Stran 1 od 1

Težave z motorjem fiat bravo 19td

Objavljeno: Po nov 10, 2008 4:00 am
Napisal/-a danif
hello!
Sem lasnik bravota1.9 td 100 ps letnik 97 ki mi je vrsto let prida služil. Sem dokaj odaljen od službe pa delam veliko km na dan (letno okrog 40 000) Avto sem servisiral redno le eno napako sem naredo ka nisem menjal termostata za vodo in mi je ta enkrat zablokiral in mi je avto začel kuhat. Ko sem to opazil sem se ustavil še prej pa je avto začel čudno brnet(postal je zelo glasen oziroma nek ropot) Nato sem po nekaj časa nalil vodo ga zluftal in ponovno prižgal. Avto je šel normal dalje brez ka bi se grle oz da bi naraščala temp. Nato ko sem prišel domov avto ni hotel več normalno laufat v prostem teku oziroma so obrati nihali (1000-1500) ker drugo nisem vedo sem na črpalki za gorivo malo odpustil vijak ki je za prosti tek da naj bi mel manjši prosti tek a ga ni mel a avto je kak po čudežu tekel normal. Nato sem zamenjal termostat in se vozil naprej. po nekaj tednih sem opazil da mi avto vedno bolj kadi sploh če ga zalaufam toplega kadi zelo belo nekaj časa. Po pregledu motorja sem ugutovil ka je preveč olja v motorju. Ko sem ga izpustu ga je bilo okrog 6 litrov (notr gre približno 4,5l) vendar ojle je bilo normalno brez sledu vode mogoče je bilo malo redko in tako sem posumil da je po vsej vrjetnosti prišel dizel zraven. Po posvetovanju raznih mehanikov so mi svetovali različno in jaz sem jih upušteval pregledati sem dal šobe in jih dal ponovno nastavit, zamenjal obročke na batih,in vsa tesnila na glavi in seveda glavno tesnilo nato ko sem mel že vse razdreto sem menjal še glavne ležaje pa ojnične in še zobati jermen z nategovalci in vodno črpalko.potlej sem ga lepo sestavil in upal da mi bo sedaj še naprej lepo služil a sem se pošteno zmotil. Po prevoženih nekaj tisoč kilometrih je olje počasi spet naraščalo (hladilna tekočina ne zmankuje nič) taka je sedaj spet enako kot je bilo če prav je veliko dela in denarja bilo vloženo v njega za nič. Kjer koli že spušča spušča počasi ker avto normal teče se ne preštima ne na moči le da ko je avto topel in ga ponovno prižgem kadi zelo močno in to belo.

Zato bi prosi če bi kdo koli kaj vedel kaj bi lahko bilo narobe oziroma kje je možno da pride dizel v olje?
Hvala in LP dani

Objavljeno: Po nov 10, 2008 7:36 pm
Napisal/-a Primoz_86
Nafta ti teče v karter. Ne se tako vozit ker bo zaribal zaradi preredkega olja. Lahko da teče mimo obročkov ali kje drugje (tesnilo glave itd).

Objavljeno: Po nov 10, 2008 8:54 pm
Napisal/-a čare
tem motorjem so pokale glave!A je bila glava na rentgenu ko je bila sneta?

Objavljeno: Po nov 10, 2008 9:40 pm
Napisal/-a aleshondas
si dal ravnat glavo, pogledal med kanali ventilov če je kje počena, pohonal celindre, in pohonal ventilje???

vse to je lahko vzrok!!
zapomni si z avtom oz motorjem ki je zakuhal bodo skoz problemi!!!

Objavljeno: Po nov 10, 2008 10:08 pm
Napisal/-a danif
Ja ko je bila glava sneta sem jo dal ravnati. Vidnega ni nikjer ka bi bilo počeno videti je vredu. NA rengen pa je nisem dal ka niti ne poznam nikogar ka bi to delal. Ja vem ka ko dizel enkrat zakuha je velik problem sam ponavadi oz kolko jaz vem je problem z temparaturo a pri meni je normal in tudi hladilna tekočina se ne spreminja.

Objavljeno: Po nov 10, 2008 10:35 pm
Napisal/-a aleshondas
problem je vse prej kot temperatura, vijaki zgubijo na kvaliteti, hladilne cevi moraš zamenjat vse to smo že doživeli lomljenje vijakov.

ko imaš motor vžgan pa potegneš šipko ven ti tišči potem olje ven skozi tisto luknjo??

pa olje če si daš na prst ma kaj vonj po nafti???

je hladilna tekočina kakšne čudne barve??

Objavljeno: Po nov 10, 2008 11:31 pm
Napisal/-a valvoline
Prvič slišim da v olju pride nafta notr. Skoraj nemogoče. Potem pa je res verjetn da pač en cilinden sploh nima kompresije,oz obročki so zdrobljeni.
Ponavad pride voda notr ne nafta.
A ma olje mogoče rjavkasto-sivkaste barve ???
Če je potem miksa hladilno tekočino,nafte zihr da ne.

