Stran 1 od 1
trda sklopka na meganu II letnik 2004
Objavljeno: Pe okt 31, 2008 8:43 pm
Napisal/-a mitjab
Nekaj me zanima. Je to normalno da je sklopka trda na meganu II letnik 2004 z 70k prevoženih kilometrov. Prijemlje lepo samo trda je zelo.
Hvala
Objavljeno: So nov 01, 2008 1:03 pm
Napisal/-a mitjab
noben nima megana da bi lahko povedal?
Objavljeno: So nov 01, 2008 1:11 pm
Napisal/-a bk206
nisem siguren samo se mi zdi da imajo renoji malo bolj trde sklopke nisem pa siguren to je moje mnenje imel sem pa jaz na clijotu tud bol trdo sklopko pa je delala čist ok ! nevem ,nebi si upal kaj preveč napovedat
Objavljeno: So nov 01, 2008 1:13 pm
Napisal/-a snoopek
Pa je sklopka trda že od samega začetka, ali je sedaj postala bolj trda po 70k kilometrov?
Objavljeno: So nov 01, 2008 1:16 pm
Napisal/-a Patrik_A3
mel megana 2004 1.5 DCI,pa je bla tudi trda sklopka pri 125 000km
Objavljeno: So nov 01, 2008 2:03 pm
Napisal/-a Scorp84
Sklopka je najbrž hidravlična in se notri v hidravličnem sistemu nabere veliko umazanije, posebi je trda ob mrzlih dnevih. Pri nas doma smo imeli primer, da sklopka ni hotla delat, ker je notri v hidravličnem sistemu zmrznilo zaradi te umazanije. Po menjavi olja je sklopka kot nova, zdi se mi da je zdej še lažje pritisniti, kot takrat ko smo avto novega kupili.
Drugače je zdej tudi pri mojemu drugemu avtu isto bolj trda sklopka z 80 tisoč kilometri, posebi zdej ko je bolj mrzlo. Poleti je normalno delovala, začela je pa težiti začetek lanske zime.
Objavljeno: So nov 01, 2008 4:39 pm
Napisal/-a snoopek
Pomoje bi menjava olja rešila vse, če je hidravlična sklopka! Ker sklopka tud rada drsi, ko se avto zagreje, če je olje staro. Vsaj pri mojem je blo tko!
Objavljeno: So nov 01, 2008 6:06 pm
Napisal/-a Corleone
imeli megana 2004 1,6 pri hiši 40k prevoženih pa sklopka ni bila nikoli trda.
@scorp84, sklopka je hidravlična, razlog pa verjetno v tem kar si napisal.
Objavljeno: So nov 01, 2008 8:26 pm
Napisal/-a Patrik_A3
dizl ni isto kot bencin. dizli majo vsi bolj tršo sklopko kot pa bencinari,vsaj koliko je meni znano.
Objavljeno: So nov 01, 2008 9:24 pm
Napisal/-a mitjab
Avto je dizel 1.5. Avto ni bil kupljen nov zato ne vem kaka je bila ko je bila nova. Nazadnje je bil avto na servisu pred 1 letom, kaj so delali takrat pa ne vem, ali so menjali olje ali ne.
Bi mogu avto na servis?
Objavljeno: So nov 01, 2008 9:29 pm
Napisal/-a Patrik_A3
ne vem ali si ti nepismen ali kaj,ali si spregledal moj post. da sem mel tudi megana 1.5 DCI 2004 letnik pa bolj trdo sklopko.
Objavljeno: So nov 01, 2008 9:45 pm
Napisal/-a kolesar
mitjab je napisal/-a:Avto je dizel 1.5. Avto ni bil kupljen nov zato ne vem kaka je bila ko je bila nova. Nazadnje je bil avto na servisu pred 1 letom, kaj so delali takrat pa ne vem, ali so menjali olje ali ne.
Bi mogu avto na servis?
ja avto mora po enem letu na servis

Objavljeno: So nov 01, 2008 10:31 pm
Napisal/-a mitjab
Patrik_A3 nisem nepismen, si ti malo živčen mogoče?
kolesar vem da ni treba samo ko so nekateri napisali da je problem lahko v olju.
hvala vsem za pomoč
Objavljeno: So nov 01, 2008 11:51 pm
Napisal/-a TrijoAdijo
Probaj kako je trda sklopka v ostalih meganih. Če je mehkejša, potem je tvoja zrela za menjavo. Če te trdota ne moti, pol jo pa teraj, dokler ne bo zdrsela.
LP!
Objavljeno: Ne nov 02, 2008 12:10 am
Napisal/-a snoopek
Saj sploh ni nujno, da je sklopka trda zato ker je obrabljena. Problem je lahko tudi v samem hidravličnem olju!
Objavljeno: Ne nov 02, 2008 12:26 am
Napisal/-a TrijoAdijo
A je kdo rekel, da je obrabljena če je trda? Problem je v košari sklopke in v mehanizmu. Ko je la ta "utrujen" postane pedal trši. Včasih se tudi sliši škripanje iz predela sklopke (ko pritiskaš in spuščaš pedal).
LP!
Objavljeno: Ne nov 02, 2008 12:46 am
Napisal/-a Scorp84
Problem je v košari sklopke in v mehanizmu.
Tukaj gre za ''potisni ležaj'' pri novih avtih je drugačen sistem, sam sem pozabil kako se imenuje, mislim pa da večina ve na kaj mislim. Če ta del gre ponavadi olje steče dol in se pedalo sesede, se ne vrne več nazaj. Nekako težko verjamem da bi bil v okvari, če mu avto lepo speljuje. Ponavadi če odpove, steče olje skozi njega ker popustijo ene gumice.
Patrik_A3: Zanimivo da je pri očetovem avtu (dizel) sklopka tolk lahka, medtem ko druga dva bencinarja je malenkost težja. Mislim da pri hidravliki ne igra neke uloge in so vsi na podobnem.
Objavljeno: Ne nov 02, 2008 2:19 am
Napisal/-a TrijoAdijo
Ojoj...trd oreh.
Ja...ta "novi" sistem se imenuje hidravlični sistem s hidravličnim potisnim ležajem. Če ležaj "propade" olje steče iz njega in pedal pade v poden, ne da bi sklopka odvojila.
Jaz nisem govoril za olje niti za ležaj. Problem je v sami košari (potisni plošči) in v njenem mehanizmu (vzmeti & shit) . Če je kaj krivo za trd pedal, pol je to to. Sčasoma bo pedal postajal čedalje trši, vožnja bo posledično manj udobna. Nekatere košare znajo tudi škripat ko stiskaš in spuščaš pedal sklopke.
Mene osebno bi trd pedal sklopke motil, zato bi kompletno sklopko zamenjal.
LP!
Objavljeno: Ne nov 02, 2008 3:25 am
Napisal/-a Patrik_A3
pa o čem vi zaj tukaj. vsak dizl ma bolj tršo sklopko. pomojem se bojiš za brezveze pa je z avtom vse okey...... no to je pač moje mnenje.
mam pa zaj že drugega dizla in ne govorim na pamet,pa tudi foter ma laguno dizla z 30 000km pa je že od vsega začetka bolj trda! ko sem mel pa astro ko je bla bencinar pa je bla sklopka čisto mehka.... in koliko je meni znano majo dizli bolj tršo sklopko!
Objavljeno: Ne nov 02, 2008 9:34 am
Napisal/-a snoopek
brat ma dizla pa je sklopka bol mehka ko na mojem bencinarju hehe :P