Stran 1 od 1

kdaj je sklopka zanič in nastavitev svečk

Objavljeno: Pe okt 24, 2008 7:08 am
Napisal/-a mihaing
Pozdrav vsem

Kako naj vem, kdaj je čas za menjavo sklopke?

Zanima me tudi, če kupiš tipske svečke (ne original, ampak recimo NKG), ali jih je potrebno še naknadno nastavljati (plazilna razdalja iskre)?

Objavljeno: Pe okt 24, 2008 7:30 am
Napisal/-a oorosh
Ko boš videl, da ti bo sklopka začela nagajati, npr. težje boš speljal v klanec, avto ti bo pri speljevanju tresel, ipd.

Kar se pa tiče svečk, pa glej, da boš kupil take, ki so primerne za tip motorja v tvojem avtu (za oznako tipa motorja poglej v prometno dovoljenje). Jaz imam NGK svečke že od novega leta, pa so super.

Objavljeno: Pe okt 24, 2008 8:07 am
Napisal/-a mihaing
hvala za informacijo. Torej svečk ni potrebno dodatno nastavlajti?

Za sklopko me pa vseeno zanima bolj podrobno ugotavljanje, kdaj je zanič, ker grem na pot dolgo 5000 km in se mi zdi je že bolj pri koncu (sklpoka prime ko je pedalo že skoraj spuščeno), vendar še vseeno speljem brez težav)

Objavljeno: Pe okt 24, 2008 8:13 am
Napisal/-a oorosh
mihaing je napisal/-a:hvala za informacijo. Torej svečk ni potrebno dodatno nastavlajti?


Meni so na uradnem peugeot servisu težili, da mi avto ne bo delal pravilno, če ne bom kupil original peugeot svečk, ker so kao edine dobre za moj avto oz. tip motorja. Ampak, kakor sem že napisal- NGK-jeve delajo že skoraj eno leto brez težav.

Glede sklopke pa, če bi bil na tvojem mestu bi jo zaradi dolge poti in v izogib nevščenostim zamenjal, če ne zaradi drugega že zaradi boljšega občutka, da imaš na avtu eno stvar manj, ki bi lahko odpovedala sredi poti. :-P

P.S. Za kateri avto pa gre?

Objavljeno: Pe okt 24, 2008 8:30 am
Napisal/-a mihaing
Hyundai tucson 2.0

Objavljeno: Pe okt 24, 2008 9:06 am
Napisal/-a joztom
Navadne svečke se nastavljajo na predpisano mero za vsak avto posebej. Ostale boljše izvedbe pa ne rabijo nastavljanja, to so platinaste ali take na tri elektrode. Peugeot ti rine Eyquem, ki sicer niso slabe, niso pa boljše od NGK, pa čeprav so v Loebovem avtu. PSA naj si svojo politiko cen in priporočila rezervnih delov v rit vtakne. Mala navadna puša za podvozje je še lani koštala 15€ je letos 122€, pa sem pravilno številke napisal. Tako potem hude popuste ponujajo lopovi, ko te pri prvem obisku nabave rezervnih delov odrejo. Pa so si vse firme podobne, pri japoncih je še huje.

Objavljeno: To okt 28, 2008 11:01 pm
Napisal/-a nenad.22.
Imam eno vprasanje... pred kratkim sem na avtu zamenjal kable in svecke,
vendar sem sele tukaj prvic slisal da bi rabil svecke nastaviti?
Kupil sem jih sicer pri motomatu in naj bi bile original (champion),
ali to pomeni da jih nastavim ali bo vse vredu?
Avto sicer deluje normalno, res pa je da se nisem porabil cel tank bencina,
tako da se nevem ce je poraba manjsa/vecja kot prej.

Objavljeno: To okt 28, 2008 11:10 pm
Napisal/-a berlonso
aja, pa če ti prime na vrhu še ne pomeni da je slaba. ti jo naštelajo na servisu.
lp

Objavljeno: Sr okt 29, 2008 3:43 pm
Napisal/-a lisko
berlonso je napisal/-a:aja, pa če ti prime na vrhu še ne pomeni da je slaba. ti jo naštelajo na servisu.
lp

Še ma keri avto sploh ročno nastavljivo sklopko? To so meli jugiči katre, fičeki....

