Stran 1 od 1

ročna zavora

Objavljeno: So okt 18, 2008 7:10 pm
Napisal/-a matjaz19
Zanima me kaj bi bil lahk vzrok, ročna mi na zadnjem desnem kolesu slabše prime oz morš bolj zategnet da zagrabi, smo menjali pakne pa zajlo pol je blo neji cajta vrdi pa mi je mehanik naštelo pred kakimi 14 dnevi je blo vredi dans pa spet ista pesem ne prime vredi?

Pa še nekaj a je možno da ti zaradi roke na zadnjem kolesu trese ko zaviraš pri večji hitrosti al je to mogoče pesto krivo? Avto punto l97

Objavljeno: So okt 18, 2008 9:21 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Vaše vozilo ima samonastavljive zadnje zavore, torej sam nastavlja zračnost med zavornim bobnom in zavorno oblogo. Glede na to, da ste omenili da vam pri zaviranju zadnje zavore tresejo pomeni da zavorni boben ni v centru ali je zvit ( jajčast ) torej posledično se zadnje zavore ne morejo nastavljati na obeh straneh enakomerno ( lahko da je kaj narobe na mehanizmu za nastavitev ) kar pa se pozna na ročni zavori, ki je mehanska.
Popustite vijak za nastavljanje ročne žice in nastavite zadnje obloge ročno, nato privijte vijak za nastavljanje ročne žice tako da se zadnja kolesa lepo enakomerno vrtijo. Torej po tem posegu vam mora ročna zavora delati fenomenalno. V koliko se bo začel vzvod ročne zavore v kabini čez par dni dvigovati in ročna zavora začela slabše prijemati je napaka v mehanizmu za nastavitev zadnjih zavor.
Torej takšen postopek je pravilen v primeru da nimate obrabljenih zadnjih zavornih oblog.
Lep pozdrav

Objavljeno: To okt 21, 2008 7:34 pm
Napisal/-a matjaz19
Zanima me če je kaj narobe ker v avtu tam ko je ročica ta ročno je notri tako držalo ki drži zajli za ročno ko potegneš se ena zajla bolj zašpana in je tisto držalo mal poševno ko zategnem ročno. je lahk to kaj narobe?
Hvala

Objavljeno: To okt 21, 2008 7:58 pm
Napisal/-a martk
Mogoče je to edino, kar je narobe.
LP
Martin

Objavljeno: Sr okt 22, 2008 6:17 pm
Napisal/-a matjaz19
KAj se ročna štela tudi vzadaj tam ko je not zataknjena na paknah al kje drugje?če hočem moram norti v avtu popustit tisti vijak da lahko vzadaj na paknah nastavim.Kaj je težko menjat zajlo ročne?
Naj mi kdo napiše postopek kako se menja.
hvala

Objavljeno: Sr okt 22, 2008 6:27 pm
Napisal/-a target_practice
Ce se nemotim ima punto malce glup sistem in sicer je ena zajla od rocne do paken na desni strani, levi kolo se pa prikljuci na sredini z kolesckom. Ce je to ta sistem je potrebno vse temeljito pregledati, prah in umazanija tudi naredita svoje.

Objavljeno: Sr okt 22, 2008 6:28 pm
Napisal/-a Primoz_86
Zadaj pri paknah ni nič kar bi lahko štelal, saj se avtomatsko. Edino če je zarjavelo. Zajlo se da zamenjat brez da bi pakne ven jemal, zadaj imaš pokrovček, sam moraš zajlo prej odpustit pri ročici. Meni se tega ni dalo, tako da sem raje pakne dol snel, brez da bi zajlo popuščal. Ni težko zna pa bit zamudno pa prsti znajo trpet :)

Jaz imam sicer identičen problem, a se mi trenutno ne ljubi s tem ukvarjat.

Target: Tisto je pri Unotu, Punto pa ima na vago narejeno - obe zajli gresta direktno do ročice

Glede tresenja: Pri meni je bilo krivo to, da je nekdo s kladivom tolkel po pestu in zato ni boben več pravilno nalegal

Objavljeno: Sr okt 22, 2008 7:21 pm
Napisal/-a matjaz19
kak se pa zajla ven vzame jaz bi to sam zamenjal ker mislim da je zajla kriva.Da ne bom spet za mehanika gnar dal.
Ker ena zajla je bla menjajana, zaj pa tista ko ni bla menajna bolj prime, mislim da se je tolk raztegnala.
Je to možno da se tak raztegne.

Objavljeno: Sr okt 22, 2008 9:00 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Pri vašem vozilu se menjajo obe roči potegi neglede kdaj je bila ena menjana ( zaradi trenja ). Kar se pa tiče nastavitev pa jih imate zgoraj opisane, kakor tudi opis okvare. Torej z vašimi žicami ročne potege ni nič narobe.

Lep pozdrav

Objavljeno: Sr okt 29, 2008 7:54 pm
Napisal/-a matjaz19
sem zrihtal tak da prime vredu pa tud tresti je nehalo pri zaviranju.
Hvala