Stran 1 od 1

[servis] Tezave z Golf IV

Objavljeno: Sr nov 12, 2008 11:47 am
Napisal/-a IchiBan
Pozdravljeni,

Imam Golfa IV, TDI, prevozenih 160k km.

Imam kar nekaj tezav:
1. spredaj v levem kolesu mi nekaj zvizga, ko povecam hitrost nad 80km/h (diski so novi, menjeni pred 10k km). Serviserji na AMZSju so dali kolo dol, vendar niso ugotovili nic pametnega, pa ceprav sem tam pustil 15€. Rekli so, da je kriv kamencek, in da so popravili, kar seveda ni res.
Nato sem sel do lokalnega serviserja, pogledal zadevo in je takoj vedel kaj je narobe....zdaj se ne spomnim kaj je tocno rekel, prevec "tujk" uporabil. Vendar se tega nisem menjal, ker mehanik ni imel casa.

2. vceraj mi je zacela svetit lucka, da je nekaj narobe z motorjem. V kjnizici pise, da moram takoj na servis, saj lahko gre za resno napako. Ta lucka mi je svetla ze pred ene 3 meseci (vendar je po 2eh dnevih svetenja izginila), zato tudi nisem sel na servis

3. cez 5k km moram imeti generalni servis

Zdaj me zanima sledece,
1. kje v MBju je dober, kvaliteten in izkusen serviser za VW avtomobile in, da ne bi prevec me stalo?
2. Ve kdo za kako resno poskodbo lahko gre pod tocko 2?
3. Kaj vse se mora menjati na generalnem servisu pri 160k km? Da me ne bodo okoli prenesli in mi zaracunali prevec


lp

Objavljeno: Sr nov 12, 2008 11:56 am
Napisal/-a Gorch
Če ti žvižga oz."gode" je lahko ležaj v kolesu?!
Moral bi bolj natančno povedati kakšna lučka ti sveti(olje,elektronika...itd?)

Objavljeno: Sr nov 12, 2008 12:29 pm
Napisal/-a IchiBan
Morda da so lezaji, ne bi vedel tocno. Ce so lezaji, koliko pride popravilo?

Glede lucke pa:
V knjizici sem prebral, da pise: vorglühanlage http://img210.imageshack.us/img210/7297/trtrtrtrtra2.jpg

Sem pa pozabil prej omenit, da je letnik 2002.

Je res to, da na servisu za isto olje placas vec, kot pa, da ga sam kupis v trgovini? Ker ce je to res, bom si jaz svoje olje prinesel na servis.

Objavljeno: Sr nov 12, 2008 12:34 pm
Napisal/-a MacTron
Ta lucka pomeni, da ti bo sla grelna svecka (ta ti pomaga pri hladnem vzigu motorja).
Glede olja je res, da je cenejse kupiti drugje (tudi drazje olje je "cenejse") obstaja pa
varianta, ce prineses svoje olje in ti na servisu ne dajo garancije na to menjavo.

Objavljeno: Sr nov 12, 2008 12:39 pm
Napisal/-a IchiBan
hmmm....je potem lahko tudi ta lucka razlog k temu, da zadnje case moram bolj dolgo drzat kontakt, ko zelim vzgati avtomobil?

Objavljeno: Sr nov 12, 2008 12:48 pm
Napisal/-a MacTron
IchiBan:
Seveda, da je to lahko vzrok sicer napisal si, da imas letnik 2002 ker pomeni, da avto
spada med novejse letnike in ti imajo tudi manj predgretja (nekje 10-20sek) ostali
starejsi pa tudi preko 30sek - 1min. Torej navitje oz. zarilna nitka se ti ne segreje
kar je posledica, da tudi traja dlje (potrebna bo zamenjava). Lahko preveris tudi s
testerjem (vag-com) napaka je def. zabelezena.

Objavljeno: Sr nov 12, 2008 1:00 pm
Napisal/-a Karneki
Če so sam grelne svečke ni nevem kakšen strošek z menjavo vred me je cca pol leta nazaj pršlo pr popoldancu 60 € in sedaj užiga k šus.

