Stran 1 od 3

Servis DIZEL motorja

Objavljeno: Pe okt 31, 2008 7:16 am
Napisal/-a pushte
Sem novi lastnik dizlaša pa me zanima kaj je potrebno zamenjat na rednem servisu razen olja in filtra ker vsi pravijo da je servis dosti dražji od bencinarja :?: :?:
imam fiat stilo multijet MV letnik 2006

Re: Servis DIZEL motorja

Objavljeno: Pe okt 31, 2008 8:46 am
Napisal/-a valvoline
pushte je napisal/-a:Sem novi lastnik dizlaša pa me zanima kaj je potrebno zamenjat na rednem servisu razen olja in filtra ker vsi pravijo da je servis dosti dražji od bencinarja :?: :?:
imam fiat stilo multijet MV letnik 2006

Kdo ti je pa povedal da je servis dražji ? :D
Verjetno je hotu povedat popravila so dražja,v primeru če je večja okvara.
Redni servis in ostalo je popolnoma enak kot pr bencinarju.

Re: Servis DIZEL motorja

Objavljeno: Pe okt 31, 2008 8:58 am
Napisal/-a Ivan36
pushte je napisal/-a:Sem novi lastnik dizlaša pa me zanima kaj je potrebno zamenjat na rednem servisu razen olja in filtra ker vsi pravijo da je servis dosti dražji od bencinarja :?: :?:
imam fiat stilo multijet MV letnik 2006


Hja, če je bil teran boš menjal še vodno pumpo pa kak lagar ( ležaj) in pakne spredaj mogoče tud zavorne diske, če je preko 120tkm :shock: :P ali pa zbiti na 68.000km pa jih im realnih 160.000km :D ;) :idea: :twisted:

Objavljeno: Pe okt 31, 2008 9:00 am
Napisal/-a Volvo power
Moja ženička vozi svojega Stilota JTD h Kavčiču, redni servis z vsemi filtri pride okrog 140€, če si pa član Fiat-kluba pa imaš še dodaten popust ;)

Re: Servis DIZEL motorja

Objavljeno: Pe okt 31, 2008 9:21 am
Napisal/-a valvoline
Ivan36 je napisal/-a:
pushte je napisal/-a:Sem novi lastnik dizlaša pa me zanima kaj je potrebno zamenjat na rednem servisu razen olja in filtra ker vsi pravijo da je servis dosti dražji od bencinarja :?: :?:
imam fiat stilo multijet MV letnik 2006


Hja, če je bil teran boš menjal še vodno pumpo pa kak lagar ( ležaj) in pakne spredaj mogoče tud zavorne diske, če je preko 120tkm :shock: :P ali pa zbiti na 68.000km pa jih im realnih 160.000km :D ;) :idea: :twisted:


Ja to je še en razlog zakaj se splača imeti dizelaša. Zbiješ kilometre in ga spet takoj prodaš naprej za dobr keš. :lol: Pa tut če je realnih 150-200tkm ga takoj prodaš.
Medtem k bencinc z 200tkm nobedn ga ne pogleda.

Objavljeno: Pe okt 31, 2008 9:46 am
Napisal/-a pushte
Moj stilo jih ima realnih 63000 super ohranjen potem so to samo govorice nekaterih kak so dragi servisi

Objavljeno: Pe okt 31, 2008 9:55 am
Napisal/-a Bucko99
Sam res, v SLO kupci ''na žalost'' še vedno ne pogledajo avta, če je bil vožen več kot 15k km letno... :twisted:
Pred 3 leti sem prodajal takrat 7 let starega clia. Avto je biu redno servisiran, brezhiben, praktično brez praske... in pa 170k km. Prodajal sem ga cca 2 mesca. Ko sem objavil koliko km ima, ni bilo nobenega odziva... zatem sem zbrisal km-je iz oglasa, posledično veliko zanimanja, samo 100k km je imel prevec... :evil:
No našel se je pa en ''diler', ki mi je že ob nakupu povedal da bo prevrtel števec ( sicer me ni zanimalo kaj bo počel z avtom) in glej ga zlomka, čez 4 dni me že kliče novi lastnik avta. Na avtu je bilo 89k km, kupil ga je pa za 20% višjo ceno, kot sem ga jaz prodal... :roll: Torej resno razmišljam,da ob naslednji prodaji plačam tisth 100€, da mi prevrtijo števec pri 5 let starem dizlu na 75k km, in obenem dobim za stari avto kakšnega jurja več.... :twisted: ;)

