trust je napisal/-a:Živjo
KLjub temu, da so ploščice še skoraj nove in diski malo slabši bi to menjal, saj minimum je 0,5 cm na eni strani levega diska se prav skupaj 1 cm. Zanimajo me predvsem komlikacije, če so, kakšne (avto ima ABS) je pa HOnda civic 1.6i ES. Menjal bi vse štiri diske in ploščice.
Pozdravljeni
Menjava sprednjih zavor:
demontirate zavorni cilinder ( 12 ali 14 ključ ), demontirate vodilo zavornih ploščic ( 16 ali 18 ključ ), demontirate zavorni disk ( 12, 13, 14 ali tornax TX30 ključ ),
v koliko je zavorni disk pritrjen s petimi ali šestimi vijaki ( 14 ključ ) je potrebno razdreti kolesni ležaj - TO PA VAM ODSVETUJEM - prepustite menjavo nekomu, ki je to že počel in ve kaj dela - za takšen poseg je potreben specialno orodje, da se ne poškoduje kolesnega ležaja ali " nabe" na kateri leži zavorni disk ), ščistite do svetlečega površino kjer nalega zavorni disk in jo natanko namažite z vazelinom - mastjo. Sestavlja se v obratnem vrstnem redu. Sprednje zavorne batke lahko namažete z ATE zavorno mastjo ( priporočeno ) in jih z dvema vzvodoma stisnete do konca v zavorni disk.
Menjava zadnjih zavor:
Demontirate zaščitno pločevino, ki ureja prisilno hlajenje ( 12 ključ ), demontirate zavorni cilinder ( 12 ali 14 kluč ), demontirajte vodilo zavornih ploščic ( 14 ali 16 ključ ), demontirate zavorni disk ( 12, 13, 14 ali tornax TX 30 ključ ), ščistite površino na kateri nalega zavorni disk do sijaja in jo natanko namažite z mastjo - vazelinom. Sestavlja se v obratnem vrstnem redu. Zadnje zavorne batke lahko namažete z ATE zavorno mastjo ( priporočljivo ) in jih v smeri urinega kazalca privijete do konca v zavorni cilinder ( za tako početje obstaja orodje, lahko pa se uporablja doma narejen vzvod ali " špicange" ,
pri vijačenju zadnjih zavornih batkov bodite pozorni na prašno gumico, da je ne poškodujete - vzemite si ČAS ) Bodite pozorni na oznake na zavornem batku, ki morajo biti v vodoravnem položaju enako na obeh straneh -
to so nične točke avtomatske nastavitve ročne zavore .
Preden vgradite nove zavorne diske jih temeljito obrišite - operite z nitro razrečilom. Ko so zavore sestavljene počasi napumpajte zavorno stopalko -
pritiskajte jo samo do polovice toliko časa da dobite normalno višino zavorne stopalke - ne stiskajte jo do podna, ker vam bo nagajala ročna zavora - ne bo se pravilno nastavila
.
Z novimi zavornimi ploščicami in zavornimi diski prvih 200 do 300 prevoženih kilometrov se izogibajte blokiranju zavor ali preobremenitve zavor. To pa vam tudi piše v navodilih za uporabo v vsaki novi emalaži zavornih ploščic ali zavornih diskov.
In kot sem vam že omenil vzemite si čas
.
Lep pozdrav