Stran 1 od 1

Range rover '99 zračno vzmetenje

Objavljeno: To okt 21, 2008 7:20 pm
Napisal/-a martk
Evo, pa se je zgodilo tisto, česar sem se najbolj bal. Avto ni več nov in pred par dnevi mi je javljal napako na zračnem vzmetenju, naslednji dan se je posedel do "bump stopperjev" in tam ostal. Glede na leta pričakujem, da se bojo take napake pojavljale vedno pogosteje, zato bi ga eventuelno postavil na jeklene vzmeti. Vem da se dobijo, oziroma paket (conversion kit).
Zdaj me pa zanima, kje bi najbližje Logatcu poceni priklopil avto na PC, da se postavi diagnoza;
kako do teh vzmeti oz. paketa (sam sem našel le neke amerikance, ki so dragi + pošnina)
LP
Martin
P.S. varovalke so cele, minus sem odklopil za nekaj časa, stanje nespremenjeno

Range rover P38 težava s EAS podvozjem-odpravljena

Objavljeno: Ne feb 15, 2009 1:37 pm
Napisal/-a martk
Hvala za odgovore :P
Hec
Stvar se je iztekla popolnoma matematično. Avto bo delal zame in ne jaz za avto.
Naročil sem convert kit iz anglije, kjer je bilo najceneje, in s poštnino vred me je stal 495~€. En teden čakanja.
Pol ure za demontažo EAS(electronic air suspension) "škatle" s kompresorjem, ventilskim blokom in neke "pameti".
Ena ura za vgradnjo in priklop EAS overide modula in odstranitev releja....
cca 3 ure za menjavo blazin z vzmetmi.
Vožnja je ista kot prej na "normalni" višini za RR, nobenih slabih stranskih efektov, Premontiral sem sam po navodilih proizvajalca, se pravi brez dodatnih stroškov.
Dobrodošla rešitev za tiste, ki ne zaupajo več pnevmatskemu vzmetenju oz so popravila enostavno predraga.
LP
Martin

Objavljeno: Ne feb 15, 2009 3:55 pm
Napisal/-a noj
Tole je pa očitno kar normalen pojav pri range roverjih tega modela. Sem delal na summit-u, kjer je uraden servis, in sm v enem letu videl par takšnih primerov, za enega vem, da je bil kar parkrat zaradi iste težave na servisu.
Drugače pa dobra rešitev!