Stran 1 od 1

Golf 3, nekaj ga duši

Objavljeno: Če okt 30, 2008 9:23 pm
Napisal/-a franz
Podravljeni,
imam težavo, ki vedno bolj prihaja do izraza.

Vozim golfa 3 1.4 CL, letnik '97 ima ~ 110tkm. Tezava.

Preteklo zimo, ko je bilo vlazno, sem imel problem zjutraj, kot da bi avto nekaj dusilo. Bolj ko sem pritisnil plin, bolj ga je nekaj dusilo, vcasih se je kr ugasnil.
Okej, sem ga zapeljal k popoldanskemu mehaniku, je pogledal in zamenjal kable za elektriko (svecke). Stvar se je nekako obnesla, ce sem sel recimo v avtopralnico, ko sem prisel ven, je avto nekaj caso enako dusilo, ter bilo receno da je voda prisla do kontaktov ...
Se pa je sedaj zgodilo pred nekje 14 dnevi, ko sem zjutraj peljal v nalivu, da mi je avto sredi ceste se ustavil, kakor koli sem verglal, motor ni vzgal, vrtelo ga je, samo ni pa vzgal. Sedaj je ravno obdobje padavin in si nekako vec ne zelim da bi ostajal na cesti.

Imate kaksno idejo kaj je narobe, kaj bi bilo potrebno popravit? Ce ne drugace, bom sel na VW servis, pa da me mal pripravite kaj je lahko narobe in kaksna bi bila okvirna cena. Hvala za vsak namig oz. resitev.

Objavljeno: Če okt 30, 2008 10:08 pm
Napisal/-a RedBull™
menjaj vžigalno tuljavo,ki je pod plastiko brisalcev na voznikovi strani (vsaj mislim,da je tam nekje no)

Objavljeno: Če okt 30, 2008 10:31 pm
Napisal/-a JEREMIJA79
RedBull™ je napisal/-a:menjaj vžigalno tuljavo,ki je pod plastiko brisalcev na voznikovi strani (vsaj mislim,da je tam nekje no)


Tam pod plastiko je ponavadi kakšen motorni računalnik ali modul.Vžigalna tuljava pa je ponavadi na požarni steni... :idea:

Objavljeno: Če okt 30, 2008 10:40 pm
Napisal/-a franz
hvala za namig, kaj je lahko narobe, bom sel do mehanika pa naj to pogleda pa zamenja.

Objavljeno: Če okt 30, 2008 11:18 pm
Napisal/-a miko 55
Kakšen priklop na pc ne škodi. V roku enega leta bi se morala zaznati napaka, kaj ga matra.

Objavljeno: Pe dec 12, 2008 11:24 am
Napisal/-a Boych
Tudi jaz imam podobno težavo, če je imel že kdo kakšno podobno izkušnjo.

GOLF III 1.4 l.93

Med vožnjo (npr. ko zmanjšam hitrost pred križiščem) se mi na armaturki pojavita dve kontrolni lučki:
lučka za olje, lučka za akumulator. Avtomobil izgubi moč, obrate in kasneje tudi ugasne, po nekajkratnem
ponovnem poskusu vžiga se ugasnejo se lučke in kasneje vžge in deluje avtomobil potem zopet normalno...

Se komu sanja kaj bi to bilo lahko krivo?

Lp

Objavljeno: Pe dec 12, 2008 1:03 pm
Napisal/-a Mgajvr
izrabljen alternator verjetno.

Objavljeno: Pe dec 12, 2008 3:17 pm
Napisal/-a danif
Boych
Kaksni pa so obrati motorja v prostem teku oziroma ko se ti to pojavi? Po vsej vrjetnosti je tu problem da avto izgubi obrate v prostem teku.

Objavljeno: Pe dec 12, 2008 3:17 pm
Napisal/-a danif
Boych
Kaksni pa so obrati motorja v prostem teku oziroma ko se ti to pojavi? Po vsej vrjetnosti je tu problem da avto izgubi obrate v prostem teku.

Objavljeno: Pe dec 12, 2008 5:41 pm
Napisal/-a Boych
danif je napisal/-a:Boych
Kaksni pa so obrati motorja v prostem teku oziroma ko se ti to pojavi? Po vsej vrjetnosti je tu problem da avto izgubi obrate v prostem teku.


Žal nebi vedel točno, ker avto nima obratometra, vendar se to dogaja pri nizkih obratih,
mi pa je že enkrat enkrat začel cukat pri višjih obratih (brez kakršnih opozorilnih lučk)
Sam sumim malo alternator, možno pa je tudi motorček prostega teka.
Morem preverit malo v prihodnjih dneh.
Črpalka za gorivo ni kriva, ker je že bila menjana.

Lp Boych

Objavljeno: Ne dec 14, 2008 5:29 pm
Napisal/-a Boych
Mgajvr je napisal/-a:izrabljen alternator verjetno.


Alternator verjetno ni kriv, ker deluje avtomobil normalno brez akumulatorja.

Objavljeno: Če dec 18, 2008 2:44 am
Napisal/-a AndrejD
Boych je napisal/-a:Tudi jaz imam podobno težavo, če je imel že kdo kakšno podobno izkušnjo.

GOLF III 1.4 l.93

Med vožnjo (npr. ko zmanjšam hitrost pred križiščem) se mi na armaturki pojavita dve kontrolni lučki:
lučka za olje, lučka za akumulator. Avtomobil izgubi moč, obrate in kasneje tudi ugasne, po nekajkratnem
ponovnem poskusu vžiga se ugasnejo se lučke in kasneje vžge in deluje avtomobil potem zopet normalno...

Se komu sanja kaj bi to bilo lahko krivo?

Lp


Lučka za akumulator ponavadi pomeni da alternator ne polni. Lučka za olje pa ponavadi pomeni premali pritisk olja.