Stran 1 od 1

problem zavore

Objavljeno: Ne nov 09, 2008 7:22 pm
Napisal/-a Svizec:)
Pozdravljeni!

Imam vprašanje glede matice na hidravlični cevki-lajtngi.Matica je izrabljena-okrogla in je ne morem odviti zanima me če ima lajtnga na koncu konus in se da menjat oziroma kupit,ali se v nasprotnem primeru mora kupit nova.gre za zadnjo desno "lajtngo"na R.twingo-tu.Menjal bi zavorni cilinder ker ne deluje oziroma,ko ga želim izračiti ne priteče zavorna tekočina :shock:

lep pozdrav!

Objavljeno: Ne nov 09, 2008 7:59 pm
Napisal/-a lisko
zanima me če ima lajtnga na koncu konus in se da menjat oziroma kupit,ali se v nasprotnem primeru mora kupit nova

Ne razumem najbolje....:)
Drgač lajtunga je na konus oz. na tako bunko ki jo potem požre v konus v cilindru. Da se menjat in verjetno se da kupit tudi novo. Če pa si malo bolj vešč pa lahko tisto "bunko" na lajungi nardiš tudi sam.

Objavljeno: Ne nov 09, 2008 8:07 pm
Napisal/-a Svizec:)
zanima me če se da posebaj dobit matica ki je na lajtngi

Objavljeno: Ne nov 09, 2008 8:41 pm
Napisal/-a lisko
Pojma nimam.... takih malenkosti ponavadi jaz ne iščem ampak improviziram....in se mnogokrat obnese bolje kot original.

Objavljeno: Ne nov 09, 2008 8:50 pm
Napisal/-a RedBull™
matica se dobi tudi nova,ampak boš moral imeti potem tudi orodje,da boš naredil na novo konus na lajtengi (ampak potem ti bo malce prekratka,tko da jo boš moral malce drugače prekriviti,da se bo izšlo.)

tudi če je matica okrogla,se ne sekiraj... najprej jo malce potolci s kladivom,potem pa "rorcange" v roke ter odvij :)

Objavljeno: Ne nov 09, 2008 9:49 pm
Napisal/-a Svizec:)
zanima me pa tudi kaj bi lahko bilo narobe z cilindrom da ne deluje :shock: -ne dobi olja.

Objavljeno: Ne nov 09, 2008 10:03 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Zavorna cev se naredi nova - prav tako pridejo nove matice ( strošek cc 15,00 € ), kar se pa tiče zavornega cilindra - zavorno olje sigurno dobi - kako pa deluje je pa drugo vprašanje. V zavornem cilindru je povratni ventil, če pravilno dela se zapre ko stisnete zavoro. V koliko je okvarjen pa ostane odprt in pritisk kroži po notranji strani zavornega batka ter ne opravlja svoje funkcije. Torej potrebna zamenjava zavornega cilindra - menja se oba v paru zaradi omenjenih ventilov ( vgrajeni sistemi Lucas ali Bendix ).

Lep pozdrav