Objavljeno: Sr nov 12, 2008 6:02 pm
Napisal/-a lisko
MacTron je napisal/-a:IchiBan:
Seveda, da je to lahko vzrok sicer napisal si, da imas letnik 2002 ker pomeni, da avto
spada med novejse letnike in ti imajo tudi manj predgretja (nekje 10-20sek) ostali
starejsi pa tudi preko 30sek - 1min. Torej navitje oz. zarilna nitka se ti ne segreje
kar je posledica, da tudi traja dlje (potrebna bo zamenjava). Lahko preveris tudi s
testerjem (vag-com) napaka je def. zabelezena.

Tu sem zdaj malo zmeden.... dizli z mešalno komoro ogrevajo dlje....dizli z direktnim vbrizgom pa so hitrejši....ampak nisem pa še videl da bi predgretje delovalo 30 sekund ali celo eno minuto?:) 18 let star dizl ogreva (lučka na armaturi) 8 secund.....med tem ko svečke greje fizično 18 sekund.....po 10tih sekundah pa so že tako žareče da svetijo skoraj belo. :)

Objavljeno: Sr nov 12, 2008 6:13 pm
Napisal/-a mevden
ta je pa res dobra, 30 sek.hehe
na naši octaviji tdi 1998 skoraj da ne opaziš da gori lučka za svečke.
poleti 1 sekunda, pozimi ko je minus pa max 4 sekunde.
ampak fotr ne obrača pažnje na to in kresne kot benzinca, takoj. in tudi takoj užge.svečke mamo še prve, torej iz leta 1998.

Objavljeno: Sr nov 12, 2008 7:29 pm
Napisal/-a IchiBan
ja v normalnem stanju, tudi pri meni lucke hitro prizgejo in se potem ugasnejo.

Upam, da gre res samo za svecke, ker namrec jutri moram nujno, sluzbeno v celje in mi se ni uspelo tega porihtat in seveda nocem, da se kaj hujsega zgodi.

v knjigi pa pise, da ce sveti ta lucka, da gre za resno okvaro motorja in, da moram nujno peljati na servis. (je ta svecka res lahko tako resna zadeva, da v knjigi pise, da gre za resno zadevo?)

Objavljeno: Sr nov 12, 2008 7:55 pm
Napisal/-a Fan
Pozdravljeni
Zamenjajte žarilne svečke, v primeru, da vam bo še zmeraj nagajalo je potrebno preprogramirati EDC ( Elektronic Dizel Control ). To vam lahko naredijo z vag-com, testerjem ( univerzalni ni dober - namenski vag grupa ), nekateri vagi so imeli vklop funkcije ( ročni/avtomatski menjalnik ) torej je tudi prižigalo motor drugače. Če te funkcije nima potem ostane samo preprogramiranje. Za celo umetnost se porabi okoli 40 minut.
Profesionalno to odpravljajo servisi in RSR d.o.o. na Brnčičevi ( cena 120,00 € )

Lep pozdrav

Objavljeno: Sr nov 12, 2008 8:34 pm
Napisal/-a seeman66
IchiBan je napisal/-a:ja v normalnem stanju, tudi pri meni lucke hitro prizgejo in se potem ugasnejo.

Upam, da gre res samo za svecke, ker namrec jutri moram nujno, sluzbeno v celje in mi se ni uspelo tega porihtat in seveda nocem, da se kaj hujsega zgodi.

v knjigi pa pise, da ce sveti ta lucka, da gre za resno okvaro motorja in, da moram nujno peljati na servis. (je ta svecka res lahko tako resna zadeva, da v knjigi pise, da gre za resno zadevo?)



Ja resna zadeva je toliko da ti avto v MB normalno vžge v CE pa ga ne boš več spravil v pogon, sploh če pade zunanja temperatura. Ponavadi ne umre samo ena grelna ampak se ji pridruži še ena, ki mogoče glih za glih še opravlja funkcijo.Nasvet - ne škrtari na svečkah in zamenjaj vse štiri. Poznam modele ki so menjali samo tisto ki je umrla in so čez par dni ponovno gnjavili mehanika da avto ne vžge.