko inženir in mehanik obenem. Danes imaš polno teoretikov brez prakse med inženirji in polno "monterjev" med mehaniki. So pa vmes tudi sposobni ki dejansko obvladajo svoj foh, so se tudi že oglasili in njihovo mnenje vsaj na avtomobilističnem forumu nekaj šteje.
Chuck Norris je enkrat prišel dvakrat
 
Uporabniški avatar
zlica22
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1676
Pridružen: To nov 30, 2010 10:02 pm
Kraj: Šk. L.

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a zlica22 To jul 14, 2015 7:52 pm

zzitop je napisal/-a:@Fan, se strinjam, da ima lahko inženir dve levi roki in je neroden. Takrat je težko mehanik.

Pa vendar, ko govorimo o konkretni debati, bo mehanik zelo težko predvidel maksimalno temperaturo na tistih vodilih pri maksimalni obremenitvi, faktorju varnosti in maksimalni predvideni zunanji temperaturi.
Pravi univerzitetni diplomirani inženir (ne govorim o tistih z višjo šolo), kateri dela v razvoju avtomobilov in zavor, pa to MORA znati predvideti, če se poglobi. Matematično osnovo ima (tukaj mehaniki zelo pešajo), fizikalno poznavanje tudi ima, simulacije zna narediti in nismo več daleč..
Glede poznavanja materialov tudi že v osnovi inženir ve veliko več, da se lepše izrazim.


To lahko govoriš le o zelo redkih izjemah. Resnica je pa precej bolj žalostna.... Vem iz prve roke. Žal...
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a zzitop Sr jul 15, 2015 10:30 am

Nikola_Tesla je napisal/-a:Sem bil v GMT - Maribor ... pravijo da še nikoli niso imeli silikonske masti v prodaji.

V priponki je primer silikonske masti ... cene so zlatarske... zato jih tudi ni na zalogi po trgovnah.

Kot kaže bo najbolj primerna volvotova-mast, ki je cenovno dostopnejša zaradi dodatka teflona ki je cenejši ... ampak je trenutno v SLO ni na zalogi.

Lp.


Kot rečeno, Fuchs CHEMPLEX SI 511 medium ima isto ceno glede na grame in je zagotovo primeren:
http://www.fuchs-lubritech.com/products ... m-559.html

Za tole nisem preverjal:
http://www.at-team.si/p-2201-k44-silikonska-mast.aspx

Po specifikacijah pa je primerna tudi tale:
Slika

http://www.permatex.com/products-2/prod ... ase-detail

Za to tubo sem plačal cca 5€. Super se obnese tudi znotraj priključkov za svečke, da se guma na njih ne zapeče, da tesni pred vdorom vlage in je dielektrična, se pravi izolativna, da iskra ne prebija.

Glede trolanja (mehanik = inženir)... :rofl ..... Se bom pa raje vzdržal komentarja. ;)
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a lisko Sr jul 15, 2015 2:34 pm

zzitop je napisal/-a:.....

Glede trolanja (mehanik = inženir)... :rofl ..... Se bom pa raje vzdržal komentarja. ;)


No pa ga napiš....ker pri mehaničnih popravilih se kr redno da srečat "inovativne" rešitve "pametnih" inženirjev, ki merijo na norost....
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4159
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a TrijoAdijo Če jul 16, 2015 6:42 am

Poznam dva inžinirja strojništva, od katerih eden ne zna preveriti nivoja olja v motorju, drugi ga pa zna, ampak dolije pa olje za dvotaktne motorje.....v dizelski motor...Tulk o načitancih...
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
zzitop
Uporabnik
 
Prispevkov: 911
Pridružen: Sr apr 01, 2009 11:46 am

Re: Mast za vodila na zavornih čeljustih

Napisal/-a zzitop Če jul 16, 2015 10:35 am

To nima veze in ni nikakršen argument. Če bi se začel ukvarjati s tem, bi v pol ure vedel kako in kaj.
Zagotovo pa tisti, kateri delajo v razvoju avtomobilizma (o teh govorimo in teh pri nas skoraj ni), bo te stvari uredil miže tudi od 3h ponoči, ko se zbudi. ;)
Res je tudi, da imamo v Sloveniji slabe inženirje in zelo slabe mehanike.
Vrni se na Popravila in okvare na vozilih

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 23 gostov