Objavljeno: Pe okt 31, 2008 9:56 am
Napisal/-a Vido85
Sploh ni res da je servis drazji od bencinarja, to ponavad pravjo uni k nikol se mel niso dizla... Ce primerjas 2.0 bencinarja pa 2.2 diesla, bos vidu da je za dizla cenejsi servis. Je pa res da ni pr vseh znamkah tko, nekje je res drazje za dizla, in to kr dost, za 30-40%.

Objavljeno: Pe okt 31, 2008 10:14 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Mah buče....pr bajti mamo dva dizla (1.9SDI, 1.8 TDCi) in enga bencinarja (1.6 16V). Za vse tri stane en servis približno enako (euro gor-dol)...In kaj naj bi bilo pri dizlu dražje? Tisti naftni filter,ki se menja na 60kkm in stane en približno tulk kot 4 svečke za bencinarja? Cena za olje je tu-tu (eur ali dva gor-dol), filter za zrak- morda kak eur razlike, oljni prav tako...
Sicer pa je primer, da je servis za dizla dražji od bencinarja za celo bogastvo....in sicer če primerjaš yugo 45 servisiran doma pod kozolcem in pa na drugi strani recimo bmw x5 servisiran na pooblaščenem servisu :D

LP!

Objavljeno: Pe okt 31, 2008 11:13 am
Napisal/-a pushte
Kakšno je pa najboljše olje za dizle jaz sicer olju dodajam olju aditive metabond super zadevahttp://www.metabond.si/

Objavljeno: Pe okt 31, 2008 12:25 pm
Napisal/-a pushte
Ta je sproban z moje strani 100% v avtu in v službi ko stroji delajo 16 ur na dan z 7000 obrati

Objavljeno: Po nov 03, 2008 4:14 pm
Napisal/-a Volvo power
Za Stilota 1.9 multijet, je predpisano olje Selenia WR 5w-40

Objavljeno: To nov 04, 2008 3:23 pm
Napisal/-a slovenc
Volvo power je napisal/-a:Za Stilota 1.9 multijet, je predpisano olje Selenia WR 5w-40

Ki sploh ni tako drago-nazadnje sem dal zanj okrog 14 eur za 2 litra.[/img]

Objavljeno: Pe nov 07, 2008 10:37 am
Napisal/-a 4vale6
No imam eno butasto vprašanje.Kr se ne spoznam ravno na motorna olja me zanima neki: v golfu V tdi so mi na servisu dal motorno olje shell 505 01, doma mam pa še pol litra castrola txt softec 5W 40.Pa me zanima ali lahko nalijem castrola v motor kjer je shell, se ta olja mešajo? Vrjetno se,sam neb rad kake neumnosti naredu :twisted:
Hvala in lp!

Objavljeno: Pe nov 07, 2008 10:41 am
Napisal/-a mihaing
4vale6 je napisal/-a:No imam eno butasto vprašanje.Kr se ne spoznam ravno na motorna olja me zanima neki: v golfu V tdi so mi na servisu dal motorno olje shell 505 01, doma mam pa še pol litra castrola txt softec 5W 40.Pa me zanima ali lahko nalijem castrola v motor kjer je shell, se ta olja mešajo? Vrjetno se,sam neb rad kake neumnosti naredu :twisted:
Hvala in lp!


