Stran 1 od 3
Problem pri zaviranju
Objavljeno: Po nov 10, 2008 8:25 am
Napisal/-a cLuBbY
Torej ob zaviranju pri hitrostih 100+ km/h, se avto nenormalno čudno obnaša. Avto zaovinka oz. imam občutek da prime ena stran bol oz. hitreje kot druga in avto nagne. Pri hitrosti več kot 130 km/h postane stvar zelo neobvladljiva-očitna in problematična ampak to se ne dogaja vedno...
Na avtu so bile zamenjane gume in jeklena platišča (oboje novo), bile so zamenjane "puše" pri sprednjih rokah in posledično narejena optika, pri mehaniku so pogledali zavore (olje ok, ploščice in sprednji diski ok, zadnji bobni ok, tudi vozili so se z njim pa zgleda ni bilo očitno) in nevem kaj še narediti da bi ugotovil kaj je narobe. To se je že dogajalo pred tem "servisom" avta ampak ni bilo tako očitno. Sama vodljivost avta je ok, nobene problematike z volanom, vožnjo po grdem terenu itd. Ni mi več jasno kaj bi še lahko bilo narobe...
Kakšna ideja?
Objavljeno: Po nov 10, 2008 8:49 am
Napisal/-a svadreb
Menim, da je skoraj sigurno nekaj narobe z zavorami. Te prijemljejo neenakomerno, zato ti avto zanaša med zaviranjem. Pojdi na AMZS, ali tja, kjer opravljaš tehnični pregled, opravi test zavor in boš videl kaj bo pokazalo.
Objavljeno: Po nov 10, 2008 10:56 am
Napisal/-a [KEKEC]
Lahko je tudi kaki končnik ali pa roka in ti ga zaradi tega potegne v eno smer!
Objavljeno: Po nov 10, 2008 11:47 am
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Veliko lažje bi bilo, če bi vedeli za katero vozilo govorimo.
Lep pozdrav
Objavljeno: Po nov 10, 2008 12:06 pm
Napisal/-a cLuBbY
@svadreb Očitno res nebo druge kot da grem še to sprobat. BTW... ve kdo za kakšne mojstre za zavore v okolici Celja oz. Maribora?
@[KEKEC] to dvomim, ker bi verjetno on na optiki(kjer so menjali puše itd) to opazu, če ne pa bi mehanik, ki je zavore pregledal... tak da dvomim da bi blo to.
@Fan To je Ford Fiesta '93...
Objavljeno: Po nov 10, 2008 12:23 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Preverite delovanje zavornih cilindrov - zavorni batek mora biti pod prašno gumico svetel ( v koliko je oksidiran ali rjav ga ščistite in namažite z ATE zavorno mastjo ). V primeru, da so zavorni cilindri lepi demontirajte sprednje zavorne gumi cevi in jih zamenjajte z novimi ( z leti notranjost prepari in se odlušči - posledično s tem zmanjša pretok zavornega olja ). Zamenjajte sprednje zavorne ploščice z novimi ( preglejte maso zavorne ploščice - mora biti gladka brez poroznih grafitnih točk - zažgane )
V koliko nimate možnosti dobiti ATE mast za zavore me kontaktirajte na ZS in vam jo bom poslal.
Lep pozdrav
Objavljeno: Po nov 10, 2008 12:45 pm
Napisal/-a Cash
Da malo ukradem temo in sicer bi rad ugotovil, kaj je narobe pri zavorah, ker slabo primejo pri P406Coupe, 2.2 HDI, l.2004. A je to zavorna tekočina ali so ploščice?
Hvala
Objavljeno: Po nov 10, 2008 1:20 pm
Napisal/-a roberto-82
zavorna tekočina nima veze tukej razen če je že zelo stara in ma veliko vlage notri samo takrat slabo primejo ozeroma če se po kakšnem klancu navzdol voziš pa fejst premzaš ti pedala sede čisto do podna ko pa se zavorna tekočina uhladi pa spet prime normalno. tk da pomoje so ploščice verjetno bojo pregrete ali kaj podobnega lp