Objavljeno: Po nov 10, 2008 11:32 pm
Napisal/-a danif
ja to sem že tud probo pa ni nobenega prtiska oz da bi kaj tiščalo ven. po mojem je normal. Pa vrsto mehanikov ga je že gledalo pa opazovalo pa brez uspeha vsi sam pravijo ka še kaj takega niso videli. kar pa se tiče nafte v olju ne vem jaz je ne zafoham olje je redko pa ko sem zunaj kuril neko staro travo sem malo polil in je zelo hitro se vnelo. taka mora biti nekaj v olju kar dobro gori (nafta) kaj pa bosch pumpa oz pri totem avtu lucas je možno ka bi ta bila vzrokoz bilo kaka možnost np. ko je avto ugasnje da počasi steče notri?

Objavljeno: Po nov 10, 2008 11:39 pm
Napisal/-a valvoline
Zdaj ne vem kakšno izvedbo glave ima fiat.
Ena opcija je da so teflončki pr ventilih čisto hin pa da tja nekje motor sesa mal nafte k potem gre v karter. Zanimljivo res zanimlivo.

Objavljeno: Po nov 10, 2008 11:52 pm
Napisal/-a Fan
danif je napisal/-a:ja to sem že tud probo pa ni nobenega prtiska oz da bi kaj tiščalo ven. po mojem je normal. Pa vrsto mehanikov ga je že gledalo pa opazovalo pa brez uspeha vsi sam pravijo ka še kaj takega niso videli. kar pa se tiče nafte v olju ne vem jaz je ne zafoham olje je redko pa ko sem zunaj kuril neko staro travo sem malo polil in je zelo hitro se vnelo. taka mora biti nekaj v olju kar dobro gori (nafta) kaj pa bosch pumpa oz pri totem avtu lucas je možno ka bi ta bila vzrokoz bilo kaka možnost np. ko je avto ugasnje da počasi steče notri?


Pozdravljeni
Enako težavo je imel "Lisko" na svojem vozilu - nafta v olju. Kontaktirajte ga po ZS in pobarajte kako je rešil problem.

Lep pozdrav

Objavljeno: To nov 11, 2008 1:29 am
Napisal/-a danif
kar se tiče teflončkov so zamenjeni z novimi in ventili na nonovo nabrušeni. kar se pa samega olja tiče pa je črno in nobene sledi ka bi bila hladilna tekočina zraven. kar se tiče glave če je počena pa me zanima če bi dal merit kompresijo bi se to opazilo?

Objavljeno: To nov 11, 2008 7:43 am
Napisal/-a joztom
Jaz se na dizeljne ne spoznam, po opisu dima bi rekel, da se po ugašanju skozi eno od slabih diz olje iztisne v zgorevalni prostor enega cilindra in mimo obročkov počasi v olje. Po vžigu je ta cilinder nekaj časa mrtev, nato se izrazi z vžigom in belim dimom, ker je v tem cilindru veliko ostankov nafte. Ali ne dihta diza ali pa je kaj v pumpi.

Objavljeno: To nov 11, 2008 7:53 am
Napisal/-a aleshondas
vidim da si z ms pošlji mi tvoj kontakt pa da vidimo!!!

Objavljeno: To nov 11, 2008 4:12 pm
Napisal/-a lisko
valvoline je napisal/-a:Prvič slišim da v olju pride nafta notr. Skoraj nemogoče. Potem pa je res verjetn da pač en cilinden sploh nima kompresije,oz obročki so zdrobljeni.
Ponavad pride voda notr ne nafta.
A ma olje mogoče rjavkasto-sivkaste barve ???
Če je potem miksa hladilno tekočino,nafte zihr da ne.

Kot sem mu že napisal na privat....a naj mi nekdo pove kako ima gnano bosch črpalko? Preko ketne ali preko jermena? Če ima preko jermena potem moja teorija odpade.....če pa ima preko ketne je pa problem znan..... v pumpi je nafta.....preko osi katere je pumpa gnana (u mes je semering) pa curlja nafta.....pogon pumpe pa je mazan z oljem od motorja.....no in maste odgovor....
Ima mogoče ta motor še predpumpo za nafto gnano mehansko? Če ja potem je tudi v njej lahko počla membrana.....

Objavljeno: To nov 11, 2008 10:10 pm
Napisal/-a danif
lisko. Kar se tiče pogona im gnano preko zobatega jermena tako da ni črpalaka povezana z oljem. Črpalka je lukasova šobe pa so bile na servisu in so obnovljene. Pred črpalko pa ima električno taka je tudi neodvisna oziroma za sebe. Nevem kje oziroma kako lahko pride nafta not. Pa vsem skupaj hvala ka se trudite najti rešitev.
Lep pozdrav dani!