Olja drugih podjetij se vsekakor lahko mešajo, vendar kolikor vem ne enake viskoznosti kot imaš sedaj v mašini. V knjigi imaš napisano katera olja se lahko mešajo oz dolivajo

Objavljeno: Pe nov 07, 2008 11:08 am
Napisal/-a roberto-82
4vale6 je napisal/-a:No imam eno butasto vprašanje.Kr se ne spoznam ravno na motorna olja me zanima neki: v golfu V tdi so mi na servisu dal motorno olje shell 505 01, doma mam pa še pol litra castrola txt softec 5W 40.Pa me zanima ali lahko nalijem castrola v motor kjer je shell, se ta olja mešajo? Vrjetno se,sam neb rad kake neumnosti naredu :twisted:
Hvala in lp!

pust tiste pov litra olja za kaj drugega kot pa da mešaš no vsaj js na tvojem mestu nebi lp :D :D :D :D :D

Objavljeno: Pe nov 07, 2008 11:23 am
Napisal/-a kixs
4vale6 je napisal/-a:No imam eno butasto vprašanje.Kr se ne spoznam ravno na motorna olja me zanima neki: v golfu V tdi so mi na servisu dal motorno olje shell 505 01, doma mam pa še pol litra castrola txt softec 5W 40.Pa me zanima ali lahko nalijem castrola v motor kjer je shell, se ta olja mešajo? Vrjetno se,sam neb rad kake neumnosti naredu :twisted:
Hvala in lp!


Dokler imas dovolj olja v masini, ti ni potrebno nic dolivat. Torej, da ga imas nad minimumom.

Pomembno je tudi to, kdaj si sel gledat nivo olja. Najbolje je takrat, ko je masina hladna - recimo cez noc, da se celotno olje zlije. Ce ga preverjas takoj po voznji, je se cca pol litra olja razmetanega v masini.

A dieselasi uporabljate olje za diesel motorje?

lp

Objavljeno: Pe nov 07, 2008 6:07 pm
Napisal/-a 4vale6
Ja miru sm ko je bil hladen motor, pa je blo mal pod polovico.Sm mislu čist preventivno nalit k grem jutri z avtom na daljšo pot(cca. 900 v obe smeri).Nč bom pustu, pa kupu shellovo olje ko bo potrebno.Hvala in lp!

Aja drgač pa jst še zmer ko sm kupavu motorno olje za dizla,sm kupu pač posebi za dizla, nevem če sm te prow zastopu,al si kej druzga mislu kixs?

Objavljeno: Pe nov 07, 2008 6:44 pm
Napisal/-a chevy
kixs je napisal/-a:
4vale6 je napisal/-a:No imam eno butasto vprašanje.Kr se ne spoznam ravno na motorna olja me zanima neki: v golfu V tdi so mi na servisu dal motorno olje shell 505 01, doma mam pa še pol litra castrola txt softec 5W 40.Pa me zanima ali lahko nalijem castrola v motor kjer je shell, se ta olja mešajo? Vrjetno se,sam neb rad kake neumnosti naredu :twisted:
Hvala in lp!


Dokler imas dovolj olja v masini, ti ni potrebno nic dolivat. Torej, da ga imas nad minimumom.

Pomembno je tudi to, kdaj si sel gledat nivo olja. Najbolje je takrat, ko je masina hladna - recimo cez noc, da se celotno olje zlije. Ce ga preverjas takoj po voznji, je se cca pol litra olja razmetanega v masini.

A dieselasi uporabljate olje za diesel motorje?

lp


Off: Premisli preden kaj podobnega napišeš.

Objavljeno: Pe nov 07, 2008 7:02 pm
Napisal/-a Strokovnjak
Servisi NISO dražji za dizla in filter olja se menja vsakič. Menjaj olje, filter olja in podložko na oljnem koritu. 1x letno menjaj filter zraka in kabine na 50.000 do 60.000 km filter nafte. Pogonski jermen (veliki servis) pa kot predpisuje proizvajalec. Priporočljivo na 100.000 km ali 5 let menjava zavorne tekočine na 3 leta pa še plin v klmatski napravi. Drugega nimaš kaj tikat dokler se ne obrabi oziroma pokvari.