Objavljeno: Po nov 10, 2008 1:41 pm
Napisal/-a Cash
Hja recimo če primerjam z P206 l.02 (sicer je lažji, vendar ima tudi manjše diske), pri 206-tko če grem počasi in pohodim na hitro, se avto v hipu ustavi, v bistvu te kar zabije naprej, pri P406 pa je daleč od tega, pedal se čisto malo poda noter, bolj kot pri 206-tki in isto je pri večjih hitrostih, kjer P206 dominira.
Torej, katere ploščice priporočate? Morda Brembo, katere so tudi original pri tem avtu? Ploščice so bile že menjane s strani prejšnjega lastnika, vendar ne vem, katere je dal?
Objavljeno: Po nov 10, 2008 2:49 pm
Napisal/-a joztom
Mogoče je en cilinder slabši in pozneje zagrabi, lahko se enao d ploščic konično kajla, to dostikrat vleče. Vedno je najceneje zamenjati ploščice spredaj. Ali pa greš na peščeno podlago in zaviraš, pa vidiš ali katero kolo šteka ali katero manj prime.
Objavljeno: Po nov 10, 2008 2:56 pm
Napisal/-a martk
Če imaš zjahane (beri: izrabljene) amortizerje se tudi to dogaja. Malo poguncaj avto
LP
Martin
Objavljeno: Po nov 10, 2008 2:58 pm
Napisal/-a esem
Za avtorja teme - je možno, da je na eni strani slabši amortizer (ali celo vzmet, stabilizator)?
Cash je napisal/-a:... pri P406 pa je daleč od tega, pedal se čisto malo poda noter, bolj kot pri 206-tki ...
Kaj to pomeni - se pedal poda bolj ali manj kot pri 206.
Meni se še najbolj zdi kot slabo delovanje serva (se ne poda, je trd, slabo zaviranje...).
Objavljeno: Po nov 10, 2008 3:45 pm
Napisal/-a Cash
martk: na avtu so glanc nove gewinde in je isto kot prej.
esem: ja, pri unmu stavku sem pozabil dodati besedico "bolj", torej pri P406Coupe se pedal malce bolj poda noter, kot pri 206-tki.
Avto mi tudi ne vleče v nobeno smer, ko žlajfam, ampak ostane naravnost, le žlajf moram bolj oreng pohoditi, da se ustavim. Sem zadnjič šel znova v P206 in ko sem zažlajfal, me je skoraj vrglo v šipo, ker sem tko močno pohodil, namreč, spozabil sem se, da nisem v 406-tki, tko da poleg ploščic sumim tudi zavorno tekočino, če se pedal malce bolj poda, kot pri 206-tki.

Objavljeno: Po nov 10, 2008 4:57 pm
Napisal/-a martk
Cash je napisal/-a:martk: na avtu so glanc nove gewinde...
Mogoče se nisem dovolj jasno izrazil, odgovor 2 posta višje je namenjen clubby-ju. Nesporazum.
LP
Martin
Objavljeno: Po nov 10, 2008 5:44 pm
Napisal/-a Fan
Cash je napisal/-a:martk: na avtu so glanc nove gewinde in je isto kot prej.
esem: ja, pri unmu stavku sem pozabil dodati besedico "bolj", torej pri P406Coupe se pedal malce bolj poda noter, kot pri 206-tki.
Avto mi tudi ne vleče v nobeno smer, ko žlajfam, ampak ostane naravnost, le žlajf moram bolj oreng pohoditi, da se ustavim. Sem zadnjič šel znova v P206 in ko sem zažlajfal, me je skoraj vrglo v šipo, ker sem tko močno pohodil, namreč, spozabil sem se, da nisem v 406-tki, tko da poleg ploščic sumim tudi zavorno tekočino, če se pedal malce bolj poda, kot pri 206-tki.