Re: kdaj je sklopka zanič in nastavitev svečk

Objavljeno: Sr okt 29, 2008 4:20 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
mihaing je napisal/-a:Pozdrav vsem

Kako naj vem, kdaj je čas za menjavo sklopke?

Zanima me tudi, če kupiš tipske svečke (ne original, ampak recimo NKG), ali jih je potrebno še naknadno nastavljati (plazilna razdalja iskre)?


NGK so pri Hyundai-ju originalna vgradnja(BKR5ES)...

Objavljeno: Sr okt 29, 2008 4:53 pm
Napisal/-a joztom
Sklopka se nastavlja sama, po obrabi pa pedal leze vse više, tako da se na servisu postavlja pedal na predpisane mere. To je primer za PSA. Eni drgnejo do konca in potem lahko zakuriš sklopko. Žal govrim samo iz lastnih izkušenj. ta forum obiskujem, ker srečujem uporabnike, ki tudi s težavo držijo zaradi dragega vzdrževanja konje pokonci. Več ljudi di lažje pomaga.

Objavljeno: Sr okt 29, 2008 5:50 pm
Napisal/-a Dario
se še jaz pridružim, glede na kilometrino avta sem nekatere dele obrabljene zamenjal in mislim da bo mogoče sklopka sedaj naslednja?
Avto je Hyundai lantra wagon 1.8 2000 letnik
Prevoženih ima 136k
Sklopka prime bolj na vrhu, in včasih ja na klancu avto malo zatrese pri speljevanju, oziroma se začuti manjše poskakovanje? če sem se prav izrazil?
Sem na servisu uprašal če je z zamenjavo, pa je rekel da dvomi da je sklopka kriva za to? Neki mi je razlagal da eni avti so pač tako naštimani da bolj navrhu prijamanjo.
Kolk je to res nevem, sem pa bil na servisu od renaulta, ker je zdraven mene.
Bom pa enkrat šel ne na sarvis hyundai-a da vidim če drži ta teorija?
Moteče zame sicer ni, smrdi tudi ne po zapaljeni oz vsaj do sedaj še ni nikoli.
NEbi pa rad da me kje zarad tega pusti.
Hvala za odgovore
Lp

Objavljeno: Sr okt 29, 2008 5:56 pm
Napisal/-a DrYuri
dej več gasa k speleš pa ne bo tresl. sej boš vidu k bo začela zdrsavt, torej ko boš dal gas bojo šli obrati gor hitrost pa niti ne. ne vem zakaj bi neki menju če dela? mislm sej je tvoj keš...

Objavljeno: Sr okt 29, 2008 6:15 pm
Napisal/-a lisko
Jaz ko sem avto kupil je imel prevoženih 134.000km ( po števcu v resnici pa veliko več kar se je pokazalo kasneje) . Že ob nakupo je ružil ležaj sklopke (dober razlog za zbijanje cene) . Sklopka je že takrat prijemala čist na vrhu.....in če sem se pedala dotaknil malo močneje je zdrsela..... sedaj ima avto prevoženih 290.000(po števcu) in še zmeraj isto sklopko kot ob nakupo.....že zmeraj ruži ležaj v prostem teku in še zmeraj zdrsi če se pedala dotakneš močneje... Med samo vožnjo pa ne dela nobenih težav.

Objavljeno: Sr okt 29, 2008 7:20 pm
Napisal/-a vugy
Kolko jaz vem se da sklopko tudi tako preverit......

daš v tretjo, in zategneš ročno (na mestu seveda)......ter počasi začneš spuščat sklopko......in če je sklopka vredu mora avto nekje na tričetrt pedala avto crknit ;) ;)

Objavljeno: Sr okt 29, 2008 8:19 pm
Napisal/-a Dario
No sem se hotel le malo prepričat
Pa vidim da bo najbolje tako da keš spravim na rezerve :)
Drugač pa med vožnjo do sedaj nobenega problema, pa tudi tu pa tam ga piham ko grem mimo cestnine 50 v drugi pol pa gas 2-3-4 slodnja niti ne do konca pa v 5 o.
tko da tukaj dela ok.
Hvala za pojasnila