Stran 1 od 1
Renault Safrane: cudno obnasanje motorja pod <3000 vrtlja
Objavljeno: So okt 11, 2008 8:42 am
Napisal/-a bager
Ojla!
Safran 2.5l 20V l. 2000 se mi cudno obnasa ko ima motor <3000 vrtljajev in spustim plin.
Ce spustim plin ko ima motor pod 3000 vrtljajev motor tega spusta ne registrira se kaksno sekundo, nato pa tako zavre (cukne), kot da bi crknil, t.j. povsem ustavljen dotok goriva. To se sploh zelo cuti v nizki prestavi (npr 2) in je zelo tezko voziti v kolono in prestavljati. Ko nato dodam plin se odzove podobno. Rahel dotik na plin in potegne, kot da bi napolno in potem se umiri.
Pri vrtljajih nad 3000, se pa obnasa povsem normalno. Spust plina se odzove takoj in zelo nezno. Vrtljaji zacnejo padati. Pospesuje tudi normalno tako kot bi pricakoval.
Na zacetku sem mislil da je polosovina fuc a je uredu. Nato sem pa opazil razliko na cca 3000 vrtljajih, tako da je verjetno kaj povezano z motorjem in ni luft. Kaj bi to bilo?
Bi mi kdo lahko priporocil kaksnega dobrega mehanika za Safrane?
Objavljeno: So okt 11, 2008 9:45 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Najbolje bi bilo, da se vozilo priklopi na tester. Dobro bi bilo vedeti od kot ste, da vam lahko priporočamo mehanika.
Lep pozdrav
Objavljeno: So okt 11, 2008 9:49 am
Napisal/-a martk
Mogoče samo loputka za zrak? Da se malenkost zatika, pri večjih obratih pa zaradi "prepiha" tega ne počne? Samo zato vprašam, da se ne bi kaj menjavalo, pa plačevalo, še preden se take banalnosti preverjajo.
EDIT: zajla za gas?
LP
Martin
Renault Safrane: cudno obnasanje motorja pod <3000 vrtlja
Objavljeno: So okt 11, 2008 10:08 am
Napisal/-a bk206
kot že omenjeno na tester bol pa mislim da bi se moglo videt ! moje mnenje
Objavljeno: So okt 11, 2008 11:12 am
Napisal/-a bager
Zajla za gas je uredu. Loputo za zrak bom preveril. Sem iz postojne.
Objavljeno: So okt 11, 2008 7:11 pm
Napisal/-a joztom
No in kje zdaj nastopa tester, ponavljate kot papagaji, saj nimaš Airbusa z dvemi primerljivimi krogi. Tester pokaže napako, ko kaj zares crkne, pred tem ne ve kje imaš ti nogo na gasu. Tester je pomagalo, ne pa zakon. Preveri stikalo za štantgas. To je petkotni komad na loputi, ki mora ene 2mm pred nasedanjem pri spuščanju gasa dati kontakt štantgas motorju, tam boš videl en nastavitveni vijak, ki ga NIKOLI ne premikamo. Če stikalo deluje v redu (ohmmeter), potem je težava v zatikanju štantgasregulatorja. Snameš ga dol s cevi in ga natopiš s čistilom za fergazerje, npr STP iz Špara. Po četrt ure ga spihaj in z leseno palico za ražnjiče preveri kako se giblje od končne do končne lege, ponavadi se zarezan valj vrti v cevi. Običajno ta postopek pomaga, v najslabšem primeru pa drugega z odpada ali novega iz Copexa.
Za ta B54F motor ne najdem slike regulatorja štantgasa.
Objavljeno: So okt 11, 2008 7:49 pm
Napisal/-a bager
Loputa za zrak je tudi uredu. Bo treba glih na tester.
Objavljeno: So okt 11, 2008 8:03 pm
Napisal/-a bager
joztom: Pozabil osveziti stran preden sem odgovoril, tako da nisem videl. Hvala za info. Bom preveril jutri, pa obvestim o rezultatu.
Objavljeno: So okt 11, 2008 8:12 pm
Napisal/-a joztom
Ene 12 let sem imel Renault J7R750 motor in nekoliko poznam težave. Zdaj imam V6/24V in so težave kar sorodne (Motronic 7.0). Pri tvojem motorju vidim v TecDocu da ima LuftMengeMesser in ne podtlačni regulator. To imajo pri Meat&Doria, npr Copex, ne daj se zajebat pri Renaultu. Poišči v postih, kako se ta element čisti, niti v sanjah se ne dotakni cekas žice znotraj, ki takoj odleti.
Objavljeno: So okt 11, 2008 8:22 pm
Napisal/-a joztom
Alternativno elektroniko in rezervne dele za starejše avte vedno iščite na straneh, ki to rade pokažejo. To so
http://www.meat-doria.com/; www.Facet.it. Seveda ni original, so pa senzorji in ostali elementi natančni in primerni za vse avte, cena je polovična. V LJ jih prodaja Copex. To
NI reklama ampak pomoč pred bebavimi originalnimi servisi z abotnimi cenami. To isto velja tudi za Hrošče (VAG). Kot vedno vidim premlevanje kateri avti so boljši, natančno poznavanje motorjev kaže na vedno iste sklope vseh evropskih jajcih, torej Ni razlik v zanesljivosti, so pa drastične v cenah nadomestnih delov (Valeo, Behr, Bosch, Renix, Marelli....)