Pozdravljeni
Pri ugasnjenem motorju parkrat pritisnite zavorno stopalko, da postane visoka in trda. Nato stisnite zavorno stopalko - držite stisnjeno in prižgite motor. Po nekaj sekundah se mora znižati zavorna stopalka in taka tudi ostati ( ne sme se dvigniti ali postati trda ) kljub večkratnim pritiskom na stopalko. V koliko se zavorna stopalka ne poda ( cc 2 -3 cm ) ali pri večkratnem stisku kaže drugačno višino ali trdoto potem pomerite delovanje podtlačne črpalke ali preverite delovanje tlačnega ventila na servo ojačevalcu zavor.
Zavorna tekočina se po pravilih menja vsake dve leti ( je hidroskopična ) ali vsakič ko so bile zavore prekomerno segrete ( se je kadilo iz platišč in smrdelo ).
Če predvidevate, da vam zavorni sistem ne deluje kot je potrebno ( ustavlja vozilo prepočasi, s premalo sile ), se zapeljite do prvega tehničnega pregleda in preverite preventivno delovanje zavor ( strošek 0,00 € ).
Lep pozdrav
Objavljeno: Po nov 10, 2008 5:50 pm
Napisal/-a sašo5
Cash je napisal/-a:martk: na avtu so glanc nove gewinde in je isto kot prej.
esem: ja, pri unmu stavku sem pozabil dodati besedico "bolj", torej pri P406Coupe se pedal malce bolj poda noter, kot pri 206-tki.
Avto mi tudi ne vleče v nobeno smer, ko žlajfam, ampak ostane naravnost, le žlajf moram bolj oreng pohoditi, da se ustavim. Sem zadnjič šel znova v P206 in ko sem zažlajfal, me je skoraj vrglo v šipo, ker sem tko močno pohodil, namreč, spozabil sem se, da nisem v 406-tki, tko da poleg ploščic
sumim tudi zavorno tekočino, če se pedal malce bolj poda, kot pri 206-tki.

....zamenjaj z DOT 5 (vsaj 350 stopinjsko)
osebno sem uporabljal vedno tega, dobiš ga v trgovinah "Tramas" ali pri nas ob meji(Slovenska vas, kjer je uvoznik)cena je glede na kakovost, dokaj ugodna 30 eur 1/2 litra.

Objavljeno: Po nov 10, 2008 8:01 pm
Napisal/-a Cash
Ok, zdej sem šel pogledat in ugotovil sledeče. Kakor mi je Fan svetoval, sem parkrat napumpal zavoro, da je postala trda, nato vžgal avto in stopalka se je pogrezala ene 10-15s skoraj skoraj do konca. Nato sem spustil stopalko in znova pritisnil in spet se je dlje časa pogrezala, v tretje isto in četrto ravno tako. Nato sem parkrat napumpal na hitro, da je postala trda in speljal rikverc in na hitro pritisnil in zadeva je bila že malo bolj podobna P206-tki - torej v trenutku ustavilo, ko sem ponovil v rikverc brez pumpanja, je bilo slabše. Torej, kaj bi bilo to narobe?
Hvala!
Objavljeno: Po nov 10, 2008 8:05 pm
Napisal/-a Primoz_86
Verjetno ti cilinderček pušča zadaj in moči pakne, zato ne eni strani ne prime ker je mastno
Objavljeno: Po nov 10, 2008 8:10 pm
Napisal/-a sašo5
Cash je napisal/-a:Ok, zdej sem šel pogledat in ugotovil sledeče. Kakor mi je Fan svetoval, sem parkrat napumpal zavoro, da je postala trda, nato vžgal avto in stopalka se je pogrezala ene 10-15s skoraj do konca. Nato sem spustil stopalko in znova pritisnil in
....sistem odzračit, ali pa nekje res pušča olje....samo potem bi se hitro posodica spraznila in bi zagorela lučka, pa kakšno "sled" bi spušačal za sabo
P.S maš zadaj boben ali disk? Zadnji cilindri na boben zavorah so delali pežoju probleme...poglej malo tam zadaj, ker vsekakor to uredu ni, zadevo treba čimprej sanirat...
sem pogledal na sliko v temi "allessio" vidim da je zadaj disk.....še lažje prekontroliraš, da slučajno ni kje masno.......res je pa potrebno vsdaj odzračit(pravilno) sistem, osebno bi tudi olje zamenjal....
Objavljeno: Po nov 10, 2008 8:17 pm
Napisal/-a Primoz_86
Če je zrak v sistemu se pedal ne pogreza ko ga tiščiš, je pa res da prime nižje. Lahko je glavni zavorni cilinder zanič ali pa nekje pušča olje