Stran 1 od 1

Citroen 2.0 HDI

Objavljeno: Če okt 23, 2008 10:02 pm
Napisal/-a strojnix
Pri Jumpyu 2.0 HDI (66 kW,l.2001, 170kkm) se zadnje čase dogaja tole:
-nenadoma se med vožnjo prižge oranžna luč-napaka motorja
-motor se prestavi v varnostni način-obrati do max 3000/min
-po prvem ugašanju in ponovnem prižiganju motor deluje normalno, lučka pa sveti še kak dan ali dva, nato po danem kontaktu ugasne in se ne prižge nazaj
-zadeva se pojavlja na nekaj dni do nekaj tednov, ne glede na prevožene km (zadnjo rundo cca 5000 km brez težav, enkrat prej v treh dneh in 50 km)
-pojavi se neodvisno od mrzlega-ogretega motorja
-pojavi se neodvisno od obratov motorja (zgodilo se je že pri vožnji po klancu navzdol brez plina, kot tudi na prehitevalnem pasu pri polnem plinu, voznik za mano je bil najprej :shock: , nato pa :evil: )
-na testerju kaže napako turbine
-enkrat v tem obdobju je za kratek čas (cca 20 sekund) zmanjkal servo ojačevalnik zavor-ali so zadeve preko podtlaka lahko v povezavi?
-še to: na motorju sta bila pred tremi meseci menjana merilec pretoka zraka in tlačno stikalo podtlaka

Naprošam vse, ki so imeli ali odpravljali podobne težave za kakršnokoli koristno informacijo!

Hvala in lep pozdrav!

Matjaž

Objavljeno: Če okt 23, 2008 10:06 pm
Napisal/-a im nobody
EGR?

Objavljeno: Pe nov 07, 2008 12:59 pm
Napisal/-a strojnix
EGR-smo pregledali, ni....

Prosil bi, če ima še kdo kakšno idejo...

LP, Matjaž

Objavljeno: Pe nov 07, 2008 1:40 pm
Napisal/-a Gotty
mogoče kak senzor za pretok zraka? oz filter ki preprečuje vlago v cev ki je za pretok zraka.... sicer mam c5 ampak pri meni je bil uničen filter na cevi (mislim da je pod sprednjim levim blatnikom) in je vleko vlago not posledica je bila oksidiran senzor. in ko je senzor to zagnal je vrgo avto v varni zagon torej, omejitev hitrosti do 90 km/h oz 2000 obratov. večinoma je bil problem ob deževnih oz zelo vlažnih dnevih. lahko da imaš isto

s tem da sem prvo menjal senzor ker se ni vedlo za filter kot sem omeno in se mi je nadaljevalo....

Objavljeno: So nov 08, 2008 7:46 pm
Napisal/-a strojnix
Senzor za pretok zraka je bil poleti menjan, se je pa kmalu po tem spet ponovilo. Pa hvala za namig, bom preveril tudi ta filter...
Pa še to: kako bi lahko preveril pravilno delovanje vakumske črpalke?

LP, Matjaž

Objavljeno: So nov 08, 2008 7:51 pm
Napisal/-a chevy
No nevem, če ti bo to pomagalo; nam je na Astri tudi tako bilo (lučka napaka motorja in ta varnostni način) bila je pa napaka na grelnih svečkah oz. potrebna menjava.
Praviš, da je napaka turbine :?: Morda je z njo kaj narobe.

LP

Objavljeno: So nov 08, 2008 9:56 pm
Napisal/-a Fan
strojnix je napisal/-a:Pa še to: kako bi lahko preveril pravilno delovanje vakumske črpalke?

LP, Matjaž


Pozdravljeni
za odkrivanje pravilnega delovanja vakumske črpalke potrebujete merilec ( nekaj podobnega kot merilec kompresije - samo v tem primeru kaže podtlak ) in izmerjene podatke primerjate z fabriškimi podatki. Meri se zmeraj v prostem teku motorja. takšen merilec imajo v vecini avtomehaničnih delavnicah - redki pa tudi doma.

Lep pozdrav