Stran 1 od 1
ventilator kabine
Objavljeno: Sr okt 15, 2008 2:25 pm
Napisal/-a daddo123
Pozdravljeni
Imam kia shuma 1.5 98 l. Problem imam z ventilatorjem kabine. Venilator dela samo na zadnji (4 ) hitrosti in v ostale tri NE. Nevem sploh kje se nahaja ventilator da bi lahko pogledal ali ga samo umazanija moti ali je pač nekaj drugega.
Prosil bi Vas nasvet ali kakršno koli pomoč.
Hvala vsem
LP

Objavljeno: Sr okt 15, 2008 6:41 pm
Napisal/-a HOLLAND
Umazanija ga sigurno ne moti če na eni hitrosti dela. Verjetno je kak rele, ali pa stikalo.
Objavljeno: Sr okt 15, 2008 6:48 pm
Napisal/-a Firediver
Tole zna biti, da so skurjeni predupori, ki skrbijo za počasne hitrosti..najhitrejša je pa itak zvezana direkt na 12V.
Poglej pod rob armaturne plošče na sopotnikovi strani, lociraj kje je ventilator in preglej ohišje..modul z predupori se pri nekaterih vetilatorjih da odvijačiti in vzeti ven brez demontaže celotnega ventilatorja.
Objavljeno: Če okt 16, 2008 6:57 am
Napisal/-a daddo123
Živjo, hvala za nasvet, bom pogledal čimprej pa sporočim oz. bom itak mogu vprašat kaj novega verjwtno,...
Še enkrat hvala
LP
Objavljeno: Če okt 16, 2008 7:11 am
Napisal/-a Sigor
To se je zgodilo meni na Roverju 200, s tem da meni samo prva brzina ni delala. Je bil pa kriv upor. Rover ima sklop uporov, ki so za sovoznikovim predalom. Celotem sklop je možno menjat, če pa veš za prave vrednosti uporov, je najceneje, če jih nabaviš tiste keramične in prosiš nekoga, da ti jih gor zalota, te bo najmanj stalo. Torej ugotovit moraš samo kje se to nahaja in kakšni so upori.
Objavljeno: Če okt 16, 2008 7:16 am
Napisal/-a daddo123
ja, bom hvala, sam zanima me če kdo ve kako pride do tega? Kaj je uzrok? Vem da je milijon možnosti, sam ko sem rihtal probleme vedno sem ugotovil zaradi česa je pršlo da bi naslednjič če se da, preventiral. LP in še enkrat hvala..
Objavljeno: Če okt 16, 2008 7:20 am
Napisal/-a Sigor
jaz si to kot laik razlagam takole:
če maš ti ventilator vedno vkopljen, ponavadi na 1 ali dva, potem pač ti upori non-stop trpijo, saj je vloga uporov ravno v tem, da se zarad njih ventilator vrti bolj počasi. In sčasoma pol upori pregorijo, Pri meni so bili upori take špiralice in zrlo tanke žičke in to se močno pregreva in pač pregori.
Upam,da se ne bo kak štromar za glavo zdaj držal, kak sem to opisal

Objavljeno: Če okt 16, 2008 7:25 am
Napisal/-a daddo123
a bi lahko problem preprečil z švohnejšo varovalko(če jo ima) a mogu bi je imet. Mislem da je ena varovalka samo za venilatorčk ki je direkt vezan za 12v a ne?
LP
Objavljeno: Če okt 16, 2008 8:08 am
Napisal/-a Firediver
Predupor ti je skurilo in tokokrog je prekinjen..pri nižjih hitrostih stalno teče tok preko njih in upori (so ponavadi pozicionirani v zračnem kanalu, da jih zrak hladi) se sčasoma pregrejejo - material ni večen.
Strošek ni velik, če je kos dobavljiv..sicer bo treba rešiti po domače..
Objavljeno: Če okt 16, 2008 9:55 am
Napisal/-a daddo123
Hvala, ko pogledam sporočim, pa dam kakšno slikco da mi podrobnejše razložite kako pa kaj. Lp Vsem