Stran 1 od 1

Preveč bencina

Objavljeno: Sr nov 12, 2008 10:09 pm
Napisal/-a robert1
Pri Callibri (c 20 xe ) je problem, da v motor pride preveč bencina, oz. ga zaliva. Svečke so mokre. Pumpa laufa ves čas, dokler teče motor. Če med tekom motorja izklopim pumpo, potem motor nekaj časa laufa normalno, dokler seveda ne porabi bencina. Ko pa vklopim pumpo nazaj, pa začne trokirati, kaditi in crkne.
Računalnik je pokazal napako na regulatorju za zmes bencina in zraka.
Zdaj pa ne vem kje je ta regulator, kako izgleda...

Objavljeno: Sr nov 12, 2008 10:12 pm
Napisal/-a north789
Mogoče je kakšna lambdasonda šla nism pa sigurn.

Objavljeno: Sr nov 12, 2008 10:40 pm
Napisal/-a nebivedu
Regulator (omejilec) je crknil. Kakšen je pa poglej v kaka navodila (workshop manual) za ta motor.

Objavljeno: Če nov 13, 2008 5:51 pm
Napisal/-a robert1
Sem iskal po netu, pa nič konkretnega našel.

Nikjer nisem našel, da bi bil ta regulator, kot nek del.
A kdo ve kaj več o tem ? (Gemischregulierwiderstand)

Našel sem, kje je regulator pritiska za bencin. Tega smo zamenjali, pa še vedno zaliva svečke.
Je možno, da šobe spuščajo ?

Objavljeno: Če nov 13, 2008 6:18 pm
Napisal/-a joztom
Podtlačni regulator je ponekod pri Bosch sistemu namesto LMM (LuftMengeMesser). povezan je s cevko na sesalni kolektor. Če ta cevka ne dela, potem lahko zaliva. Če regulator odpove je tudi sranje. To je pri starejših modelih, kot tvoja Colibra 8x4x4cm štirioglati komad s spodaj napeljano cevko podtlaka. Ponavadi piše gor FoMoCo (Ford). Tega je Bosch na splošno uporabljal za ta namen. Se ga ne popravlja. Preglej kontakte in tesnost dovoda. V skrajnem primeru snameš cevko in jo z rahlim vpihom/sesanjem predrmaš. Na vsakem odpadu bi to našel, ker ljudje ne vedo za kaj je.

Objavljeno: Pe nov 14, 2008 9:10 am
Napisal/-a bruki
Sem imel že nekaj primerov da so puščale šobe....šobe demontiraj in jih daj na test.
Če boš potreboval,mislim da imam še dve šobi.

lp

Objavljeno: Pe nov 14, 2008 6:12 pm
Napisal/-a robert1
joztom je napisal/-a:Podtlačni regulator je ponekod pri Bosch sistemu namesto LMM (LuftMengeMesser). povezan je s cevko na sesalni kolektor. Če ta cevka ne dela, potem lahko zaliva. Če regulator odpove je tudi sranje. To je pri starejših modelih, kot tvoja Colibra 8x4x4cm štirioglati komad s spodaj napeljano cevko podtlaka. Ponavadi piše gor FoMoCo (Ford). Tega je Bosch na splošno uporabljal za ta namen. Se ga ne popravlja. Preglej kontakte in tesnost dovoda. V skrajnem primeru snameš cevko in jo z rahlim vpihom/sesanjem predrmaš. Na vsakem odpadu bi to našel, ker ljudje ne vedo za kaj je.


Če prav razumem je ta regulator bil namesto LMM ?
Ta avto ima LMM in računalnik je pokazal kodo 66, kar po tabeli kaže na regulator.
No, našel sem še neko drugo tabelo napak, kjer je pod kodo 66 Nek CO potenciometer.
Nimam pojma, kaj je to.

Danes smo še menjali šobe in svečke in priklopili vse nazaj.
Lučka za lektroniko je ugasnila, je pa še vedno problem, da ga zaliva, saj močno kadi in laufa le po dveh ali treh cilindrih.

Zanima me še to ali pri tem avtu bencinska pumpa laufa non stop med vožnjo ali se izklopi ?
Kako računalnik ve, kdaj naj izklopi pumpo ?

Regulator pritiska za bencin je priklopljen le preko cevke na sesalni kolektor pod dušilno loputo, brez električnih priključkov.

Objavljeno: Pe nov 14, 2008 9:17 pm
Napisal/-a joztom
Stari tipi Boscha niso še imeli epromov za programiranje, ampak potenciometer. Ta je skrit v valjčku premera 1,5cm, na eni strani je štirioglat in je znotraj škatle, ki pokriva računalnik. Sname se pokrovček in se premika potenciometer, da dobiš najmirnejši tek. Seveda je še bolje če gledaš na ekranu sondo za CO v izpuhu, to imajo na servisih in tehnični. Mogoče je v ta potenciometer treba špricniti WD40 in ga premigati, da dobi nazaj sredinski ogljeni kontakt. Tako je imel R21(2.0i), s tem da je tam LMM zamenjan s podtlačnim regulatorjem. Na loputi je bilo samo stikalo za vklop regulatorja prostega teka.

Objavljeno: So nov 15, 2008 12:28 am
Napisal/-a myster
pa čim manj se vozit (če se sploh lahk).sestrični je na clio 2 tut neki crknal (nevem točn, sam baje da en celinder ni delu) in je bencin teku po aspuhu...bencin je potem zmočil satovje v katalizatorju in je še katalizator šel v gobe...

Objavljeno: So nov 15, 2008 7:17 am
Napisal/-a joztom
Bencinska pumpa štarta za 5 sekund, nato ugasne. Če avto vžge laufa stalno. Višek pritiska gre čez ventil na koncu bencinske rampe za ajnšpric dize nazaj v tank. Nekateri boljši modeli, predvsem šestaki, imajo še kondenzator v enaki obliki kot povratni ventil, ki skrbi, da je vibracij pri vbrizgavanju čim manj. Npr. Motronic 7.0.