Stran 1 od 2
Avto kadi ter pije olje
Objavljeno: Pe nov 07, 2008 5:05 pm
Napisal/-a Hribo
Pozdravljeni
Potrebujem mnenje iskušenih ,da mi malo več povedo kje iskati napako kadar ti avto zelo začne kaditi in piti olje (obcutno na šipki). Kje bi lahko bila napaka , ter kaj vse bi bilo po mnenju izkusenih na tem področju potrebno zamenjat da bi to odpravil.
Najlepse Hvala za vse koristne nasvete.
Lep pozdrav
Objavljeno: Pe nov 07, 2008 5:46 pm
Napisal/-a |m|
Batni obročki (če kadi modro)
Objavljeno: Pe nov 07, 2008 5:59 pm
Napisal/-a Primoz_86
Lahko so tudi tesnila od ventilov (tefloni) ali izrabljena vodila ventilov. Poglej še da ni zračnik od motorja zamašen, saj lahko tudi to poviša porabo olja.
Objavljeno: Pe nov 07, 2008 6:02 pm
Napisal/-a Tu_Nera
če si tmodro kadi avto kar sam kliče po generalki :P
aja keri avto je to si pozabil napisati
Objavljeno: Pe nov 07, 2008 6:18 pm
Napisal/-a Tu_Nera
niam nastavljeno
Objavljeno: Pe nov 07, 2008 6:26 pm
Napisal/-a chevy
Generalka? Se pravi razdret vse do bloka, menjat tesnila, teflone, obročke. Gre za Hondo - koliko kilometrov ima pa kateri letnik je?
Objavljeno: Pe nov 07, 2008 8:22 pm
Napisal/-a lisko
Če se gre delat pravo generalko potem je treba dat tud pohonat cilindre....vstavijo se bati za drugo brušenje....glavna gred se pobrusi in dajo noter čežji za drugo brušenje.....bla bla bla....
NA hitr pa se stanje motorja ugotovi tako da se sname odušnik olja in če tam kadi zelo modro (temno moder dim), pri ogretem motorju med delovanjem, potem so zanič obročki....tud mernjene kompresije pove dosti o tem. Če pa teh znakov ni ( če iz odušnika ne kadi preveč in je kompresija normalna) potem so obročki še dobri....
Najvećkrat so za veliko porabo ( in posledično tud kajenje) olja, krivi tefloni. Primen je bila podobna zgodba....avto je na 5000 spil liter olja.....kadil modro....Po menjavi teflonov na 10000km ne spije niti dva deci olja....
Objavljeno: So nov 08, 2008 5:15 pm
Napisal/-a Hribo
Ima gdo kaksen predlog kako sprobam ce so batni obrocki zanic ce imas glavo motorja dol vzeto. lp
Objavljeno: So nov 08, 2008 5:42 pm
Napisal/-a martk
Daj kompresijo izmerit.
LP
Martin
P.S. ti imaš že razkopan motor? Celega, ali samo glavo?
Objavljeno: So nov 08, 2008 5:43 pm
Napisal/-a lisko
Hribo je napisal/-a:Ima gdo kaksen predlog kako sprobam ce so batni obrocki zanic ce imas glavo motorja dol vzeto. lp
Zakaj pa jih nebi kr menjal? Karter dol....odtegneš ojnice in potegneš bate ven....menjaš obročke sestaviš skupaj nazaj in to je to. Spotoma menjaš še ojnične pa imaš mir. Obročki in ojnični po moje niti ne bi smeli bit tako dragi.
Objavljeno: So nov 08, 2008 5:45 pm
Napisal/-a Hribo
Kaj ce nalijem bencin zgoraj v bate in ce pritece skozi dol v karter? lahko tak probam ali je mozno da pritece skozi in kjub temu bi obrocki bili se uredu.
Hvala za pomoč
Lp
Objavljeno: So nov 08, 2008 5:46 pm
Napisal/-a Hribo
lisko je napisal/-a:Hribo je napisal/-a:Ima gdo kaksen predlog kako sprobam ce so batni obrocki zanic ce imas glavo motorja dol vzeto. lp
Zakaj pa jih nebi kr menjal? Karter dol....odtegneš ojnice in potegneš bate ven....menjaš obročke sestaviš skupaj nazaj in to je to. Spotoma menjaš še ojnične pa imaš mir. Obročki in ojnični po moje niti ne bi smeli bit tako dragi.
kje pa bi bilo najbolje to nabavit pri katerem ponudniku,...
Lp
Objavljeno: So nov 08, 2008 5:54 pm
Napisal/-a lisko
Hribo je napisal/-a:lisko je napisal/-a:Hribo je napisal/-a:Ima gdo kaksen predlog kako sprobam ce so batni obrocki zanic ce imas glavo motorja dol vzeto. lp
Zakaj pa jih nebi kr menjal? Karter dol....odtegneš ojnice in potegneš bate ven....menjaš obročke sestaviš skupaj nazaj in to je to. Spotoma menjaš še ojnične pa imaš mir. Obročki in ojnični po moje niti ne bi smeli bit tako dragi.
kje pa bi bilo najbolje to nabavit pri katerem ponudniku,...
Lp
Povprašaj po avto trgovinah ali pa pokliči. Trgovin imaš malo morje....cene pa se lahko za enak del razlikujejo. Jaz sem za generalko nabavil dele v petih trgovinah

Objavljeno: So nov 08, 2008 5:57 pm
Napisal/-a chevy
Najboljše, da se odpraviš v kakšen servis ali h kakšnemu popoldancu, da ti to zrihta.
Nisi mi odgovoril na vprašanje prej - kateri letnik je in koliko km ima

Objavljeno: So nov 08, 2008 6:23 pm
Napisal/-a Hribo
Honda Civic l90 prevozenih 300tisoc. A se da kaj na netu pogledat za batne obročke,...
Objavljeno: So nov 08, 2008 6:38 pm
Napisal/-a chevy
Hribo je napisal/-a:Honda Civic l90 prevozenih 300tisoc. A se da kaj na netu pogledat za batne obročke,...
Moje mnenje pa brez zamere: če nisi čustveno navezan za avto ali ti ne predstavlja nek hobi, obveznost (npr. služba), ga zamenjaj.
Poleg popravila motorja - si kaj razmišljal, da zamenjaš cel motor

Morda kje dobiš ustreznega/brezhibnega od kake razbite Honde.
Objavljeno: So nov 08, 2008 7:45 pm
Napisal/-a imilet1
ta je odsvirala svoje

Objavljeno: So nov 08, 2008 7:57 pm
Napisal/-a Hribo
Hehe Hvala za mnenja. Ampak ta avto sem si sam kupil in tudi letos sem si ga karoserijsko obnovil in sedaj bom se motor cetudi pocasi kot student si nemorem veliko privoscit.
Objavljeno: So nov 08, 2008 8:46 pm
Napisal/-a ru7
Tele motorji od EF generacije so ful pocen, pa vzameš lepo 130 konjskega pa zdravo

Objavljeno: Ne nov 09, 2008 11:05 am
Napisal/-a Hribo
Zanima me ce pri vstavljanju novih batnih obrockov moras pazit kako so vstavljeni v bat oz pac poljubno kjer pac prideda se stisnejo skupaj ali je kaksna bolj strokovna metoda. Vsi ki ste delali gdaj na tem se dajte malo razpisat o tem.
Hvala za vse koristne odgovore
Lep pozdrav