Stran 1 od 3

problem z DSG menjalnikom, poka pri prestavljanju dol

Objavljeno: To okt 07, 2008 3:00 pm
Napisal/-a nikopiko
Vozim A3 3.2 DSG in mi zadnje čase nekaj poka izpod nog, ko avto ''d'' načinu pri počasni vožnji prestavi v drugo ali prvo prestavo. Imam prevoženih skoraj 100.000 km. Ne vem kaj bi lahko bilo narobe.

Na mestu v načinu ''P'' nekaj skoz spušča čudne zvoke pri motorju, v momentu ko prestavim v ''d'' način neha.

Zaradi tega dvomim da je nekaj narobe z menjalnikom, bodisi sklopko ali čem podobnim, je treba zamenjat olje za DSG?(2 karterja).Baje pri 120.000!!!

Prosim za pomoč vse tiste ke se spoznate na DSG menjalnike in na druge

hvala že vnaprej

Objavljeno: To okt 07, 2008 4:45 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Zamenjajte olje in čistilec.
Lep pozdrav

Objavljeno: To okt 07, 2008 5:17 pm
Napisal/-a drsokodj
Olje in čisilec se pri teh menjalnikih menja prej kot samo pri 100.000KM !!! sploh pa če imaš rad nogo na gasu ...

LP

Objavljeno: Sr okt 08, 2008 6:59 pm
Napisal/-a AndrejD
Mislim da se pri DSG menjalniku olje menjava na 60.000 km.

Objavljeno: Sr okt 08, 2008 8:34 pm
Napisal/-a Bucko99
Si bom malce izposodil temo... Zanima me kakšno garancijo dajo na tele DSG menjalnike ?? Ter nasplosno kakšne okvare se ( če se) pojavljajo ?? Je mogoče kje omenjena ''življenska doba'' menjalnika ?? Hvala!

Objavljeno: Sr okt 08, 2008 9:27 pm
Napisal/-a vuc
ja olje se mejna na 60.000km mene je na servisu prišla menja olja v dsg menjalniku 200€

Objavljeno: Če okt 09, 2008 12:25 pm
Napisal/-a nikopiko
Torej 200 €, ka sta dva razlilčna tipa olja za DSG, nekje sem prebrau da ima posebej za 1,3,5 in posebej za 2,4,6 olje v karterju.

Nasplošno je teško kje najti kakršne koli podatke o DSG in njegovih problemih...

Je kdo kadarkoli že kdaj zamenjal kakšnen del, kakšno lamelo, kakšne je princip delovanja, na kaj je treba pazit...

Opažam, da glih nimamo nekih strokovnjakov za te menjalnike...
Lep pozdrav,

Nikola

Objavljeno: Če okt 09, 2008 1:38 pm
Napisal/-a blind3k
obvezno menjava olja in sita, nato pa še pregled, če slučajno menjalnik kje ni dobro pritrjen(se je tudi že zgodilo)

Objavljeno: Če okt 09, 2008 6:12 pm
Napisal/-a vuc
lej to je princip navadnega menjalnika z dvema sklopkama,ni niti prbližn delovanje kot navadnga avtomatika.Glede popravil,lej še na pooblaščenih nimajo orodja za razdret tega menjalnika

Objavljeno: Če okt 09, 2008 8:23 pm
Napisal/-a target_practice
Za te menjalnike bo veljalo isto (cez par let) kot za vse druge avtomatske in podobne menjalnike, v sloveniji. Kaj to pomeni ja... nihce jih nevzdrzuje in potem se poznajo posledice. Ce je cena 200€ za servis (olje + filtri/separatorji) je to se normalna cena napram BMWjevim SMG ali kaj podobnega.

Torej za zacetek lahko zacnes z tem da naredis servis na menjalniku, obenem pa pregledas vse nosilce motorja in menjalnika.

Objavljeno: Če okt 09, 2008 8:48 pm
Napisal/-a kofy
Vidim da si še en, katerega so prepričali, da kupi avto z opremo :cry: , katere vsaj v SLO ne znajo vzdrževati niti na pooblaščenih servisih. Na mojo veliko žalost gre spet za VAG. Poskusi kontaktirati z servisom Avtomatik v Lj. Imam dobre izkušnje z njimi.
Ostalo ti dela?
Upam da uspeš!

Objavljeno: Če okt 09, 2008 9:01 pm
Napisal/-a SpeedyRS
vuc je napisal/-a:lej to je princip navadnega menjalnika z dvema sklopkama,ni niti prbližn delovanje kot navadnga avtomatika.Glede popravil,lej še na pooblaščenih nimajo orodja za razdret tega menjalnika


Ja bravo! Sepravi bo treba pokvarjene DSG-e pošiljat v Nemčijo in plačevat bajne dnarje za kaka manjša popravila. Bravo VAG!

