Stran 1 od 1
Ford Galaxy ne vžge
Objavljeno: To okt 14, 2008 12:38 pm
Napisal/-a gabl136
ford Galaxy l. 1998, 2.3 bencin. Načeloma ne vžge, razen vmes mi ga je ratal zalaufat ene 3krat, vendar potem hitro spet frkne. Sem odklopu akumulator, ko priklopim nazaj spet isto. Pumpa za bencin je dobra. Če se komu slučajno sanja kaj bi lahko blo mu bom ZALOOO hvaležen hza odgovor!
Objavljeno: To okt 14, 2008 12:47 pm
Napisal/-a valvoline
Elektronika za regulacijo vžiga, cinšpula .... Tle je nekje težava.
Preverit če prhaja elektrika pr svečkah.
Objavljeno: To okt 14, 2008 1:14 pm
Napisal/-a joztom
Zakaj si pa tako živčen. Najprej se proba zaverglat, če smrdi iz auspuha po bencinu, ni iskre, to je senzor vžiga, kodirna naprava, modul vžiga... Če ne smrdi po bencinu, torej ni bencina je krivda je na pumpi, filtru pumpe (redko) in tako naprej. Kaj misliš da se tabeli Cayene nikoli ne pokvari, enako, samo ponavadi ne pove koliko je koštalo.
Objavljeno: To okt 14, 2008 6:04 pm
Napisal/-a gabl136
Živčen sem zato ker itaq mislim nov avto kupit, in se mi ne da jebat. Mi je bolj enostavno da ga nekdo pride iskat jest grem pA PO NOVGA. Tko da če je kdo zainteresiran naj pove kolk je to kej vredno, ker se mi tut sanja ne. Ima pa nekaj čez 200.000 KM, pa klima ne dela. Drugače solidno ohranjen, 6 sedežev, veliko opreme za tolk star avto. Avtoradio CD player (CD changer za 6 CDjev) pa kasetnik, daljinec, zraven dam tut 3 strešne nosilce za kolesa.
Objavljeno: To okt 14, 2008 6:41 pm
Napisal/-a gabl136
Iz izpuha smrdi po bencinu torej je problem senzor vžiga, kodirna naprava, modul vžiga??
Lahko to kako sam preverim, glede na to da sem bolj b**** za te stvari? (več kot akumulatorja pa olja zamenjat po poravici povedano ne znam:))
??
Objavljeno: To okt 14, 2008 8:08 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Predvidevam, da imate Y5B motor v vozilu. Pod pepelnikom je OBD priključek za diagnostiko in v primeru, da imate možnost priklopa na tester bi bila to najboljša in najhitrejša rešitev odkrivanja napake. Pri vas je zatajil senzor položaja gredi ali MAF, vendar brez testerja je teško locirati točno napako, ker je v tem vozilu vse vezano na tester ( tudi nastavitve in resetiranja ).
Če imate možnost dobiti mehanika iz Ford servisa s testerjem, da vam locira napako in resetira napake, da se bo lahko sam nastavil na tovarniške nastavitve, boste mogoče bližje cenejšemu popravilu vozila.
Lep pozdrav
Objavljeno: To okt 14, 2008 8:51 pm
Napisal/-a gabl136
Torej se napaka lahko odpravi samo z resetiranjem elektronike? Samo problem v elektroniki torej? Je pa ziher ta napaka? Da ne bom brezveze šlepal na servis, potem pa sploh ne bo to?!
Objavljeno: To okt 14, 2008 11:00 pm
Napisal/-a Voith
al je to, al pa ni. simpl a?

Objavljeno: Sr okt 15, 2008 5:36 am
Napisal/-a Pavka
Voith, če nimaš kaj bolj pametnega napisati bodi raje tiho. Kaj je in kaj ni bo izvedel na diagnostiki.
Objavljeno: Sr okt 15, 2008 8:57 am
Napisal/-a paskvale
Hvala FAN, da nas nenehno razsvetljuješ! Me res zanima kdo si.

Objavljeno: Sr okt 15, 2008 4:21 pm
Napisal/-a Fan
gabl136 je napisal/-a:Torej se napaka lahko odpravi samo z resetiranjem elektronike? Samo problem v elektroniki torej? Je pa ziher ta napaka? Da ne bom brezveze šlepal na servis, potem pa sploh ne bo to?!
Pozdravljeni
Ja najbolje bi bilo. če imate možnost dobiti mehanika s testerjem domov. Manj stroškov za avtovleko in kako boste popravljali se boste lahko sam odločil. Pri vašem vozilu je vse vezano na računalnik in ko se pobrišejo napake in se računalnik resetira se le ta postavi v tovarniške nastavitve. Nato se ga poskuša vžgati. Torej od tu naprej pa tester takoj najde napako, če potem sploh še bo kaj narobe. Nikakor vam pa ne morem zagotoviti da je vozilo kar popravljeno če se priklopi tester.
Lep pozdrav