Stran 1 od 3

megane RS turbo problem

Objavljeno: To okt 28, 2008 6:45 pm
Napisal/-a dragon22
Zdravo,
imam megana 2.0 turbo (165kW 225KM) l.2004 in že en teden opažam da ne potegne več tako kot prej. Ko pritisnem na plin skočijo obrati za okol 800 gor potem pa padejo nazaj (za trenutek izgubi moč) in nato počasi potegne, to se dogaja pri vseh prestavah tudi ko speljem iz prve ne potegne več tako hitro. Če pa pospešujem počasi je vse ok. Pa tud zvok motorja ko pritisnem na gas ni več tak kot prej. Lučka nobena ne sveti in nič ne opozarja na kakšno napako. Mal sem pogledal po mašini če je kaka cev okol turbine sneta pa je vse videt ok.
Mogoče kdo ve kaj bi bilo lahko narobe, je mogoče kaj narobe s sturbino???

Objavljeno: To okt 28, 2008 7:23 pm
Napisal/-a im nobody
lahka da jo bo treba spucat ja

Objavljeno: To okt 28, 2008 7:39 pm
Napisal/-a abbe
da ni sklopka,ce ti obrati skocijo ko das gas po pa nazaj padejo pocas.

Objavljeno: To okt 28, 2008 7:50 pm
Napisal/-a bk206
kot je že abbe reku sklopka drsi ,to je samo moje mnenje

Objavljeno: To okt 28, 2008 8:22 pm
Napisal/-a lumpii
Al pa lambda sonda, katalizator zabasan....

Objavljeno: To okt 28, 2008 8:43 pm
Napisal/-a GT500
men isto nardi pri meganu letnik 03 diesel, čipan na 150 KM, ampak samo če imam samo naslonjeno nogo na kuplungo in hočem prehitevat npr. v tretji četrti ali peti prestavi. nek mehanik mi je reku da je lahko samo sklopka zakurjena in da naj normalno vozim in speljujem pa se bo mogoče tista zakurjena plast (če je to to) sama pobrala dol. pol pa ne vem...imate vi kakšno idejo zakaj bi lahko blo to?

Objavljeno: To okt 28, 2008 9:17 pm
Napisal/-a dragon22
Ja najbrž je res sklopka ker sem zdej najdu na meganesport forumu ene par lastnikov megana rs ki so imel podobne probleme in so jim menjal sklopko (ampak zanimivo da se je vsemj zgodil to pri 2-3 leta starih meganih in okol 10-20k prevoženih :? ). Menjava sklopke v angliji jih je koštala 800funtov to je pol pri nas okol 1k eur :( , to je pa kar dost, a se da sklopko če je zjebana tud kako popravit ali obnovit?
Drugač ga pa drug teden pelem na servis pa bom vidu pri čem sem.

Objavljeno: To okt 28, 2008 9:22 pm
Napisal/-a CupraR
Sinter obnavlja oz ti lahko da močnejšo notr, mal se pozanimaj..

P. kolk km pa že maš prevoženih da te j..

Objavljeno: To okt 28, 2008 9:22 pm
Napisal/-a abbe
am ce je avto u garanciji mogoce lahko kj zglumis,ceprav je sklopka zelo delikatna,ampak lahko da je kaksna seriska napaka.
drgac pa lahko ku pis mocnejso sklopko.tudi to se da obnoviti,pri sinterju v lj.
menja ti jo pa lahko nekdo drug ne ravno servis.aja pa se to na servisu te nebo prslo delo vec kot 300 eur.vsaj po moje

Objavljeno: To okt 28, 2008 9:54 pm
Napisal/-a W|zz
Po opisanem je res lahko sklopka, vseeno pa preden začneš razdirat oz. koga plačuješ, bi blo fajn da priklopiš avto na računalnik če bi vseeno kšno napako pokazal..

Objavljeno: To okt 28, 2008 10:29 pm
Napisal/-a dragon22
Prevoženih ima 43000 km.
Če je res sklopka fuč bi blo najbrž res bolš zamenjat za športno ker mislim dat tud povečat moč motorja. Najdu sem te dve za megana http://reichhard-motorsport.com/catalog ... _5073_5074 Mi lahko kdo pove kašna je razlika med tema dvema, ker ne znam nemško, in če je potrebno še kaj drugega menjat če bi dal to športno sklopko?

vseeno pa preden začneš razdirat oz. koga plačuješ, bi blo fajn da priklopiš avto na računalnik če bi vseeno kšno napako pokazal..

ja sem že zmenjen na servisu drug teden da damo najprej na tester če bo kaj pokazal. Drugač pa nimajo pojma na servisu kaj bi blo, je ruku da je najbrž kaj s turbino in da na turbo meganu niso še nikol nič delal.

Objavljeno: To okt 28, 2008 10:46 pm
Napisal/-a CupraR
Preveri da to ni kakšna serijska napaka :? Ker tolk pa spet ne more bit material zanič, da ti gre pr 43.000km sklopka u pm. Razn če je grdo voženo. Konji so serijski tako da res ne vem kako je to narjen :?