Objavljeno: Če okt 09, 2008 9:11 pm
Napisal/-a Strokovnjak
SpeedyRS je napisal/-a:
vuc je napisal/-a:lej to je princip navadnega menjalnika z dvema sklopkama,ni niti prbližn delovanje kot navadnga avtomatika.Glede popravil,lej še na pooblaščenih nimajo orodja za razdret tega menjalnika


Ja bravo! Sepravi bo treba pokvarjene DSG-e pošiljat v Nemčijo in plačevat bajne dnarje za kaka manjša popravila. Bravo VAG!


Bojim se, da na servisih teh menjalnikov sploh ne popravljajo in te odpravijo z "Gospod, nov menjalnik bo treba naročiti".

Objavljeno: Če okt 09, 2008 9:25 pm
Napisal/-a kofy
Strokovnjak je napisal/-a:
SpeedyRS je napisal/-a:
vuc je napisal/-a:lej to je princip navadnega menjalnika z dvema sklopkama,ni niti prbližn delovanje kot navadnga avtomatika.Glede popravil,lej še na pooblaščenih nimajo orodja za razdret tega menjalnika


Ja bravo! Sepravi bo treba pokvarjene DSG-e pošiljat v Nemčijo in plačevat bajne dnarje za kaka manjša popravila. Bravo VAG!


Bojim se, da na servisih teh menjalnikov sploh ne popravljajo in te odpravijo z "Gospod, nov menjalnik bo treba naročiti".


Pred leti je mami na malem folcvagnu, resda staremu 4 leta, prevoženih 18000km odpovedal ajnšpric (baje prepočasna vožnja). Na poodlaščenem servisu v Lj. so za popravilo (zamenjavo-delo-materijal) zahtevali približno 1/3 takratne cene za nov dejvuu matic (gre za isti razred vozila) :evil: In šele popoldanec se je poglobil v problem, cena popravila pa se je nevarno približala vrednosti gajbe piva.....
.....ampak naslednji avto bo pa vseeno VW.... :twisted:

Objavljeno: Če okt 09, 2008 9:38 pm
Napisal/-a Žiiga
SpeedyRS, kaj mislš da je kje pri avtomatskih menjalnikih drugače? To se ne odpira ampak le naroči drugega. Tudi ročnih se ne popravlja, ker se pri novejših ne da nastavljati tolerance ;)

Tako da ti iz prve roke povem, da je pri renaultu isto in ne le pri VAG grupi

Objavljeno: Če okt 09, 2008 11:06 pm
Napisal/-a Slicker
kaj neki bluzite? če mate na vaših koncih nesposobne pooblaščence vam ne morem pomagat. pri nas imamo specjalno orodje za skoraj vse menjalnike in če česa slučajno nimamo se naroči. aktivno se izvajajo tudi šolanja in skorajda vsak servis ima vsaj enega stručkota kateri obvlada menjalnike. me zanima koliko od vas je že vozilo avto z dsg menjalnikom. in spet najbolj glasni reno fani, kateri še zmeri ni spacal skup dostojnega avtomatskega menjalnika. tako malo problemov kokr je z dsg-jem, ne vem če je še s katerim avtomatikom. tiptroniki so šrot, medtem ko je dsg povsem druga zgodba.

Objavljeno: Če okt 09, 2008 11:41 pm
Napisal/-a blind3k
v nemčiji je eno par pojdetij, katera se ukvarjajo z obnovo avtomatskih/robotiziranih menjalnikov. Notri jim daš uničen menjalni,nazaj pa dobiš obnovljen menjalnik oz. popravljen(menjani vitalni deli).
Cena je cca. 1500€, kar je napram novemu originalu poceni.

Vsekakor v tem primeru preverite prvo zunanjost(nosilci itd. kot že omenjeno), nato pa se pozanijte, kako je z popravilom.

Objavljeno: Pe okt 10, 2008 6:23 am
Napisal/-a SpeedyRS
Vsi DSG fani so glasni kako so dobri. Ja sej mogoče, sam to se bo vidlo čez ene par let. Sicer pa nevem od kje enim da je to VAG menjalnik. Licenca že mogoče.

http://en.wikipedia.org/wiki/DSG_gearbox

Objavljeno: Pe okt 10, 2008 7:23 am
Napisal/-a abbe
SpeedyRS je napisal/-a:Vsi DSG fani so glasni kako so dobri. Ja sej mogoče, sam to se bo vidlo čez ene par let. Sicer pa nevem od kje enim da je to VAG menjalnik. Licenca že mogoče.

http://en.wikipedia.org/wiki/DSG_gearbox


jst sm mau preletu stran pa nkedr nism zaslediu cigau naj bi bil menjalnik.a bi povedau?

Objavljeno: Pe okt 10, 2008 7:31 am
Napisal/-a Žiiga
BorgWarner (NYSE: BWA) is a U.S. automotive parts supplier


oni nej bi bli avtor vsega tega.


S|icKeR bi zelo rad videl vaše stručkote kako se spravjo tale menjalnik podirat :) Kaj mislš d ti nevem kašn specialn orodje pomaga? Ni šans da je menjalnik prov nastavlen. Zdej se vse sestavla robotsko in prav tako so leta, ko se je tolerance štelalo s podložkami minila. Postavi se na realna tla ;)