Objavljeno: To okt 28, 2008 11:54 pm
Napisal/-a FLINK
O tem problemu vprasaj se na renault forumu. Tam sta vsaj dva uporabnika, ki imata renault sport avtomobile v malem prstu-se posebej megane Rs in vesta 100% veliko vec o teh avtih, kot domala vsak mehanik pri renault hisi.

Lp

Objavljeno: Sr okt 29, 2008 12:04 am
Napisal/-a Voith
abbe je napisal/-a:da ni sklopka,ce ti obrati skocijo ko das gas po pa nazaj padejo pocas.



+1


verjetn si mal zlorabu sklopko pa ti vraca zdj.. zategn rocno pa poskus spelat.. ce ne crkne takoj, si farderbu sklopko.

Objavljeno: Sr okt 29, 2008 12:21 am
Napisal/-a nebivedu
Menjaj sklopko.

Objavljeno: Sr okt 29, 2008 1:01 am
Napisal/-a Fan
dragon22 je napisal/-a:Prevoženih ima 43000 km.
Če je res sklopka fuč bi blo najbrž res bolš zamenjat za športno ker mislim dat tud povečat moč motorja. Najdu sem te dve za megana http://reichhard-motorsport.com/catalog ... _5073_5074 Mi lahko kdo pove kašna je razlika med tema dvema, ker ne znam nemško, in če je potrebno še kaj drugega menjat če bi dal to športno sklopko?

vseeno pa preden začneš razdirat oz. koga plačuješ, bi blo fajn da priklopiš avto na računalnik če bi vseeno kšno napako pokazal..

ja sem že zmenjen na servisu drug teden da damo najprej na tester če bo kaj pokazal. Drugač pa nimajo pojma na servisu kaj bi blo, je ruku da je najbrž kaj s turbino in da na turbo meganu niso še nikol nič delal.


Pozdravljeni
Na prvi slike je normalna obloga sklopke, na drugi pa sintran material ( bolj trpežen ).
Kakor so vam že svetovali v zgornjih postih pojdite do firme Sinter, Cesta v Mestni log , Ljubljana in vam bo uredil športno lamelo za sprejemljivo ceno.

Lep pozdrav

Objavljeno: Sr okt 29, 2008 7:54 am
Napisal/-a croma_man
im nobody je napisal/-a:lahka da jo bo treba spucat ja


majster, prideš do celja pa mi spucaš turbino? dobro plačam !

:rofl :rofl

Objavljeno: Sr okt 29, 2008 9:24 am
Napisal/-a joztom
Sklopka se najraje skuri pri pospeševanjih v četrti ali peti, še posebej v dolgih klancih, pri speljevanju je to težje, ker kolesa zavrti, pa še pri nizkih obratih ni takega silnega navora. Menjava lamele je jalov posel, menjati je treba tudi pripadajočo košaro. Tekmovalni materiali so ponavadi za par tisoč kilometrov, to upoštevaj pri nabavi. Poglej pri AC, ki je ponujal Sachs sklopke za ojačane motorje. Rešitve tipa športni filter, športna sklopka so kratke sape. Mogoče imaš pa avto samo za izživljanje in ne misliš na več kilometrov. Preveri tudi nastavitev sklopke o predpisih (višina pedala, mrtvi hod...). Če je hidravlična, kar je samoumevno pri močnih motorjih, preveri, ali je pomožni feder res dvigne pedal, da sprosti cilinder. Pri vsakem zdrsevanju sklopke se vedno preveri semering za vztrajnikom, če ni zdrsevanje posledica oljne megle v bližini sklopke.

Objavljeno: Sr okt 29, 2008 9:30 am
Napisal/-a sašo5
joztom je napisal/-a:Sklopka se najraje skuri pri pospeševanjih v četrti ali peti, še posebej v dolgih klancih, pri speljevanju je to težje....


v breg in "rikverc" pa po možnosti poln avto....pa po "babje" celo pot vožnje(pa tud 1000km, če je treba) pedal za 1cm not met pritisnjen.........

Nogo čim dlje od sklopke, pospešuješ pa komot lahko v treji/četrti/peti.....samo kot pravim: nogo čim dlje - nobenga "božanja" pedala po nepotrebnem.........

Prikolice so tudi "smrt" za te zadeve.....

Objavljeno: Sr okt 29, 2008 10:21 am
Napisal/-a no_name
sašo5 je napisal/-a:
joztom je napisal/-a:Sklopka se najraje skuri pri pospeševanjih v četrti ali peti, še posebej v dolgih klancih, pri speljevanju je to težje....


v breg in "rikverc" pa po možnosti poln avto....pa po "babje" celo pot vožnje(pa tud 1000km, če je treba) pedal za 1cm not met pritisnjen.........

Nogo čim dlje od sklopke, pospešuješ pa komot lahko v treji/četrti/peti.....samo kot pravim: nogo čim dlje - nobenga "božanja" pedala po nepotrebnem.........

Prikolice so tudi "smrt" za te zadeve.....


To je veljalo včasih pri jugotih in fičekih, pri novejših avtih je pedal sklopke nastavljen tako da ima na začetku malo mrtvega hoda zato na vseh treningih varne vožnje po Evropi učijo da moraš imeti nogo skoz narahlo na sklopki, da si pripravljen na zaviranje v sili.